سفر خارجی | سفر خارجی خانم ها

برای یه تفریح دخترونه و امن به این کشورها سفر کن! + عکس

در ادامه همراه ویکی گردی باشید تا شما را با بهترین مقاصدی که برای سفر خارجی خانم‌ های مجرد مناسب هستند، آشنا کنیم.

سفر خارجی
ویکی گردی:

یکی از معیارهایی که در انتخاب مقصد سفر خارجی مورد توجه قرار می‌گیرد، امنیت آن منطقه است. چرا که هیچ کسی دوست ندارد سفری که برای آن برنامه‌ریزی و هزینه می‌کند به یک کابوس وحشتناک تبدیل شود. متاسفانه در سفر خارجی مجردی خطرات بیشتر خانم‌ها را تهدید می‌کند. البته که این موضوع در خصوص تمامی مقاصد صادق نبوده و از همین رو توصیه می‌شود زنانی که قصد سفر خارجی به  تنهایی را دارند کشورهای امن‌تری را انتخاب کنند.

به خصوص اگر برای اولین بار تصمیم به سفر تنهایی گرفته باشید این موضوع اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند. پس امن ترین کشور برای مسافرت خانم ها کدام‌ها هستند؟ در ادامه همراه ما باشید تا شما را با بهترین مقاصدی که برای سفر خانم‌های مجرد مناسب هستند، آشنا کنیم.

گشت‌ و‌ گذاری دلچسب و تفریح بدون هزینه در شهر زیبای دبی+ عکس

ترکیه، کشوری امن در همسایگی ایران

هر چند ترکیه را نمی‌توان در رتبه اول این مقاله قرار داد اما از آنجایی که اغلب زنان تور استانبول را برای سفرهای مجردی خود انتخاب می‌کنند، لازم دانستیم به عنوان اولین گزینه به بررسی این کشور بپردازیم. ترکیه کشوری با فرهنگ تقریبا مشابه به ایران بوده و از همین رو می‌تواند مقصدی ایده‌آل برای زنان ایرانی جهت سفر باشد. البته در صورتی که تور ترکیه را برای سفر انتخاب کردید توصیه می‌کنیم موارد احتیاطی مشابه با ایران را رعایت کرده و تا دیر وقت در خیابان‌های خلوت آن قدم نزنید. توجه داشته باشید که با رعایت برخی موارد می‌توانید سفری بسیار خوب، راحت و البته به یادماندنی را در کشور ترکیه تجربه کنید.

جاهای دیدنی استانبول

نروژ، امن‌ترین کشور دنیا

اگر بخواهیم امن ترین کشور برای مسافرت خانم ها را مشخص کنیم، بدون اغراق نروژ موفق به قرار گرفتن در صدر این جدول خواهد شد. به طوری که هر خانمی می‌تواند بدون کوچکترین استرس به این کشور سفر کرده و بدون ترس تا دیر وقت در خیابان‌های آن به گشت و گذار بپردازد. مردم نروژ از فرهنگ بسیار بالایی برخوردار بوده و حتی در صورت بروز کوچکترین مشکلی صمیمانه شما را کمک خواهند کرد. همین موضوع باعث شده نروژ نه تنها برای سفرهای مجردی بلکه به مقصدی ایده‌آل برای داشتن زندگی امن به همراه خانواده تبدیل شود.

 لیست موزه های رایگان دبی + عکس

نروژ

ژاپن، کشور امن‌ آسیایی

اگر قصد سفر در مقاصد آسیایی را دارید، ژاپن را می‌توانید در لیست الویت‌های خود قرار دهید. چرا که این کشور موفق شده با مدیریت عالی به یکی از مقاصد پیشرفته و البته امن ترین کشور برای مسافرت خانم ها تبدیل شود. مردم ژاپن فوق‌العاده تابع قانون بوده و کل کشور با یک نظم خاص و قابل توجهی اداره می‌شود. به عنوان مثال سیستم حمل و نقل با نظم بالایی در حال سرویس‌دهی بوده و زنان مجرد می‌توانند بدون کوچکترین دلهره و استرسی به گشت و گذار در آن پرداخته و از سفر خود لذت ببرند. تنها مشکلی که می‌توان در سفر به ژاپن با آن روبرو شد، مربوط به زبان مردم این کشور است که به کمک اپلیکیشن‌های تلفن همراه قادر به انتقال منظور خود خواهید بود.

ترابزون، سفری شگفت‌ انگیز به دل طبیعت ترکیه + عکس

ژاپن

امارات متحد عربی، کشوری امن در خاورمیانه

در سال‌های اخیر شهر دبی با پیشرفت‌های چشمگیری که داشته موفق شده مورد توجه بسیاری از گردشگران دنیا قرار بگیرد. به طوری که وقتی صحبت از سفر به مقصدی لاکچری با تفریحات همه چیز تمام می‌شود، دبی به عنوان اولین گزینه به ذهن میرسد. خوشبختانه دبی به عنوان یکی از شهرهای مهم امارات متحد عربی از امنیت فوق‌العاده بالایی برخوردار بوده و می‌توان آن را در دسته امن ترین کشور برای مسافرت خانم ها قرار داد. به گفته ۹۸ درصد گردشگران زن و دختران بالای ۱۵ سال دبی مقصدی امن بوده و با داشتن احساس امنیت قادر به گشت و گذار در خیابان‌های آن در شب بودند. برای داشتن گواهی بر این صحبت‌ها می‌توان به انتخاب دبی به عنوان محل زندگی در بین برخی از اینفلوئنسرهای زن فضای مجازی اشاره کرد. همچنین در دبی تورهای گشت و گذار قابل اعتمادی برای تفریح خانم‌ها نظیر بیابان‌گردی، سافاری و … ترتیب داده می‌شود. همچنین دارای سواحل مخصوص بانوان بوده و زنان می‌توانند با آرامش در آن‌ها به شنا و آبتنی پرداخته و از سفر خود لذت ببرند.

آنتالیا بریم یا استانبول؟ | مقایسه 2 شهر توریستی ترکیه برای سفر

امارات

کاستاریکا، مقصدی امن برای زنان علاقه‌مند به طبیعت‌گردی

برای زنانی که در سفر خود عاشق طبیعت‌گردی، آرامش و همچنین ماجراجویی هستند کشور کاستاریکا از جمله مقاصد پیشنهادی ما است. چرا که در کشور کاستاریکا بدون لحظه‌ای استرس و نگرانی می‌توانید از تفریحاتی نظیر زیپ‌لاین، جنگل گردی، موج سواری، شنا و … لذت برده و رابطه‌ای دوستانه با مردم خوش برخورد آن برقرار کنید. همه این موارد باعث شده‌اند در سال‌های اخیر صنعت گردشگری در این کشور رونق یافته و به انتخاب اول زنان دنیا برای سفرهای مجردی تبدیل گردد.

سنگاپور، کشور جزیره‌ای امن برای مسافرت خانم‌ها

البته که نمی‌توان در مورد امن ترین کشور برای مسافرت خانم ها صحبت کرد اما نامی از سنگاپور به میان نیاورد. سنگاپور که با عنوان نیویورک آسیا شناخته می‌شود، مقصدی است که هر گردشگری باید یک بار هم که شده از آن دیدن کند. این کشور آسیایی که در صنعت گردشگری و البته مدرنیته توانسته زبان زد اغلب توریست‌های سرتاسر دنیا شده و به بهشتی برای زنان مجرد برای داشتن سفری راحت و با آرامش تبدیل شود. کشور سنگاپور تقریبا هر آنچه را که از یک مقصد گردشگری انتظار دارید را در اختیار شما قرار داده و با تفریحات متنوع مسافران در هر سن و علاقه‌ای را شیفته خود خواهد کرد. به طوری که از آسمان خراش‌های مدرن گرفته تا سواحل زیبا و دیدنی و مراکز خرید لوکس این کشور حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد.

بهترین تفریحات آنتالیا که خوراک سفرهای پاییزن! + عکس

سنگاپور

کانادا، کشوری امن با استانداردهای زندگی بالا

کانادا از دیگر مقاصدی است که برای سفر به آن جای کوچکترین نگرانی بابت امنیت نبوده و مهاجرت بالای خانواده‌ها به این کشور را می‌توان گواهی بر این موضوع دانست. مردم کانادا از لحاظ ادب و احترام در رتبه برتر جهانی قرار گرفته و از این نظر شهرتی جهانی دارند. البته که این تمام ماجرا نبوده و در قدم به قدم این کشور زیبا می‌توان شاهد مناظری تماشایی از طبیعت جذاب آن بود. آمار جرم و جنایت در کانادا بسیار پایین بوده و استانداردهای زندگی در آن بالا است. علاوه بر آن سیاست‌های جدید این کشور امور مربوط به مهاجرت را تسهیل کرده و همین باعث شده تا بسیاری از کسانی که قصد تغییر در محل زندگی خود را دارند کشور کانادا را انتخاب کنند. پس اگر زنی تنها هستید می‌توانید برای سفر و حتی بررسی شرایط زندگی در کانادا سفری راحت و با آرامش به آن را داشته باشید.

جاهای دیدنی کانادا

 

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر