آبلیمو | آبلیموی خانگی | گرفتن تلخی آبلیموی خانگی

خیلی راحت تلخی آبلیموی خانگی رو بگیر! + ویدیو

اگر علاقه ای به آبلیموهای صنعتی ندارید و خودتان برای گرفتن آبلیمو خانگی دست به کار شده اید، برای رفع تلخی آبلیمو روش کاربردی زیر را حتما امتحان کنید.

آبلیمو
ویکی گردی:

 آبلیمو تازه خیلی پرطرفدار است. در گذشته آب گیری لیمو ترش با دست و در منزل انجام می شد. خانم های باسلیقه لیمو ترش ها را به خوبی شسته و بعد از خشک کردن آنها، آب لیمو ترش ها را با آب میوه گیری های دستی می گرفتند. امروزه اغلب افراد ترجیح می دهند که از فروشگاه هایی که آبلیمو طبیعی را عرضه می کنند، آن را به شکل بسته بندی خریداری کنند.اما خیلی ها هم به آبلیمو بازاری اعتماد نداشته و خودشان دست به کار می شوند.

  این نکته را در نظر داشته باشید که برای مقدار زیاد آبلیمو مجبورید که از دستگاه های ماشینی استفاده کنند. به دلیل قوی بودن دستگاه ها، هسته های لیمو نیز همراه با آن له می شود و ممکن است این مساله باعث تلخی آبلیمو بشود. حالا برای جلوگیری از تلخ شدن آبلیمو باید چه کرد؟

چیکار کنیم آبلیمو و آبغوره کپک نزنه؟

ویدیوی رفع تلخی آبلیمو خانگی

 

استفاده از هویج برای جلوگیری از تلخی آبلیمو

شاید باورتان نشود، اما هویج می تواند به راحتی این مشکل را بر طرف کند! تنها کافی است آبلیمو ها را در یک قابلمه تمیز و خشک ریخته می توانید آن را از صافی رد کنید.  بهتر است اجازه دهید تا یک شب تا صبح استراحت کند و هویج درسته را بعد از پوست کندن داخل آن بریزید. این دو کار در کنار هم تلخی آبلیمو را می گیرد.

کاربردهای باورنکردنی پوست لیمو ترش + عکس

پالپ های لیمو را دور نریزید. این تکه های ترش و خوشمزه، می تواند برای خورش های شما چاشنی بی نظیری باشد. حتی می توانید آن را در فریزر منجمد کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر