خرید طلا | قیمت طلا

این هفته طلا بخریم یا نه؟ | توصیه های یک طلا فروش برای خرید طلا

برای خرید طلا در این ایام به توصیه های یک طلا فروش در ادامه مطلب توجه کنید

طلا
ویکی گردی:

با توجه به ماه صفر و ایام اربعین بازار طلا در شرایط رکورد قرار دارد و افرادی که قصد خرید طلا و سکه دارند بهتر است خرید خود را انجام دهند. یک فعال بازار طلا در پیش بینی از تغییرات قیمت طلا در هفته جاری گفت: با توجه به تغییرات انس جهانی، نرخ ارز و عرضه و تقاضا نوسان ۱ تا ۳ درصدی داشته باشیم که طبیعی است اما افزایش قیمت در بازار نخواهیم داشت.

به گزارش ویکی گردی، رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از احتمال ادامه شرایط رکود در بازار طلا تا پایان ماه صفر خبر داد و اظهار کرد: در این هفته نوسان قیمتی نداریم ممکن است با توجه به تغییرات انس جهانی، نرخ ارز و عرضه و تقاضا نوسان ۱ تا ۳ درصدی داشته باشیم که طبیعی است اما افزایش قیمت در بازار نخواهیم داشت بنابراین مردم منتظر تغییر نباشند و هر زمان که نیاز داشتند مبادلات خود را در بازار طلا انجام دهند.

چجوری بفهمیم طلا اصله یا بدل؟

وی افزود: این هفته شدت رکود و کاهش تقاضا بیشتر بود و بازار شرایط آرام و بدون التهابی سپری کرد.

رییس اتحادیه طلا و و جواهر تهران درباره تغیرات قیمتی هفته جاری نیز گفت: انس جهانی در طی این هفته افزایش ۹ دلاری داشت اما در بازارهای داخلی روند قیمت‌ها کاهشی بود به طوری قیمت طلای ۱۸ عیار با ۱۰ هزار تومان کاهش ۲ میلیون و ۳۶۸ هزار تومان شد، سکه تمام طرح جدید ۱۵۰ هزار تومان و طرح قدیم ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشتند همچنین قیمت ربع سکه و نیم سکه هم ۵۰ هزار تومان کاهش یافت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر