قتل | قتل همسر | قتل زن توسط شوهرش

نویسنده ایرانی همسرش را به قتل رساند+ عکس و ماجرای قتل*

نویسنده جوان که درجریان اختلاف با همسرش به سراغش رفته بود او را با تبر به قتل رساند! جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید

قتل
ویکی گردی:

رسیدگی به این پرونده قتل از 11 شهریور امسال شد. این قتل بی رحمانه در کرج اتفاق افتاده است. جزئیات کامل و ماجرایی که منجر به این قتل شده است را در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید.

ماجرای این پرونده قتل از زمانی شروع شد که مرد عصبانی با تبر در ورودی آپارتمان خانه اش را می شکست تا وارد خانه اش شود ،صدای داد و فریاد همسرش را همه اهالی ساختمان در گلشهر کرج  شنیدند بعد از چند دقیقه وقتی مرد عصبانی از خانه گریخت همسایه به خانه او رفتند و با پیکر خونین زن جوان روبرو شدند، علی رغم تلاش های تیم پزشکی زن جوان در دم جان باخت .

 

خیلی زود بازپرس  محمدیان رئیس شعبه 11 دادسرای جنایی در محل جنایت حضور یافت ودر نخستین گام دستور داد پیکر خونین زن ۴۲ساله به پزشکی قانونی منتقل شود.

آنگاه رسیدگی به این پرونده  در دستور کاری کارآگاهان دایره مبارزه باجرائم استان البرز قرار گرفت.

کارآگاهان در نخستین تحقیقات دریافتند که عامل جنایت همسر مقتول بوده است که به دنبال اختلافات های زناشویی که از چند ماه پیش باهم داشتند این جنایت رخ داده است.

درحالی که همسر قاتل تحت تعقیب پلیس قرار گرفته بود فردای روز جنایت قاتل فراری خودش به اداره پلیس رفت و مدعی شد که همسرش را با تبر به قتل رسانده است.

متهم که از نویسندگان جوان بوده است در تشریح روز حادثه به افسر بازجو گفت: همسرم قبل ازدواج  بامن از شوهرش طلاق گرفته بود و یک دختر داشت بعد از ازدواج صاحب یک پسر شدیم و زندگی خوبی داشتیم تا اینکه از چند ماه پیش از طریق صحبت هایی که از گوشه وکنار می شنیدم متوجه شدم همسرم مشکلات اخلاقی دارد برسر این موضوع باهم اختلاف پیدا کردیم او قصد گرفتن طلاق داشت .

من نویسنده هستم و به تازگی کتابی را در دست انتشار داشتم که تمام مطالب آن در خانه بود و مقتول نمیخواست آنرا به من بدهد من هم که ازاین کار او به شدت عصبانی شده بود با یک تبر به آپارتمان رفتم تا با شکستن در وارد خانه شوم تا مطالب کتاب ام را بردارم چون او مانع ورود من به خانه بود در را با تبر شکستم وقتی وارد آپارتمان شدم باهم درگیر شدیم خون جلوی چشمانم را گرفته بود و دیگر نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد من هرگز قصد کشتن همسرم را نداشتم تبر را صرفا برای شکست در ورودی آپارتمان باخودم برده بودم .

 

بعد از اینکه ضربه ای به او زدم از ترس فرار کردم ووقتی فهمیدم چه جنایت بزرگی را مرتکب شدم پشیمان شده وخودم را معرفی کردم..

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس قرار گرفته است.

منبع: رکنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر