امین حیایی | تولد پسر امین حیایی

این کیکه امین حیایی برای پسرش گرفته؟؟ | تولد 23 سالگی دارا حیایی + عکس

دارا حیایی پسر امین حیایی بازیگر محبوب ایرانی است که امروز 11 شهریور تولدش است. عکس های مراسم تولد را در این مطلب از سایت ویکی گردی مشاهده کنید.

امین حیایی
ویکی گردی:

امین حیایی (زادهٔ ۱۹ خرداد ۱۳۴۹) بازیگر اهل ایران است. حیایی فعالیت خود را در سال ۱۳۷۰ با حضور در فیلم دو همسفر آغاز و تاکنون در آثار گوناگون، فیلم، سریال و تئاتر حضور داشته‌است. او برای دو فیلم شب (۱۳۸۶) و برف آخر (۱۴۰۰) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر را کسب کرده‌است. امین حیایی همچنین در سال ۱۳۹۶ برای بازی در فیلم شعله‌ور نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد و در نهایت دیپلم افتخار نقش اول مرد را کسب کرد. امین حیایی سال ۱۳۷۷ با بازیگر ایرانی، نیلوفر خوش‌خلق ازدواج کرده‌است و یک فرزند نیز از همسر نخست خود دارد.

امین حیایی

 دارا حیایی پسر امین حیایی که یکی از بازیگران مطرح و پرطرفدار سینمای ایران است یازدهم شهریور ماه سال ۱۳۷۵ در تهران به دنیا آمد.

سمی ترین کلیپ خنده دار از علی صادقی | توش موزه موز!!!!

مادر دارا، مونا بانکی پور هم یکی از بازیگران مطرح سینما است. سال ۱۳۷۵ مونا از امین جدا شد و حضانت دارا را به عهده گرفت. مادر و پسر سالها در خارج از کشور به سر بردند و چند سال قبل به ایران بازگشتند.مادر دارا، مونا بانکی پور هم یکی از بازیگران مطرح سینما است. سال ۱۳۷۵ مونا از امین جدا شد و حضانت دارا را به عهده گرفت. مادر و پسر سالها در خارج از کشور به سر بردند و چند سال قبل به ایران بازگشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر