سریال | سریال خارجی | پیشنهاد تماشای سریال

سریال هایی که حتما باید ببینید | این سریال های خارجی که از روی رمان ساخته شدن

برای آخر هفته و روزهای تعطیل اگه برنامه ای ندارید، بهترین تفریح تماشای سریال های جذابیه که از دیدینشون لذت ببرین.

معرفی سریال
ویکی گردی:

اگر اهل تماشای فیلم و سریال هستید حتما تماشای سریال های خارجی هم جزو تفریحات روزانه شماست. امروز چند سریال خفن و جذاب را که بر اساس داستان های رمان ها ساخته شدند رو به شما پیشنهاد می کنیم. طبق شنیده ها دین این سریال ها توصیه میشه و داستان جذابی دارند.

لیست این سریال ها و چکیده کوتاهی از داستان هر کدام را در زیر خواهید خواند.

لیست پیشنهادی سریال های خارجی بر اساس رمان:

  1. sharp objects
  2. big little lies
  3. outlander
  4. alias grace
  5. the alienist

سریال sharp objects

چیزهای تیز (انگلیسی: Sharp Objects) یک مینی‌سریال تلویزیونی در ژانر تریلر روان‌شناختی است که در سال ۲۰۱۸ به نمایش درآمد. این مجموعه بر پایهٔ رمان به همین نام نوشتهٔ گیلین فلین در ۲۰۰۶ ساخته شده و اولین بار در ۸ ژوئیهٔ ۲۰۱۸ بر روی سرویس اچ‌بی‌او پخش شد.

تغییرات بازیگران سریال جومونگ بعد از 17 سال + فیلم

در جریان داستان ما با دو بخش مجهول مواجه می‌شویم که یافتن قاتل بچه‌ها در اولویت دوم قرار می‌گیرد. در واقع ما با تماشای فلاش بک‌هایی که در سریال دربارهٔ پریکر زده می‌شود، متوجه می‌شویم که چه اتفاقی برای او رخ داده و آیا او اصلاً شرایط آن را دارد که بتواند به شرایط آرمانی اش بازگردد یا خیر. وی در طول داستان بارها خود را از مشکلات و خاطراتی که داشته رها می‌کند تا بتواند کارش را انجام دهد و ماموریتش را به سرانجام برساند.

سریال sharp objects

سریال big little lies

دروغ های بزرگ کوچک سریالی امریکایی در ژانر درام است که در دو فصل در سالهای 2017 و 2019 منتشر شده است. این سریال بر اساس رمانی به همین نام اثر لیان موریارتی نوشته شده است و طراح آن دیوید کلی می باشد. ابتدا قرار بود این سریال به صورت یک مینی سریال هفت قسمتی پخش شود اما استقبال زیاد از فصل اول آن باعث تمدید سریال برای یک فصل دیگر شد. از بازیگران مطرح سریال می توان به ریس ویثرسپون، نیکول کیدمن، لارا درن و مریل استریپ اشاره کرد. «دروغ های بزرگ کوچک» یکی از محبوبترین سریال های چند سال اخیر نزد منتقدان بوده و جوایز بسیاری را در زمینه نویسندگی و بازیگری کسب کرده است.

سریال big little lies

سریال outlander

 سریال آمریکایی غریبه یک سریال تلویزیونی تاریخی درام است که برگرفته از رمانی با همین عنوان به نگارش دایانا گابالدون می‌باشد. این سریال آمریکایی یکی از موفق‌ترین سریال‌های چند سال گذشته در سطح جهانی بوده است که نقدهای مثبتی از سوی منتقدین دریافت کرده است و توانسته جوایز متعددی از سوی فستیوال‌های متعدد همچون گولدن گلوب دریافت کند. تاکنون ۴ فصل از این سریال مهیج و پرطرفدار پخش شده است. فصل پنجم این سریال در حال پخش است و عوامل تولید کننده اعلام کرده‌اند فصل ششم این سریال هم تولید خواهد شد. سریال آمریکایی غریبه توسط Sony Pictures Television تولید شده است. هر قسمت ۵۳ تا ۹۰ دقیقه پخش می‌شود. فصل اول این سریال در سالهای ۲۰۱۵-۲۰۱۴ از شبکه استارز آمریکا پخش شد. داستان این سریال درمورد زنی متاهل به نام کلیر رَندال فریزر است که در سال ۱۹۴۵ و در خلال جنگ جهانی دوم، یک پرستار جنگی است که ناگهان خودش را در سال ۱۹۷۳ میلادی در اسکاتلند می یابد و متوجه می شود به زمان گذشته سفر کرده است.

معرفی ۴ تا از سریال های ترکی برتر ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ + عکس و توضیحات

سریال غریبه

سریال alias grace

مینی سریال “Alias Grace” یا "نام مستعار گریس" درامی است با کارگردانی ماری هارون و به نویسندگی سارا پالی که بر اساس رمانی به همین نام در سال 1996 توسط مارگارت اتوود نوشته شده است. این مینی سریال از 6 قسمت تشکیل شده که اولین بار در تاریخ 3 مهرماه 1396 از شبکه CBS پخش گردید و بعد از آن در تاریخ 12 آبان 1396 بر روی نتفلیکس قرار گرفت. این مینی سریال سومین اقتباس از رمان‌های خانم اتوود بود که در سال 2017 در شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌گردید. برای دیدن 6 قسمت از این مینی سریال به 6 ساعت و 51 دقیقه زمان نیاز دارید.

سریال alias grace

 

سریال the alienist

روان پزشک (انگلیسی: The Alienist) یک سریال درام تلویزیونی محصول امریکاست که بر اساس رمانی با همین نام نوشته کلیب کار ساخته شده‌است. این درام روان شناختی و هیجانی در سال ۱۸۹۶ درحالی رخ می‌دهد که در نیویورک سیتی زنجیره‌ای از پسران فاحشه به طرز مخوفی کشته می‌شوند. تدی روزولت که به تازگی در اداره پلیس ارتقا یافته، به دکتر لاسلو کریزلر (یک روان پزشک جنایی) و جان مور (تصویرگر روزنامه) زنگ می‌زند تا مخفیانه روی این مسئله کار کنند. سارا هووارد (یک منشی سرسخت در اداره پلیس) نیز در تحقیقات به آنان می‌پیوندد.

سریال the alienist

شما هم اگر پیشنهادی برای تماشای سریال های خارجی دارید بنویسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر