بهاره رهنما| همسر بهاره رهنما| بهاره رهنما و همسرش

بهاره رهنما با فریدا کالو دیده شد | تیپ عجیب و غریب بهاره رهنما در مکزیک

تصاویری از حضور بهاره رهنما در مکزیک منتشر شده که او را با تیپ و استایل متفاوتی نشان می‌دهد.

بهاره رهنما
ویکی گردی:

بهاره رهنما متولد سال ۱۳۵۲ در اراک از بازیگران شناخته شده و البته پرحاشیه سینما است. بهاره رهنما دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است و بسیاری او را با بازی در سریال های کمدی می شناسند. همسر پیشین بهاره رهنما، پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور بود که حاصل زندگی آنها دختری به نام پریا قاسم‌خانی است. بهاره رهنما در سال 1396 با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد و از او جدا شد. بهاره رهنما به تازگی فیلمسازی را هم تجربه کرده است.

تصاویری از حضور بهاره رهنما در سفارت مکزیک منتشر شد که تغییر چهره و استایل این هنرمند حسابی بحث‌برانگیز شد.

بهاره رهنما این روزها برای اکران خصوصی فیلم «عطر آخر اردیبهشت» به مکزیک سفر کرده و افسانه چهره آزاد دیگر بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون نیز او را همراهی می‌کند.

تیپ چریکی و خیلی خاص بهاره رهنما در مکزیک

در تصویر زیر بهاره رهنما را در کنار مجسمه‌ای از فریدا کالو نقاش مشهور مکزیکی می‌بینید.

تیپ چریکی و خیلی خاص بهاره رهنما در مکزیک

اشک بهاره رهنما درآمد

ویدیویی منتشر شده که بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون درباره دشواری‌های اخذ وام و تعجب کارمندان بانک از  اقدام این سلبریتی سخن می‌گوید.

این ویدئو با واکنش‌های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده است.

روضه خوانی بهاره رهنما در ماه محرم

در روزهای اخیر با ورود به ایام عزاداری محرم حسینی، ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد بهاره رهنما بالای منبر رفته و روضه خوانی می‌کند.

این ویدئو که مربوط به چند سال قبل است هر ساله در ایام محرم بازنشر شده و پربازدید می‌شود. 

مشخص نیست مراسمی که بهاره رهنما در آن روضه خوانی می‌کند چطور مراسمی است و او بالای کدام منبر رفته است.

بهار رهنما: بعد از جدایی از پیمان قاسم خانی تحریم شدم

بهاره رهنما به تازگی با خبرآنلاین گفتگویی انجام داده که در بخش‌هایی از آن به ماجرای جدایی‌اش از پیمان قاسم خانی و برخوردهایی که پس از این جدایی در صدا و سیما و سینما با او شد اشاره کرده است.

او می‌گوید: هفت سال است که در تلویزیون ایران ممنوع‌ الفعالیت هستم. وارد محل آفیش صداوسیما که می‌شوم، پرسنل سکته می‌کنند، انگار نارنجک به خودم بستم و یکدفعه همه با هم تماس می‌گیرند که بهاره رهنما آمده است.

 

بهاره رهنما با اشاره به ماجرای طلاش از پیمان قاسم خانی عنوان می‌کند: بعد از جدایی اولم عملاً از سینمای ایران کنار گذاشته شدم و هیچ دفتر فیلمسازی‌ای از من نخواست که در فیلمی بازی کنم. اگرچه ایشان آدم محترمی بود ولی بسیاری از همکاران برای اینکه ترجیح می‌دادند که با فیلمنامه‌های ایشان کار کنند، ناخودآگاه من را از این فضا کنار گذاشتند. ایشان هیچ‌گاه سعی نکردند که برای من مشکلی ایجاد کنند ولی من آن کسی بودم که محکوم شدم.

رهنما می‌گوید: من تا قبل از ۴۰ سالگی فکر می‌کردم که زن بسیار باهوشی هستم، اما فضای مجازی به من نشان داد که هوش یک چیزی است که به نسبت شرایط روز باید به روز رسانی شود.

1
ازدواج سوم بهاره رهنما صحت دارد؟

بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون، (شب گذشته جمعه ۱۷ تیر) لایوی را در اینستاگرامش منتشر کرد تا درباره ازدواج مجددش صحبت کند.

او در بخشی از این لایو اینستاگرامی گفت: «به سوالت بی‌ربط پاسخ نمی‌دهم و هیچ‌وقت هم درباره شایعات صحبت نکردم چون وقتی درباره شایعات صحبت می‌کنیم ارتعاشات و انرژی منفی آن روی آدم و زندگی‌اش تاثیر می‌گذارد».

او در ادامه درباره ازدواج مجدد خود گفت: «من پس از اینکه جدا شدم دیگر ازدواج نکردم. ممنون که تا این اندازه با شعورید و به مسائل شخصی من احترام می‌گذارید.»

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 10 آذر ماه 1352 در شهر اراک می باشد و 44 سال سن دارد.

تحصیلات او لیسانس ادبیات فارسی، لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی است.

وی در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی دوره های بازیگری و فیلمنامه نویسی را گذراند و در سال 1370 با بازی در فیلم «افعی» به سینما راه یافت. او در همان سال با پیمان قاسم خانی آشنا شد و در سال 1375 با او ازدواج کرد. رهنما علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون به داستان نویسی نیز مشغول است.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر