قتل | به قتل رساندن شوهر | اعتراف زن به قتل شوهر

این زن تا حالا به کشتن شوهر 7 زن اعتراف کرده است!

در ادامه مطلب جزئیات قاتل سریالی به نام کلثوم را می خوانید که به قتل 7 شوهر اعتراف کرده است.

قتل
ویکی گردی:

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی یک زن قاتل در محمودآباد خبر داد که تاکنون به قتل ۷ مرد اعتراف کرده است. این زن با مردهایی که تمکن مالی داشتند ازدواج می کرده و بعد از مدتی آنها را به قتل می رسانده. کلثوم یک قاتل سریالی مخوف است که ۷ مرد را در شهر‌های شمالی کشور با روشی مشابه به قتل رسانده است.

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حسن مفخمی فرمانده انتظامی مازندران درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: طی روزهای گذشته با شکایت یک خانواده در محمودآباد مبنی بر فوت مشکوک پدر ۸۲ ساله آنها بحث پیگیری این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه بعد از شکایت تحقیقات پلیس به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت، افزود: طی بررسی‌های پلیسی همسر این مرد که یک خانم ۵۶ ساله بود به عنوان فرد مشکوک مورد بازجویی قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه این خانم طی تحقیقات پلیس به قتل همسرش اعتراف کرد، ادامه داد: این زن اعلام کرد که با حل کردن قرص فشار خون به تعداد زیاد در ظرف آب طی چند مرحله موجب بی‌حال شدن همسرش می‌شد و در نهایت اقدام به خفه کردن این پیرمرد ۸۲ ساله کرده است.

 

مردمی که انگشت‌ هایشان را برای فراموشی غم قطع می‌کنند! + فیلم

مفخمی شهرستانی با اعلام اینکه تاکنون طی اعترافات این زن به ۷ مورد قتل به این شیوه اعتراف کرده است، افزود: گزینه‌های این فرد در قالب همسرش و افراد متمول مالی و مسن بودند که به عنوان همسر صیغه‌ای با آنها ازدواج می‌کرد.

وی با بیان اینکه این زن افرادی را که به عنوان همسر انتخاب می‌کرد افراد متمول و با سن حدود  ۷۵ تا ۸۰ به بالا بودند، گفت: در شهرهای مثل ساری، نکا، محمودآباد و قائمشهر این قتل‌ها اتفاق افتاده است.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه داد، افزود: در گزینه آخر، مهریه این زن ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شده است و این زن بعد از قتل که به صورت فوت همسرانش بود، طلب مهریه و ارث می‌کرد.

جزییات قاتل سریالی مازندران

به گزارش رکنا، این زن سال 92  اولین ازدواج خود را با یک پیرمرد اهل مازندران کرد که این مرد به خاطر کهولت سنی جان خود را از دست داد  اما این زن توانست طبق نقشه ای که داشت مهریه اش را از خانواده شوهر اولش گرفته است.

این زن دومین ازدواجش را 8 سال قبل انجام داده که قتل های سریالی اش را از زمان ازدواج دومش در ساری کلید زده است.

این زن که کلثوم نام دارد در نقشه هایش پیرمردهایی را انتخاب می کرده که کسی به نقشه او شک نکند و در این سالها 13 ازدواج موقت با پیرمردهای موقت کرده که پس از افشای راز جنایت هایش به قتل 7 مرد اعتراف کرده است.

این زن که یک دختر دارد که سالها قبل پسرش پس از دوران پایان خدمت سربازی بخاطر بیماری سرطان تسلیم مرگ شد و از همان سالها نقشه ها را به اجرا گذاشته است .

قاتل سریالی مردان مازندران مهریه هایش را بیشتر به صورت ملک و زمین از خانواده ها گرفته و همه آنها را به نام تنها دخترش کرده است.

کشف اسکلت‌ یک زن و مرد در کوله‌ پشتی‌ ۲ زائر اربعین + جزئیات

افشای راز جنایت

آخرین سوژه این قاتل سریالی یک مرد در محمود آباد مازندران بوده که خانواده اش به مرگ پدرشان مشکوک و پس از بررسی در پزشکی قانونی مشخص شده که پیرمرد مازندرانی به خاطر مسمومیت با دارو و خفگی به کام مرگ فرو رفته است و متهم پس از دستگیری در پلیس آگاهی محمود آباد به قتل های سریالی در این 10 سال اعتراف کرده است.

بنا بر این گزارش، احتمال می رود مردان دیگری هدف قتل های این قاتل سریالی قرار گرفته باشد که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر