رونالدو | رونالدو و پرسپولیس

واکنش رونالدو برای سفر به ایران | دوست دارم غذای ایرانی را امتحان کنم

رونالدو درخصوص حضورش در ایران صحبت کرده است. در این مطلب از سایت ویکی گردی مشاهده کنید

رونالدو
ویکی گردی:

کریستیانو رونالدو تاکنون ۲ بار در مقابل تیم ملی ایران بازی کرده است که ثمره آن زدن ۱ گل با ضربه پنالتی در جام جهانی ۲۰۰۶ و از دست دادن ۱ پنالتی در مقابل علیرضا بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸ است. رونالدو در حال حاضر در باشگاه النصر امارات بازی می کند و در روز 28 ام شهریور ماه 1402 قرار است که تیم النصر امارات مقابل پرسپولیس در ایران بازی داشته باشند. و به همین منظور رونالدو درخصوص حضورش در ایران صحبت کرده است.

رونالدو

ویدیوی پربازدید از رقص عربی رونالدو بین عرب ها + فیلم

کریستیانو رونالدو متولد ۵ فوریه ۱۹۸۵ در پرتغال ، از نامدارترین بازیکنان فوتبال است. چربی بدن رونالدو ۱۰ درصد است به همین دلیل سریع می دود، ۱۸۵ سانتی متر قد و ۸۰ کیلوگرم وزن دارد و تا ۲ متر و ۹۳ سانتی متر می تواند بپرد.

خانواده و اصالت

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو روز ۱۶ بهمن ۱۳۶۳ در روستای «فونچال» کشور پرتغال بعنوان فرزند آخر خانواده چشم به جهان گشود.

مادرش «ماریا» آشپز و پدرش «خوزه دینیس آویرو» باغبان شهرداری بود که نام رونالدو را بخاطر علاقه اش به «رونالد ریگان» رئیس جمهور وقت برای پسرش انتخاب کرد.

رونالدو هتل لاکچری اش را تقدیم زلزله زدگان مراکش کرد + عکس

شروع فوتبال

فوتبال را بصورت جدی از سال ۱۹۹۲ وقتی ۷ ساله بود با تیم محلی «آندورینها» پرتغال که پدرش مسئول تدارکات آن بود شروع کرد سپس به باشگاه ناسیونال مادیرا رفت.

رونالدو سال ۲۰۲۱ در ۳۶ سالگی با قراردادی ۲ ساله و دستمزد سالانه ۱۵ میلیون یورو به تیم «منچستر یونایتد» در لیگ جزیره بازگشت. با این حال او یک سال بیشتر در این تیم دوام نیاورد و قرار است بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به صورت توافقی از این تیم جدا شود

ازدواج رونالدو و جورجینا

کریستیانو رونالدو از سال ۲۰۱۶ وقتی ۳۱ ساله بود با همسرش جورجینا رودریگز مدل ۱۹ ساله اسپانیایی وارد رابطه عاشقانه ای شد

خانم جورجینا زمانی که در فروشگاه Gucci کار می کرد مورد توجه رونالدو در جریان خرید از این فروشگاه قرار گرفت و از آنجا با یک قرار عاشقانه همه چیز ردیف شد

این زوج سال ۲۰۱۷ صاحب یک فرزند دختر بنام آلانا مارتینا شدند سپس رونالدو از طریق رحم اجاره ای دو فرزند دوقلو (ماتئو و اوا ماریا) نیز به جمع خانواده خود اضافه کرد و در آوریل ۲۰۲۲ هم صاحب دختری به نام گئو شدند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر