نفیسه روشن | ازدواج نفیسه روشن

نفیسه روشن برای بار دوم ازدواج کرد + تصاویر

نفیسه روشن با انتشار این استوری به شایعات خاتمه داد و دوباره از برگشت همسرش خبر داد.

نفیسه روشن
ویکی گردی:

نفیسه روشن با انتشار این استوری به شایعات خاتمه داد.و دوباره از برگشت همسرش خبر داد. نفیسه روشن در این استوری از دوری 4 ساله از همسرش خبر داد. او با سریال اغما مشهور شد. نفیسه روشن به شدت عاشق حیوانات است و تعداد زیادی حیوان خانگی نیز دارد. نفیسه روشن در زمینه تبلیغات هم فعال است و یک کلینک زیبایی دارد. نفیسه روشن یک استوری از بازگشت همسرش منتشر کرد. که در ادامه مشاهده می کنید:

نفیسه روشن

نفیسه روشن

ویدیوهای جذاب از پشت صحنه سریال جیران+ فیلم

نفیسه روشن بار اول با یک خلبان ازدواج کرد و راجع به زندگی متاهلیش اینطور توضیح می دهد:یکی از پررنگ ترین سختیهای شغل همسرم نبودنش در لحظه هایی اسـت کـه مـن انتظار دارم کنار مـن باشد. مـن وقت زیادی را گذاشتم و با وسواس زیاد هفت سین انتخاب کردم و چیدم اما لحظه سال تحویل کنار مـن نبود. چهارشنبه سوری نبود.

خیلی از مراسم و زمان هایی کـه مـن دوست دارم کنارم باشد، نیست. از سوی دیگر اگر از بهنام بپرسند زندگی با یک بازیگر چطور اسـت، جواب میدهد خیلی سخت! خیلی وقت ها او هست و مـن نیستم و ماجرای یکی بود، یکی نبود داستان زندگی مـن و بهنام اسـت. اما بخاطر علاقه ای کـه بـه هم داریم بـه شغل هم دیگر احترام میگذاریم. از سوی دیگر مـن می‌دانم کـه همسرم اسکادران هواپیمایی اسـت کـه چند صد نفر مسافر دارد و باید محیط آرامی برای او فراهم شود و آرام باشد.

مردمی که انگشت‌ هایشان را برای فراموشی غم قطع می‌کنند!

نفیسه روشن دیروز ازدواج مجددش را اطلاع رسانی کرد و فعلا مانند بهاره رهنما شوهرش را حاجی صدا و می زند ولی اطلاعات بیشتری منتشر نکرده است. او تصویری از دستش که حلقه ازدواج کرده است را نشان داد و اعلام کرد در سفر کربلا هم به عشق آسمانی رسیده و هم به عشق زمینی و ازدواج مجددش را اطلاع رسانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر