مهران غفوریان| همسر مهران غفوریان| مهران غفوریان و همسرش

مهران غفوریان همسر و دخترش را وارد سینما کرد | عکس دیدنی مهران غفوریان و همسر و دخترش

تصویری از خانواده مهران غفوریان در مراسم اکران این سریال با استقبال کاربران در فضای مجازی همراه شده است.

مهران غفوریان
ویکی گردی:

مهران غفوریان بازیگر مشهور سریال‌های کمدی است که در سالهای اخیر تغییر سبک داده و در سریالها و فیلمهای جدی ایفای نقش می‌کنند. مهران غفوریان با سریال زیر آسمان شهر به شهرت رسید. مهران غفوریان در سریالهای مختلفی از جمله شوخی کردم، در حاشیه و راه دررو ایفای نقش کرده است. مهران غفوریان سال 1393 با آرزو غفوریان ازدواج کرد. مهران غفوریان و همسرش دختری به نام هانا دارند.

مهران غفوریان به همراه همسرش آرزو و دخترش هانا در اکران قسمت اول فصل دوم سریال زخم کاری در پردیس سینمایی چارسو حضور پیدا کرد.

 سخنان توهین آمیز سحر قریشی درباره آقایان

تصویر خانواده مهران غفوریان در مراسم اکران این سریال با استقبال کاربران در فضای مجازی همراه شده است.

واکنش مهران غفوریان به خبر مهاجرتش

مهران غفوریان، بازیگر سرشناس کمدی با انتشار یک استوری شایعه خبر مهاجرتش را تکذیب کرد.

این بازیگر طی ماه‌های اخیر شایعات متعددی که در صفحات مختلف فضای مجازی درباره او منتشر می‌شود را بارها در بخش استوری اینستاگرامش تکذیب کرده است.

مهران غفوریان به کانادا مهاجرت کرد؟

مهران غفوریان: تلاش کردم بمیرم اما نشد!

مهران غفوریان از جمله مهمانان ویژه‌برنامه نوروزی شبکه دو سیما با اجرای داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) شد. 

او در بخشی از این برنامه، در مورد عمل قلبش که مهر امسال انجام شد، گفت: «همه‌چیز دست به دست هم داد که من زنده بمانم. همه تلاشم را بدون آن که بدانم می‌کردم که بمیرم ولی نشد. تلفن روی اسپیکر بود و من شنیدم که دکتر به منوچهر هادی گفت با توجه به علائمی که مهران غفوریان دارد، حتما سکته می‌کند و باید زودتر به بیمارستان منتقل شود. منوچهر گفت روی اسپیکر بود و خودش شنید.» 

غفوریان ادامه داد: «گیر داده بودم من هنوز نیافتاده‌ام. این پلان را که همه‌چیزش آماده است، بگیرم، بعد به بیمارستان می‌روم که منوچهر قبول نکرد.»   

 

او توضیح داد: «لحظه‌ای که به حیاط بیمارستان رسیدیم، صدای راننده را شنیدم که گفت رسیدیم و دیگر خاطرم نیست چه شد. فقط لحظه‌ای به هوش آمدم که پزشک در حال احیای من بود. یعنی اگر منوچهر اصرار مرا می‌پذیرفت و آن پلان را می‌گرفت امکان داشت الان این‌جا نباشم.»

مهران غفوریان همه را غافلگیر کرد

پخش قسمت دهم سریال "قورباغه" و حضور مهران غفوریان در یک نقش جدی و کاملا متفاوت با فیلم‌ها و سریال‌های قبلی‌اش واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته.

بسیاری درباره توان بازیگری او که سالها دیده نشده نوشته‌اند و برخی توییت‌ها کارکتر او در "قورباغه" را به حدی جذاب می‌دانند که می‌تواند سوژه یک اسپین‌آف برای "قورباغه" باشد.

 

مهران غفوریان همه را غافل‌گیر کرد

روزنامه هفت صبح درباره این حضور نوشته:"هومن سیدی در قسمت دهم سریالش یک برگ برنده عجیب و غریب رو کرد. غفوریان بر خلاف دیگر همنسلانش از جمله مهران مدیری، رضا عطاران و سعید آقاخانی فرصت این را پیدا نکرده بود که در یک نقش جدی توانایی هایش را به رخ بکشد. او البته نقش جدی را یکبار در فیلم " ارادتمند، نازنین ، بهار، تینا" تجربه کرده بود، اما توقیف این فیلم باعث شد کسی ماحصل کار او را نبیند.قورباغه در واقع اولین مصاف مخاطب با غفوریان در یک نقش جدی است. چالش بزرگی که او توانسته به درستی از پس آن بر بیاید. شاید بعد از قورباغه با توجه به کاهش وزن شدید غفوریان او را در نقش های جدی بیشتر ببینم."

وحید سعیدی هم درباره بازی غفوریان نوشته:"یکی از ویژگی های بارز کارهای هومن سیدی بازی‌های روان، یکدست و البته خیرکننده بازیگرانش است. او تا الان بازیگران زیادی را به سینما معرفی کرده و حالا در قورباغه یک مهران غفوریان متفاوت و البته جذاب را پیش روی مخاطب قرار داده است. غفوریان در آستانه 50 سالگی با قورباغه تولد دوباره‌ای را تجربه می‌کند"

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر