بنزین | بنزین کشیدن | آموزش کشیدن بنزین

با این روش میتونی خیلی راحت از ماشین بنزین بکشی! + فیلم آموزشی

برای آموزش کشیدن بنزین از باک خودرو تا پایان این مطلب از سایت ویکی گردی همراه ما باشید.

بنزین
ویکی گردی:

ویکی گردی: اینجا قراره بهت یاد بدم چجوری از ماشین بنزین بکشی؟! تابه‌ حال برای شما پیش آمده است که وقتی در جاده مشغول رانندگی هستید، متوجه بشوید که خودروی شما دیگر قادر به حرکت نیست و منشا این اتفاق مشکلات فنی خودرو نیستند بلکه بنزین شما تمام شده است و شما از نزدیک‌ترین پمپ بنزین کیلومترها فاصله دارید؟ در این شرایط چه می‌کنید؟

تنها راه حل ممکن بنزین کشیدن از خودروهای دیگر است تا بتوانید خودتان را به پمپ بنزین برسانید. اما چگونه و با چه لوازمی این کار را انجام می‌دهید؟ آیا فقط همراه داشتن شلنگ کافی است؟ اگر تجربه کافی برای کشیدن بنزین از خودروهای دیگر را ندارید، تا پایان این مقاله از ویکی گردی همراه ما باشید تا با نکات و نحوه کشیدن بنزین از ماشین آشنا شوید.

این نشانه ها از تمام شدن صفحه کلاچ خبر میدن + فیلم

بهترین روش کشیدن بنزین از ماشین چیست؟

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به وضعیت باک بنزین خودروی خودتان توجه نمی‌کنید، باید بگوییم که احتمال در جاده ماندن شما بسیار زیاد است. اگر بنزین اضافه در صندوق عقب همراه خود ندارید کار شما بسیار سخت‌تر می‌شود.

باید کنار خیابان منتظر بمانید تا کسی به شما کمک کند و مقداری بنزین به شما بدهد تا بتوانید خودتان را به پمپ بنزین برسانید. برای اینکه بتوانید از خودروی دیگری بنزین بکشید، نیاز به یک شلنگ و یک ظرفی که بنزین را درون آن بریزید دارید. برای این کار باید شلنگ را وارد باک بنزین کنید و با مکش سعی کنید بنزین را وارد شلنگ کنید و سپس آن را درون ظرف بریزید.

پارک کردن ماشین جلوی درب خونه ها چه مجازاتی دارد؟

فیلم آموزش کشیدن بنزین از ماشین وموتور

جهت تماشای فیلم زیر فیلتر شکن خود را خاموش کنید

منبع: استاد کار
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر