سارا و نیکا | عکس سارا و نیکا | سارا و نیکا پایتخت

سارا و نیکا پایتخت عملی شدند؟ | افشاگری سارا و نیکا فرقانی اصل در سوئد

نیکا فرقانی اصل یکی از خواهران دوقلوی سریال پایتخت، در یک لایو اینستاگرامی به سوالات دنبال‌کنندگان صفحه‌اش پاسخ داد.

سارا و نیکا
ویکی گردی:

طرفداران سریال پایتخت از کودکی تا نوجوان شدن سارا و نیکا را دیده‌اند. سارا و نیکا فرقانی اصل دو دختری هستند که در سریال پایتخت نقش دختران نقی معمولی و هما را بازی می‌کنند. سارا و نیکا چند سالی است به سوئد مهاجرت کرده‌اند. حاشیه‌های سارا و نیکا باعث شده که بسیاری از احتمال عدم حضور آنها در فصل جدید سریال پایتخت سخن بگویند. در ادامه تازه ترین خبرها درباره سارا و نیکا را خواهید خواند.

نیکا فرقانی اصل یکی از خواهران دوقلوی سریال پایتخت، در یک لایو اینستاگرامی به سوالات دنبال کننده صفحه‌اش پاسخ داد. 

نیکا که اکنون 19 سال دارد در پاسخ به سوال یک کاربر گفت که روی صورتش هیچ گونه عمل زیبایی انجام نداده و کک و مک‌ های روی صورتش را هم دوست ندارد.

نیکا گفت که در سوئد زندگی می‌کند. او، سارا و خانواده شان از چند سال قبل مقیم این کشور شده‌اند.

واکنش مهران احمدی و بهرام افشاری به حذف سارا و نیکا از پایتخت

 

انتشار خبر حذف ۲ بازیگر نوجوان در فصل جدید از سریال "پایتخت"، تاییدی می تواند باشد بر ساخته شدن این مجموعه برای نوروز ۱۴۰۰. ضمن اینکه اعلام حذف شخصیت های سارا و نیکا، در ساعت های اخیر با واکنش برخی از بازیگران اصلی این مجموعه همراه شده است.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد مراحل پیش تولید ساخت فصل جدید از سریال "پایتخت" در سکوت خبری آغاز شده باشد اما تاکنون خبری رسمی در این زمینه منتشر نشده است. با این حال حذف نقش سارا و نیکا و بازگشت نقش بابا پنجعلی با بازی علیرضا خمسه، مهمترین تغییراتی است که در همین گمانه زنی ها برای فصل هفتم از سریال "پایتخت" برشمرده می شود.

 

هرچند ویدئوی شامگاه گذشته دو بازیگر نوجوان این سریال که به نظر می رسد حواشی اخیرشان در فضای مجازی علت حذف آن‌ها از سریال تلویزیونی "پایتخت" است، برخی از این خبرها را از حد گمانه زنی فراتر برده و تایید می کند.

سارا و نیکای «پایتخت» درس دارند/ جستجو برای دوقلوهای جدید - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

در پی انتشار ویدئویی از خواهران فرقانی که حذفشان از پایتخت ۷ را تایید می کرد، برخی بازیگران این سریال ـ مهران احمدی و بهرام افشاری ـ نسبت به این خبر واکنش نشان دادند و البته در این بین برخی بازیگران بی ربط به این مجموعه که عادت کرده اند، با هر اتفاق، اظهارنظری را مطرح و روانه فضای مجازی کنند، این بار هم ساکت ننشستند.

 

مهران احمدی ـ بازیگر نقش بهبود ـ که پس از غیبت در چند فصل، به "پایتخت ۶" برگشت، خواستار آن شده است که به این دو دختر بی احترامی نشود و بی جهت قضاوتشان نکنند؛ "شاید اگر شما در شرایط زندگی آن‌ها بودید اشتباهات بزرگتری را مرتکب می‌شدید."

 

 

احمدی در بخش دیگری از اظهار نظرش آورده است که "این دو نوجوان هیچوقت ادعای بازیگری نداشتند" و تاکید کرده است: "دین ما و مرام ما همیشه به رسم قلندری و محبت و گذشت بوده است و نه انتقام و تنبیه و بی معرفتی."

 

این بازیگر در پایان صحبت‌هایش نوشته است: "سازندگان محترم "پایتخت" ان شاءالله که موفق باشید!!!!"؛ جمله ای که تلویحا از غیبت دوباره بهبود در فصل جدید حکایت دارد.

 

 

بهرام افشاری نیز با تاکید بر اینکه سارا و نیکا فرزند "پایتخت" هستند و هیچ وقت ادعایی نداشتند، نوشته است، "مثل خود من که طرفدار "پایتخت" بودم و با آن رشد کردم."

 

دلیل حذف شدن سارا و نیکا از پایتخت چه بود؟

بازیگر نقش بهتاش از "پایتخت" به عنوان یک خانواده یاد کرد و نوشت "از همه مسوولان محترم که دلیل موفقیت و محبوبیت "پایتخت" را  نشان دادن تحکم خانواده و همدلی و بخشش می‌دانند، درخواست می‌کنم فرصت جمع شدن در کنار هم را به وجود بیارند. باشد در این روزها تلاش کنیم که دوباره لحظه‌ای هم وطنانمان را شاد کنیم."

 

فصل ششم از سریال پایتخت نوروز ۱۳۹۹ روی آنتن رفت که انتقادهایی را به روند داستان و فیلمنامه به همراه داشت. این فصل از "پایتخت" که در نهایت به دلیل شیوع کرونا ناتمام مانده بود با این وعده از سوی سازندگان همراه شد که پس از اتمام یا کاهش شیوع ویروس کرونا ادامه سریال تولید و پخش خواهد شد.

 

 

واکنش نقی به استادیوم رفتن سارا و نیکا

 

محسن تنابنده که در سریال "پایتخت" نقش نقی معمولی پدر سارا و نیکا را بازی می‌کند، در واکنش به حضور بازیگران نقش سارا و نیکا در استادیوم آزادی نوشت: "نقی هم راضیه دختراش برن استادیوم"

 

امروز در بازی فوتبال ایران با کامبوج که با برد قاطع ایران به پایان رسید، زنان هم تماشاگر بازی در استادیوم بودند. پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده مجموعه سریالی است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شد. در ایام نوروز سال ۱۳۹۲ نیز پایتخت ۲ پخش شد. پایتخت ۳ نیز در سال ۱۳۹۳ و پایتخت ۴ در رمضان ۱۳۹۴ پخش شد. همچنین پایتخت ۵ نیز در نوروز سال ۱۳۹۷ پخش شده است.

 

سارا و نیکای پایتخت

سارا و نیکا فرقانی‌اصل در سریال "پایتخت" نقش دختران دو قلوی نقی معمولی را بازی می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر