وام فوری | وام فوری اربعین

پرداخت وام فوری اربعین به صورت قرض‌الحسنه + شرایط دریافت وام فوری

رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرض‌الحسنه به زائران پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.

وام اربعین
ویکی گردی:

وام فوری معمولا به عنوان یک وام بدون ضمانت و بدون وثیقه شناخته می‌شود که برای رفع نیازهای پرداخت هزینه‌های اضطراری از جمله هزینه‌های درمانی، تحصیلی، خرید لوازم خانگی و… صادر می‌شود. وام فوری از سوی بانک ها برای افراد خاص یا عام ارائه میشود. جدیدترین جزییات مربوط به وام فوری را در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید .

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت، توصیه‌ها و فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر کار جهادی و خستگی ناپذیر با روحیه امیدوارانه را چراغ راه و نصب العین حرکت مسئولان دولت عنوان کرد وبا اشاره به خطر گرفتار شدن دولتمردان به افت روزمرگی، حرکت جهادی برای تحقق رشد اقتصادی را مهمترین تکلیف مسئولان دولتی دانست.

خارش کف دست نشانه چیه؟ | همیشه به معنی پول نیست!

رئیس جمهور برگزاری جلسات برای همکاری، ‌ همگرایی و ایجاد فهم مشترک میان مسئولان دستگاه ها را لازم دانست و به مسئولان دستگاه های دولتی توصیه کرد با کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرائی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند.

دکتر رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حواشی ایجاد شده در ارتباط با وام زیارت اربعین، به رئیس بانک مرکزی دستور داد این وام به صورت قرض الحسنه به زائران پرداخت شود.

رئیس جمهور همچین با بیان اینکه زیارت اربعین مسئولان، خدمت‌رسانی و تسهیل این سفر برای زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است، به وزیر راه و شهرسازی دستور داد ضمن تعیین و اعلام فوری قیمت قطعی بلیط سفر زمینی و هوایی اربعین با سوداگری و دلالی در این زمینه برخورد کند.

در جلسه امروز همچنین دکتر سید محمد آقامیری به عنوان استاندار قم از هیئت دولت رای اعتماد گرفت و از زحمات سیدمحمدتقی شاهچراغی تشکر شد.

برقراری ارتباط وثیق با علما و مراجع عظام تقلید، خدمت‌گزاری به زائرین حرم مطهر حضرت معصومه(س) و تلاش مجدانه برای توسعه استان قم از جمله تاکیدات رئیس جمهور به استاندار جدید قم بود.

در این جلسه استاندار خوزستان نیز گزارشی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته برای توسعه استان خوزستان و پیگیری تصمیمات و اجرای مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت و همچنین نیازمندی‌های توسعه این استان ارائه کرد./ همشهری آنلاین

 شرایط دریافت وام فوری 10 میلیونی اربعین

به گزارش تجارت‌نیوز، برخلاف سال گذشته که با اعلام وزارت اقتصاد، زائران اربعین می‌توانستند با مراجعه به سامانه سماح تا سقف پنج میلیون تومان وام اربعین دریافت کنند، به نظر می‌رسد که دولت و بانک مرکزی در سال جاری برنامه‌ای برای پرداخت این وام ندارند و این موضوع را به بانک‌ها واگذار کرده‌اند.

این قسمت از هندوانه را هرگز نخورید! | نکاتی که هیچکس به شما نگفته!

روز پنج‌شنبه هفته گذشته بود که محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی در صداوسیما، شرایط فروش ارز اربعین سال 1402 را اعلام کرد و گریزی نیز به موضوع وام اربعین زد. طبق اظهارات وی، به نظر می‌رسد که امسال سازوکار مشخصی برای پرداخت این تسهیلات مشخص نشده و بانک‌ها بر اساس منابع داخلی و سیاست‌های خود، نسبت به پرداخت وام اربعین به زائران تصمیم می‌گیرند.

با این حال تاکنون تنها بانک ملی شرایط وام اربعین را اعلام کرده و خبری از دیگر بانک‌ها نیست. حال باید دید که باقی بانک‌ها با نزدیک شدن به این ایام، شرایط خود برای پرداخت این تسهیلات را اعلام می‌کنند یا نه.

شرایط وام اربعین بانک ملی

طبق گزارش روابط عمومی بانک ملی، در طرح «زائرین اربعین حسینی» زائران پیاده‌روی اربعین 1402 از چهارم مرداد ماه تا بیستم این ماه، می‌توانند پیش از سفر به عراق با مراجعه به تمامی شعب بانک ملی این وام را دریافت کنند.

متقاضیان این وام باید حساب ویژه این طرح را افتتاح کنند و پس از تودیع دو میلیون و 500 هزار تومان در این حساب، می‌توانند 10 میلیون تومان وام بگیرند.

نرخ سود این تسهیلات بر اساس نرخ مصوب و اعلامی شورای پول و اعتبار بوده و دوره بازپرداخت این وام 6 ماهه است. همچنین مبلغ تودیع شده در حساب ویژه طرح باید تا زمان تسویه تسهیلات و بدهی در حساب باقی بماند. این مبلغ پس از تسویه کامل تسهیلات به وام‌گیرنده برگردانده می‌شود.

گفتنی است که متقاضیان دریافت این وام باید در زمان انعقاد قرارداد با بانک، فاقد بدهی غیرجاری و چک برگشتی باشند.

پرداخت وام اربعین به دانشجویان

اخیرا رئیس صندوق رفاه دانشجویان نیز از پرداخت وام پنج میلیون تومانی به دانشجویان متقاضی حضور در پیاده‌روی اربعین خبر داده است.

به گفته مسعود گنجی، دانشجویانی که قصد دارند به صورت گروهی عازم پیاده‌روی اربعین شوند، تحت نظارت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها می‌توانند برنامه‌ریزی کنند تا از طریق این نهاد به صورت دسته‌جمعی به صندوق رفاه دانشجویان معرفی شوند. صندوق نیز این دانشجویان را به بانک طرف تعهد صندوق معرفی می‌کند تا وام اربعین پرداخت شود.

50 تا از وحشتناک ترین ساختمان های دنیا که تا به حال ندیدی + عکس

از سوی دیگر، عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز از اعطای وام اربعین خبر داد و اعلام کرد که با همکاری صندوق رفاه دانشجویان تسهیلات وام چهار میلیون تومانی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

البته این وام به دانشجویانی تعلق می‌گیرد که اصل سفر آنها توسط دانشگاه تایید شده باشد. دانشجویان می‌توانند تا دو هفته پس از سفر اربعین، با مراجعه به اداره رفاه دانشجویان و ارائه مدارک لازم از جمله مستندات ثبت ورود و خروج از کشور، تسهیلات اربعین را دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر