نیم ست طلا | مدل های جدید نیم ست طلا

20 تا از جدیدترن مدل های نیم ست طلا | برا خانومت از اینا کادو بخر!!

در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی عکس مدل های جدید نیم ست طلا را مشاهده می کنید.

نیم ست طلا
ویکی گردی:

نیم ست طلا معمولا از یک گردنبند به همراه یک جفت گوشواره و یا یک دستبند و یا انگشتر تشکیل شده است. تفاوت نیم ست معمولی و نیم ست طلا اکثرا در انگشتر و دستبند است. معمولا نیم ست طلا از قطعات کامل مانند گردنبند طلا، دستبند، انگشتر و یک جفت گوشواره تشکیل شده است.

در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی عکس مدل های جدید نیم ست طلا  را مشاهده می کنید.

لاکچری ترین مدل های ترند دستبند طلا زنانه و دخترانه + عکس

نیم ست طلا شامل چه اجزایی است؟

خرید سرویس طلا با وجود زیبا و تکمیل بودن آن هزینه زیادی را به علاقه مندان به آن تحمیل می کند. به همین دلیل بسیاری از افراد به جای انتخاب سرویس طلا به سراغ خرید نیم ست طلا می روند.

دستبند طلا رو دست چپ ببندیم یا راست؟ + مزایا

گردنبند طلا در نیم ست

بدون شک گردنبند طلا یکی از مهم ترین اقلام نیم ست طلا است که تمامی مدل های نیم ست آن را دارند. گردنبند طلا در حقیقت هسته مرکزی نیم ست است که سایر اقلام با توجه به آن ساخته می شوند. بنابراین توجه به آن در هنگام انتخاب و خرید نیم ست طلا بسیار اهمیت دارد. شما می توانید باتوجه به فرم صورت و گردن خود و همچنین موقعیت استفاده از نیم ست، گردنبند خود را انتخاب کنید. اگر قصد استفاده روزنه از نیم ست را دارید بهتر است گردنبندی را انتخاب کنید که ساختار و قفلی محکم دارد زیرا نیم ستی که دارای گردنبندی محکم است قطعا گوشواره ای محکم با قفل قوی دارد. اما اگر قصد انتخاب نیم ست برای استفاده در مهمانی ها را دارید مدل های ظریف انتخاب مناسب تری هستند.

دستبند طلا در نیم ست

برخی نیم ست های طلا شامل دستبند طلا است. وجود دستبند، نیم ست شما را زیبا می کند. توجه داشته باشید نیم ست هایی که دارای انگشتر هستند عمومآ قیمت بیشتری دارند. نیم ست طلا در بیشتر مواقع تشکیل شده از آویز و گوشواره است اما در بعضی نیم ست ها از انگشتر و دستبند هم استفاده می شود.

گوشواره طلا در نیم ست

اکسسوری دیگری که حضور آن در نیم ست ها قطعی است گوشواره طلا است. هنگام خرید گوشواره به فرم صورت و موهای خود دقت کنید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید. توجه به قفل گوشواره از دیگر نکاتی است که توجه به آن هنگام انتخاب نیم ست طلا ضروری است. ناایمن بودن قفل گوشواره خطر گم شدن آن و ناقص شدن نیم ست شما را به همراه دارد.

فیلم آموزش تمیز کردن طلا با روش های خانگی

انگشتر طلا در نیم ست

برخی نیم ست های طلا شامل انگشتر نیز می شوند. با اینکه انگشتر عضو حتمی و قطعی نیم ست های طلا نیست اما وجود آن می تواند جلوه نیم ست شما را زیبا و آن را تکمیل تر کند. اگر در نیم ست شما انگشتر وجود دارد، بهتر است به تناسب آن با دستان خود دقت کنید. هم چنین اگر قصد استفاده روزانه از نیم ست خود را دارید به استحکام و مناسب بودن انگشتر آن برای استفاده روزنه دقت کنید. توجه داشته باشید نیم ست هایی که دارای انگشتر هستند عمومآ قیمت بیشتری دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر