ماهی | ماهی های عجیب

30 تا از عجیب ترین و ترسناک ترین ماهی های دنیا + عکس

در این مطلب از سایت ویکی گردی ۳۰ تا از عجیب ترین ماهی های اقیانوس را برایتان معرفی می کنیم با ما همراه باشید.

ماهی
ویکی گردی:

دنیای ماهی ها و زیر آب رو دوست داری؟ کنجکاوی بدونی ته اقیانوس چی میگذره و چه چیز هایی اون پایین وجود دارن؟ من که خودم به شخصه بزرگترین فوبیایی که دارم اقیانوسه و ماهی های زیر دریاست! ولی خب نظر آدما با هم متفاوته. برای همینم برای علاقمندان دریا و اقیانوس عکس ۳۰ تا از عجیب ترین ماهی های دنیا رو جمع آوری کردم تا ببینن و لذت ببرن.

با ما همراه باشید با عجیب ترین ماهی هایی که تا به حال ندیدین!!

عنوان عجیب ترین فیش جهان را گرزه ماهی کسب کرده است و جایگاه اول را به خودش اختصاص داده است. جایگاه دوم مخصوص ماهی نیش دندان می باشد و جایگاه سوم را ماهی اژدهای قلابچه به دست آورده است. مار ماهی پلیکانی جایگاه چهارم را دارد و مرکب ماهی غول پیکر پنجم را به دست آورده است. برای شما اطلاعاتی در رابطه با این ماهی ها می دهیم.

عکس های حیرت انگیز از انسان های عجیب الخلقه!

گرزه ماهی

یکی از گونه هایی است که ظاهری بسیار ترسناک دارد و علاوه بر این که جزء عجیب ترین گونه ها به حساب می آید جزء ترسناک ترین گونه ها هم محسوب می شود. بعضی از این گونه ها تمام اندامشان سیاه است و دندان های بسیار تیز و بلندی دارند که توجه به جهت افراد را به خودش جلب می کند و عجیب ترین ماهی های دنیا به حساب می ‌آید.

 

گرزه

ماهی نیش دندان

یکی از موجودات بسیار خطرناک است که در دریا ها زندگی می کند ظاهری بسیار عجیب و ترسناک دارد توجه بسیاری از افراد را به خودش جلب کرده است و از این نکته نباید غافل شد که اندازه این ماهی ۱۵ سانتی متر بیشتر نمی باشد سر این گونه بزرگ تر از اندامش می باشد و جزء عجیب ترین ماهی ها محسوب می‌ شود.

ماهی نیش دندان

ماهی اژدها قلابچه

ظاهر بسیار عجیبی دارد یکی از گونه های ترسناک هم به حساب می آید. دندان های تیز و بلندی دارد و معمولاً دهان آن زمانی باز می شود که می خواهد شکار کند. دندان هایش بسیار وحشتناک است و اندامش مانند توپ بسکتبال می باشد زیرا رنگ تقریباً قرمز کمرنگی هم دارد و می توان گفت که عجیب ترین ماهی جهان شمرده می ‌شود.

عجیب ترین مدل ناخن هایی که ببینی شوکه میشی + عکس

ماهی اژدها قلابچه

مرکب ماهی غول پیکر

یکی از بزرگ ترین آبزیان دنیا به حساب می‌ آید که حدوداً ۱۸ متر طول دارد و جزء گونه ‌های بی مهره به حساب می آید و اگر ظاهر این آبزی را نگاه کنید متوجه می شوید که بسیار عجیب و غریب است و جزء عجیب ترین ابزیان جهان به حساب می‌ آید. علاقه بسیار به گوشت دارد و ماهی های گوشتخوار محسوب می‌ شود.

مرکب ماهی غول پیکر

 

50 تا از وحشتناک ترین ساختمان های دنیا + عکس

عجیب ترین ماهی های اقیانوس چیست؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر