غذاهای چندش | غذا های تهوع آور | عکس غذاهای چندش

(ویدیو) چندش ترین غذا های دنیا که تاحالا ندیدی!

حتی فکر کردن به این غذاهای چندش هم باعث میشه بالا بیاری!!! عجیب ترین غذاهایی که می توانید تصور کنید.

ویکی گردی:

امروز قراره بهتون 6 تا از غذاهای چندش معرفی کنم که دهنتون از تعجب باز بمونه.در این بین اگه از این غذاهای چندش حالتون بد شد، چندشتون شد و بالا آوردین یا تا چند روز نتونستین غذا بخوین!!! هیچ ربطی به من داره! چون از همین الان که داری این متن رو میخوی بهت هشدار میدم اگه دلش رو نداری عکس این غذاهای چندش رو نبین!!!!

خب حالا که تا اینجا اومدی و تصمیم داری ببینیشون با ویکی گردی همراه باش و حداقل برای یکی از دوست هات این مطلب رو بفرست تا اونم ببینه.

لیست 5 غذا مخصوص کمپ و طبیعت گردی

5 تا از عجیب ترین غذا های دنیا

1.عنکبوت سوخاری _ کامبوج

اقوام بومی کامبوج در حفره هایی که در زمین ایجاد می کنند، به پرورش نوعی عنکبوت غول پیکر می پردازند، که به عنوان یکی از محبوب ترین خوراکی های آنان در مراسم های خاص سوخاری کرده و سرو می نمایند. خوردن این عنکبوت های سرخ شده با نوعی سس بسیار تند، یکی از عجیب ترین غذاهای جهان به شمار می رود.

عنکبوت سوخاری

2.چشم ماهی تن _ ژاپن

ژاپنی ها به چشم ماهی تن علاقه فراوانی دارند و آن را منبع غنی از پروتئین می دانند. آن ها چشم ماهی را با سیر، سرکه و سس سویا طبخ می کنند. تمام ماهیچه های چشم به خوبی پخته و ترد می شوند و بر خلاف ظاهر ناخوشایندش طعمی بی نظیر پیدا می کند.

چشم ماهی تن

3. اختاپوس زنده _ کره

باز هم یکی دیگر از عجیب ترین غذاهای جهان را می توان در بین چشم بادامی ها یافت. اختاپوس زنده یکی از محبوب ترین غذاهای مردم کره به شمار می رود، که با پاشیدن کنجد، آن را سرو می نمایند. خوردن این خوراکی ریسک بزرگی نیز محسوب می گردد، زیرا ممکن است اختاپوس در هنگام بلعیده شدن به جداره های حلق چسبیده و فرد را دچار خفگی و مرگ کند.

معرفی 10 غذای بدون گوشت و مرغ برای شام و ناهار

اختاپوس زنده

4. موپانه _ آفریقا

این کرم‌های پیله‌ساز که عموما روی درخت موپانه (درخت مرهم) یافت می‌شوند – به همین خاطر آن‌ها هم موپانه نامیده می‌شوند – منبع پروتئینی مهمی برای میلیون‌ها آفریقایی به شمار می‌روند. معمولا این کرم‌ها را خشک می‌کنند و به عنوان تنقلات نوش جان می‌کنند.

غذای عجیب

5. اسکمول _ مکزیک

این غذا که حاوی شفیره (لارو) مورچه‌هایی است که از ریشه‌ی گیاه آگاوه برداشت می‌شوند، در مکزیک به عنوان غذایی لذیذ و خوشمزه طرفدار دارد. در حقیقت، گاهی اوقات به این غذا “‌خاویار حشرات‌”‌ نیز می‌گویند! گفته می‌شود طعم این غذا مانند کره، و کمی شبیه طعم آجیل است.

معرفی 8 مدل غذای نونی و مجلسی مناسب مهمان + عکس

غذای چندش

 

 

نظرت رو در مورد این غذا ها برامون حتما کامنت کن.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • .

    زیاد حال بهم زن نبود

  • مجید

    خیلی چندش آوره🤑