ازدواج آسان| شرایط ازدواج آسان| سایت ازدواج آسان

ازدواج آسان چیست؟ | شرایط ثبت نام ازدواج آسان در سال 1402

در قالب طرح ازدواج، برای زوج‌های جوان خدمات خاصی ارائه شده است.

ازدواج
ویکی گردی:

 در سالهای اخیر طرحی تحت عنوان ازدواج آسان مطرح شده که بسیار خبرساز شده است. ازدواج آسان برای آن دسته از افرادی است که بنیه مالی ازدواج و تشکیل خانواده را ندارند. در قالب طرح ازدواج آسان، برای زوج‌های جوان خدمات خاصی ارائه شده است. تهیه لباس عروس، تهیه فیلم عروسی، پرداخت هزینه‌های تالار و... از جمله امکانات طرح ازدواج آسان است. در ادامه با ازدواج آسان بیشتر آشنا خواهید شد. 

هزینه‌های که تا سال‌ها بعد از ازدواج، زوجین مجبوربه پرداخت قسط و وام هستتند. امروزه با توجه به تجمل گرایی و چشم هم چشمی‌ها، ازدواج کردن برای جوانان به یک معظل بزرگی تبدیل شده و کمتر کسی از جوانان 20 الی 25 ساله انتظار ازدواج را دارد.

در این شرایطی که هزینه‌های مراسم آنچنانی به شدت بالا می باشد و کمتر کسی توان پرداخت این هزینه ها را دارد برگزاری یک مراسم ازدواج به شکل یک مهمانی ساده بصورت طرح ازدواج آسان و بدور از تجملات غیر ضروری می‌تواند برای شروع یک زندگی بسیار مناسب و مثمر ثمر باشد

زوج‌ها می‌توانند با کم کردن هزینه‌هایشان براحتی زندگی مشترک خود را شروع کنند بدون اینکه نگرانی از بابت پرداخت قسط و وام داشته باشند در ادامه این مطلب به بررسی شرایط ثبت نام ازدواج آسان و روش‌هایی برای کاهش هزینه ازدواج می‌پردازیم.

ازدواج آسان چیست؟

اما سوال مهم‌تر این است که ازدواج آسان چیست و چگونه صورت می‌گیرد؟ ازدواج آسان، ازدواجی است که پایه‌های آن بر ساده‌زیستی و به دور از تحمل گرایی بنا شده است.

در این نوع ازدواج، زوجین به صورتی ساده و با هزینه‌های بسیار کمتر تصمیم به برگزاری مراسم ازدواج می‌گیرند بدون اینکه زیر بار قسط و قرض بروند

همچنین، موسسات خیریه در زمینه طرح ازدواج آسان، به کمک زوجین می‌آیند تا با افزایش آمار ازدواج‌ها و کاهش سن ازدواج، راهی برای شروع زندگی مشترک به صورت آبرومندانه پیش روی آن‌ها قرار دهند.

این مؤسسات با عقد قرارداد با سازمان‌ها و نهادهای مختلف( آرایشگاه‌ها، باغ تالارها، تالارها و...) به عروس‌ها و دامادها این امکان را می‌دهند تا با توجه به توان مالی خود، هزینه‌های مراسم عروسی و عقد را پوشش داده و به صورت کاملاً معقول و مناسب، خانه‌ی بخت خود را بسازند.

خدماتی که طراحان ازدواج آسان برای شما ایجاد می‌کنند، بسیار مناسب و معقول هستند و دوری از تجملات در طرح ازدواج آسان، یک اصل اساسی به حساب می‌آید.

در این نهادها، افراد می‌کوشند تا با کاهش هزینه‌ها، راه ازدواج را برای زوجین آسان‌تر نمایند. برای مثال تالارهای عروسی با ارائه پکیج ازدواج آسان به کمک جوانان آمده اند و با طرح‌های پیشنهادی و ارزان قیمت خود شبی خوب و عالی را برای آن‌ها می‌سازد.

شرایط ثبت نام در ازدواج آسان

طرح ازدواج آسان یک طرح است که برای افرادی که قادر به پرداخت هزینه‌های سنگین مراسم عروسی نیستند، ارائه شده است. در این طرح، ثبت نام خاصی لازم نیست و همه افرادی که توان پرداخت هزینه‌های سنگین را ندارند، می‌توانند از خدمات تالارها و باغ تالارها بهره ببرند.

با این طرح، مراسم عروسی شما به صورت ساده‌تر و با کمترین هزینه برگزار می‌شود. برای ثبت نام در این طرح، شما نیازی به ارائه مدارک خاصی ندارید و تنها کافیست که به مراکز مختلفی که پکیج ازدواج آسان ارائه می‌دهند، مراجعه کنید و درخواست خود را اعلام کنید.

با این حال، ممکن است شرایط و الزامات طرح ازدواج آسان در هر مرکزی متفاوت باشد. بنابراین، بهتر است قبل از ثبت نام، با مراکز مختلف تماس بگیرید و از شرایط و الزامات دقیق آنها آگاه شوید.

خدمات ویژه طرح ازدواج آسان

در ادامه به بررسی خدماتی که این مجموعه ها به زوج ها جوان می دهند می پردازیم و هرکدام را بطور خلاصه معرفی خواهیم کرد

تالارهای طرح ازدواج آسان

معمولا سازمان های و نهادهای برگزار کننده ازدواج آسان با باغ تالارها و تالارهایی که بدنبال این خدمات هستند قرارداد می‌بندند

این تالارهای عروسی همان تالارهای پذیرایی شیک و مجلل هستند که شما بدون واسطه به آنها مراجعه می کنید و معمولا با نزخ ها و تعرفه ای سنگین روبه رو می شوید بنابراین، شما نیازی به نگرانی درباره امکانات و کیفیت این تالارها ندارید.

درصورتیکه علاقمند به استفاده از این طرح هستید می توانید به سایت تالارکده مراجعه کنید برای مشاهده لیست کامل تالارهای ازدواج آسان از این صفحه دیدن کنید و متناسب با موقعیت مکانی و شرایطی که دارید می توانید مناسب‌ترین گزینه را برای مراسم خود انتخاب کنید

سالن‌های عقد طرح ازدواج آسان

بسیاری از سالن‌های عقدی که طرف قرارداد با نهادهای حامی ازدواج جوانان هستند و خدمات عقد را ارائه می‌دهند برای زوج‌هایی که مهریه آنان زیر 14 سکه باشد تمام هزینه های تشریفات عقد را به صفر می‌رسانند

اما اگر مهریه همسر شما بیش از این مقدار باشد هزینه های برگزاری مراسم متناسب با مهریه افزایش پیدا می‌کند

پس برای عروس خانم هایی که علاقمند به ساده زیستی و شروع زندگی مشترک هستند و مهریه‌ آنها زیر 14 سکه بهار آزادی است استفاده از سالن عقد طرح ازدواج آسان میتواند در کم کردن هزینه های‌ آنها تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

تهیه لباس عروس

سازمان‌ها و نهادهای برگزاری ازدواج آسان برای افراد علاقمند این طرح سورپرایز ویژه‌‍ای دارند. این سازمان با عقد قرارداد با مزون‌های تولید لباس عروس، هزینه های شما را برای انتخاب لباس کاهش می‌دهند.

توجه کنید که انتخاب لباس عروس در این طرح ، یک لباس شیک و ابرومندانه متناسب با مراسم شما می‌باشد اگر به دنبال لباس‌های شیک و لاکچری همراه با اکسسوری دیگر هستید باید هزینه‌های اضافی پرداخت کنید

فیلم برداری و عکاسی در طرح ازدواج آسان

یکی دیگر از خدمات طرح ازدواج آسان، استفاده از خدمات عکاسی و فیلم برداری این سازمان‌ها می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به آتلیه های طرف قرارداد شیرین‌ترین لحظات روز مراسم خود را ثبت کنید و یا با بررسی از میان مجموعه های موجود بهترین گروه را برای مراسم فیلم برداری انتخاب کنید

فراموش نکنید خدمات ارائه شده در این طرح برای کاهش هزینه های ازدواج بود و اگر تمایل دارید که کلیپ‌های شیک و فوق العاده جذابی درست کنید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید

جمع بندی:

در این مطلب به معرفی ازدواج آسان و خدمات ارائه شده در این طرح پرداختیم و بررسی کردیم که شرایط ثبت نام ازدواج آسان بسیار ساده‌تر از چیزی هستن که فکر می کنید و نیاز به ثبت نام در سایت یا سامانه خاصی وجود ندارد فقط باید علاقمند به مراسم‌های ساده و بدور از تجمل گرایی باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر