حقوق بازنشستگان | واریز حقوق بازنشستگان

خبر خوش وزیر کار درباره واریز حقوق بازنشستگان + جزییات

جدیدترین جزییات اعلام شده در خصوص حقوق بازنشستگان را در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید.

حقوق بازنشستگان
ویکی گردی:

حقوق بازنشستگان داری شرایط خاصی است، به طور مثال سن و سابقه کاری وی بر مبلغ حقوق بازنشستگان تاثیر گذار است. حقوق بازنشستگان مقدار پولی است که از طرف دولت برای بازنشستگان به صورت ماهانه واریز می شود. حقوق بازنشستگان همانند حقوق سایر افراد هر ساله مقداری افزایش می یابد. حقوق بازنشستگان باید به گونه ای باشد که بازنشسته بتواند با حقوق خود امور اقتصادی خانواده اش را سامان دهد.

به گزراش شبکه شرق، وزیر کار در پاسخ به این سوال که چه میزان از بدهی دولت به صندوق بازنشستگی داده شده است؟ گفت: در دو سال گذشته تقریبا صندوق تامین اجتماعی ۱۸۰ همت دریافت کرده و سایر صندوق ها ۳۰ همت دریافت کردند و معدل و کمک دولت بابت دریافت معوقات کلیه صندوق های مدیریت وزارت رفاه حدودا ۲۱۰ همت است و تکلیفی دوباره در بودجه ۱۴۰۲ پیش بینی شد و ۷۰ همت هم امسال دولت پرداخت می کند که در جلسه کمیسیون اقتصادی که این هفته برگزار شد، خوشبختانه تصویب شد سهام برخی از شرکت هایی که در لیست واگذاری قرار دارند بابت مطالبات سازمان تامین اجتماعی واگذار شود. این طلب به واسطه تکالیفی که ایجاد می شود سال به سال افزایش می یابد و سازمان حسابررسی آنرا بررسی کرده است.

رمز جیمیل رو یادت رفته؟ بیا بهت بگم چطوری پیداش کنی!

مرتضوی افزود: در سال ۱۴۰۲ با هیچ مانعی برای پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان مواجه نشده‌ایم و یک ریال در سال جدید تسهیلات و مازاد برداشت از بانک ها نداشتیم و موضوع مدیریت شده است. با توجه به درآمدهایی که شرکت ها دارند و عنایت دولت مخصوصا نسبت به صندوق بازنشستگی کشوری ما مرتب قبل از اینکه هر حقوقی پرداخت شود، دولت تعهداتی که در لایحه بودجه ۱۴۰۲ برایش ایجاد شده در حق صندوق ها پرداخت می کند که در هفته دولت از عنایت ریاست جمهوری و همراهی سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد و دارایی تقدیر و تشکر می کنم و نقش وزارت نفت هم  بسیار بالا است./ایسنا

اطلاعیه مهم 1 شهریور درباره واریز حقوق بازنشستگان

پرداخت مستمری مرداد بازنشستگان تامین اجتماعی به روال هر ساله از بیستم ماه آغاز شده است اما بازهم در پرداخت‌ها تاخیر اتفاق افتاده است.

این سومین ماه است که در پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی براساس حروف الفبا تاخیر می‌افتد؛ پیگیری‌های ما از کانون بازنشستگان نشان می‌دهد که قرار است تا پایان امروز مستمری تمام بازنشستگان به حساب آن‌ها واریز شود.

هزینه رفت و برگشت به کربلا چقدر آب میخوره؟

سازمان تامین اجتماعی قول داده پرداختی‌ها امروز به پایان می‌رسد و این در حالیست که در روزهای گذشته پرداختی‌ها براساس جدول اعلامی انجام نشده است.

سازمان تامین اجتماعی در این خصوص اعلام کرد: پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق برنامه‌ریزی قبلی در حال انجام است.

برخی حروف که نوبت پرداخت آن فرا می‌رسد به علت اینکه افراد زیادی را شامل می‌شود ممکن است با چند ساعت جا به جایی پرداخت انجام شود، اما قطعا تا پایان همان روز پرداخت حقوق افرادی که نوبتشان باشد صورت می‌گیرد./تابناک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر