ساعت رولکس | ساعت رولکس اصل | ساعت رولکس بدل | خرید ساعت رولکس

آموزش نحوه تشخیص ساعت رولکس اصل از بدل + نکات

نحوه تشخیص ساعت رولکس اصل از بدل رو تو این مطلب از سایت ویکی گردی بهتون آموزش میدیم با ما همراه باشید.

ساعت رولکس
ویکی گردی:

ساعت رولکس یکی از خفن ترین ساعت ها است که خیلی هم طرفدار داره . ولی الان یه مشکلی هست اونم اینه که موقع خرید ساعت رولکس چجوری تشخیص بدیم که اصله یا بدل؟ اگر دقت کرده باشید هر چیزی که خیلی گرون و به قولی غول باشه یه نسخه ی فیک ازش میسازن که در بعضی از موارد با نسخه ی اصلی اون وسیله مو نمیزنه مثلا در برخی از مواقع تشخیص ساعت رولکس اصل از بدل میتونه خیلی کار سختی باشه و برای همین هست که خیلی از افراد خصوصا شاخ های اینستاگرامی دستشون یه ساعت فیک میکنن و با اسم ساعت اصل جلو فالووراشون پز میدن.

اما اگر یه نفر بلد باشه نحوه ی تشخیص ساعت رولکس اصل از بدل رو این افراد عمرا بتونن جرئت کنن که یه همچین حرکتایی بزنن و باهاشون حتی فخر فروشی هم کنن و یه عده زن و شوهر رو بندازن به جونه هم که خانوم شاکیه چرا شوهرش براش رولکس نمیخره!

راه های شناخت و تشخیص طلا تقلبی از اصل | اینجوری بفهم طلا اصله یا بدل؟

تشخیص ساعت رولکس اصل از بدل از روی صدا

یکی از ترفندهای اولیه ای با کمک اون میشه ساعت رولکس اصل از بدل رو تشخیص داد دقت به عملکر درونیه ساعت هست! نگران نباشید در این مرحله کافیه که به گوش های خودتون اعتماد کنید و ازشون کمک بگیرید. احتمالا تا به الان صدای تیک تاک ساعت رو شنیده باشید باید بگیم که وجود این صدا و شنیده شدنش از ساعت های رولکس جالب نیست چرا که تو این ساعت ها به علت این که از سیستم اتوماتیک بهره میگیرن شما بخواهید هم نمیتونید صدای تیک تاک بشنویید!

ساعت رولکس

بنابراین میشه گفت که عقربه های ساعت رولکس اصل گوش به فرمان هستن و بدون ایجاد صدای اضافه ای خیلی دقیق و منظم به  کارشون ادامه میدن. پس در اولین مرحله برای تشخیص ساعت رولکس اصل از بدل کافیه که ساعت رو کنار گوش خودتون قرار بدید و در صورتی که صدای تیک تاک شنیدید احتمالا ساعت تقلبی باشه و نیازمند دقت بیشتری تو خرید هستید.

تشخیص ساعت رولکس اصل از بدل با توجه به وزن اون

توی ساخت ساعت های رولکس اصل از بهترین آلیاژها و فلزات مثل طلا، پلاتین و غیره استفاده میشه و بیخود نیست که این ساعت یه تنه اقتصاد سوئیس رو سره پا نگه داشته بنابراین استفاده از یه همچین موادی توی ساعت های تقلبی به نفع سازنده نیست. میدونید که عناصر و فلزهایی که اسمشون رو بردیم در حالت عادی وزن بالایی دارن بنابراین میشه اینجوری نتیجه گیری کرد که ساعت های اصل از تقلبی سنگین تر خواهند بود. بنابراین برای تشخیص ساعت رولکس اصل از بدل در هنگام خرید به وزن دقت کنید و در صورت لزوم و بودن شرایط وزن اون رو با اطلاعات درج شده تو سایت رولکس چک کنید تا مطمئن بشید.

تشخیص ساعت رولکس اصل از بدل با توجه به لنز

بیشتر ساعت های رولکس یه نمایشگر تاریخ دارن و یه لنز بزرگنمایی به اسم سایکلاپس در این قسمت وجود داره که بخش تاریخ و ساعت رو بزرگتر میکنه. مقدار بزرگنمایی این لنز رو میشه تقریبا دو و نیم دونست و از اونجایی که دیگه واضح هست که تمام قطعات و اجزای به کار رفته توی ساعت رولکس، درجه یک و دارای استانداردهای بالایی هستن کافیه که برای تشخیص ساعت رولکس اصل از بدل به این لنز دقت کنید اگر شفافیت و دقت کافی و خوبی داشت احتمالا ساعت شما اصل و اورجینال هست.

تشخیص ساعت رولکس اصل از بدل با بررسی شماره سریال

یک از اصلی ترین راه های تشخیص ساعت رولکس اصل از بدل دقت به شماره سریال اون هست. شماره سریال ذکر شده کاملا اختصاصی هست و هر کدوم از ساعت های رولکس اصل دارای یه شماره سریال حک شده بر روی بدنه پشتیشون هستن که به شکل عمیق حک شده و کاملا قابل مشاهده هست، اما توی مدل های بدل شماره سریال الکی بوده و از طریق اسید نوشته میشه. همچنین این موضوع هم میتونه اتفاق بیفته که تو ساعت های تقلبی، از شماره سریال های تکراری استفاده بشه.

معنی انداختن انگشتر در هر انگشت دست + عکس

ساعت رولکس

بنابراین برای تشخیص ساعت رولکس اصل از بدل خیلی راحت میتونید به شماره سریال مخصوص که مختص ساعت شما هست و خیلی ظریف و عمیق حک شده نگاه کنید و اون رو تو سایت چک کنید و از اصالتش مطمئن بشید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر