کشک بادمجان | تزیین کشک بادمجان | عکس کشک بادمجان

عکس های جذاب از تزیین کشک بادمجان | کشک بادمجان رو اینجوری سرو کن!

یه سری ایده جذاب برای تزیین کشک بادمجان براتون گذاشتیم که هر کسی ببینه حتما دوست داره یاد بگیره. با ویکی گردی همراه باشید.

کشک بادمجان
ویکی گردی:

کشک بادمجان از آن دسته غذاهایی‌است که در اکثر مهمانی‌ها و دورهمی‌های ما ایرانی‌ها هست و طرفدارهای زیادی هم دارد. برای سرو کشک بادمجان در مهمانی ها و دورهمی ها می‌شود آن را به سادگی با مخلفات مختلفی تزیین کرد، هم آن را به صورت یک ظرف بزرگ در مرکز میز غذا با تزییناتش داشت و هم به شکل لقمه یا در ظرف‌های کوچک ریخت و تزیین کرد.در اینجا چند ایده جذاب برای سرو کشک بادمجان را برای شما گذاشتیم و مطمئنیم که مورد استفاده شما قرار خواهد گرفت. با ویکی گردی همراه باشید.

امیدواریم این ایده ها مورد توجه شما قرار گرفته باشند.

انواع روش‌های تزیین کشک بادمجان

کشک بادمجان را می‌توان خیلی ساده با مواد تزیین کرد یا برحسب این که قرار است برای مهمانی بزرگ شود یا مهمانی کوچک، از ظروف کوچک و بزرگ یا حتی یک‌بار مصرف استفاده کرد.

  • استفاده از مواد داخل کشک بادمجان برای تزیین: اصلی‌ترین روش تزیین کشک بادمجان مجلسی این است که آن را با پیاز داغ، سیر داغ، کشک، نعناع داغ و یا زعفران آب شده تزیین کنید. در این روش کافی است مقداری از هر کدام از این مواد را نگه دارید و با در نظر گرفتن سلیقه شخصی طرح و نگاری به ظرفی که کشک بادمجان‌تان را در آن ریخته‌اید بدهید.
  • استفاده از قالب: اگر قالب دارید می‌توانید از قالب برای شکل‌دهی و تزیین مرتب‌تر کشک بادمجان استفاده کنید. ضمن این‌که می‌توانید برای تزیین از قیف‌هایی که برای تهیه کیک استفاده می‌شود، برای ایجاد شکوفه با کشک استفاده کنید.
  • استفاده از بادمجان سرخ‌شده به شکل‌های مختلف: سوای تمام این روش‌ها استفاده از بادمجان سرخ شده و شکل داده شده مثلا به شکل گل یا هر تزیین دیگری با سبزیجات دیگری مثل گوجه یا حتی میوه‌هایی مثل انار هم می‌توانند گزینه خوبی برای تزیین کشک و بادمجان باشند.
  • استفاده از ظروف مختلف: اما به طور کلی شاید بهتر باشد تزیین را محدود به استفاده از ظروف خاص با طرح‌های خاص کنید و به این ترتیب کارتان را برای تزیین سبک‌تر کنید.
  • تزیین به شکل فینگرفود یا لقمه‌ای: کشک بادمجان را همان‌طور که قبل هم گفتیم می‌توانید به شکل لقمه‌ای یا فینگرفود هم در آورید. کافی است یا ظروف کوچک یک‌بار مصرف استفاده کنید یا مثلا در یک ظرف بزرگ با قالب‌های کوچک، لقمه کشک بادمجان درست کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر