اکسسوری | اکسسوری ترند | اکسسوری تابستانی

باید این اکسسوری ها رو تو کمدت داشته باشی! | اکسسوری های ترند تابستون امسال چیه؟

در ادامه این مقاله با ویکی گردی همراه باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های اکسسوری تابستانی آشنا شوید.

اکسسوری
ویکی گردی:

اگه جزو افرادی هستی که از مد روز پیروی می‌کنی، حتما دوست داری بدونی که اکسسوری ترند سال 2023 شامل چه آیتم‌ هایی می‌ شه. پس اگه می خوای تابستان امسال را جذاب و ترندی بگذرونی بهتره تا چندتا از اکسسوری های جذاب سال را مثل عینک آفتابی، باندانا و یا کیف های فانتزیی و کوچک رو بشناسی. در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی با معرفی اکسسوری های ترند تابستان ۱۴۰۲ با ما همراه باشید.

شاید به ذهنت برسه که این ترندها همه گزینه های ساده و در عین حال تکراری هستند ولی دقت کنید که منظور از عینک آفتابی زنانه همان عینک هایی که تا به امروز داشته اید نیست بلکه سبکی جدید و جذاب از عینک آفتابی است که با طراحی ای خاص ترند شده است.

تابستون امسال، از این مدل عینک ها بخر + فیلم

برای مثال عینک آفتابی های ترند سال بیشتر دارای فریم های رنگی و بسیار درشت هستند؛ البته نکته ای را که نباید فراموش کنید این است که این نوع فریم ها به چهره و یا فرم صورت شما می آیند یا خیر؟ یا آیا کیف های فانتزی و کوچک برای نوع استایل و یا فرم بدنی شما مناسب هستند؟

به این سوال ها خودتان باید جواب دهید ما وظیفه معرفی ترندهای دنیای مد را به عهده داریم ولی تصمیم نهایی را باید شما با توجه به استایل و یا سلیقه شخصی خود بگیرید.

اکسسوری

اکسسوری

عینک آفتابی ترند 1402 را فراموش نکنید

یکی از اکسسوری های مناسب فصل که بیشتر از هر اکسسوری دیگری می تواند برایتان مفید باشد عینک آفتابی است، پس مخصوصا در روزهای آفتابی این اکسسوری جذاب را فراموش نکنید. پس با وجود اینکه عینک، معمولا به منظور محافظت از چشم در برابر نور خورشید استفاده می‌ شود؛ می‌ تواند یک آیتم ترندی در فصل تابستان باشد. پیشنهاد ما برای امسال عینک آفتابی اورسایز است این عینک‌ ها از دهه‌ 90 میلادی الهام گرفته شده‌اند. در آن دوره، پاریس هیلتون به عنوان یکی از افراد آیکونیک در استایل‌های خود از این آیتم استفاده می‌ کردند.

معنی انداختن انگشتر در هر انگشت دست + عکس

البته عینک های آفتابی شیشه رنگی و یا ورزشی را فراموش نکنید زیرا اگر می‌خواهید استایل‌ های رنگی بسازید؛ این عینک‌ ها از بهترین انتخاب‌ ها خواهند بود. عینک‌ های شیشه‌ رنگی بسیار ترندی هستند و امکان ساختن یک استایل مونوکروم را همراه با عینک فراهم می‌ کنند.

اکسسوری

عینک آفتابی چیه؛ صندل و کیف های فانتزی جون میدن برای تابستون

اگرچه که صنعت مد در چند دوره‌ اخیر از بازی با کیف‌ های خیلی کوچک و میکروسایز لذت برده است، اما برای سال ۲۰۲۳ تصمیم دارد که از کیف های جذاب تری استفاده کند. برای مثال شما می توانید برای تابستان امسال از این کیف ها کمک بگیرید. فراموش نکنید که استایلی جذاب و در عین حال ترندی است که علاوه بر لباس های مناسب فصل بلکه از اکسسوری های مناسب فصل نیز کمک بگیرد. برای مثال انتخاب یک صندل تابستانی می تواند به استایل شما حس و حال متفاوتی ببخشد.

کیف های ترند امسال کدام است؟ | راهنمای کامل خرید کیف + عکس

پس بعد از انتخاب یک کیف کوچک و مینیاتوری می توانید به سراغ انتخاب یک صندل بندی با رنگی جذاب و تابستانی بروید و جذاب لباس بپوشید.

اکسسوری

اکسسوری

زیورآلات و باندانا؛ دور مچ یا دسته عینک آفتابی باندا بببندید

باندانا یکی از اکسسوری‌ هایی است که افراد در سراسر دنیا، چه زن چه مرد، از آن استفاده می‌ کنند. این روزها روش‌ های متنوعی برای استفاده از باندانا وجود دارد و استفاده از این اکسسوری، بیشتر از همه به خلاقیت شما بستگی دارد و هیچ محدودیتی ندارد. برای مثال شما می توانید از این بانداناها به عنوان سر پوش یا دستمال سر استفاه کنید و یا برای تزئین استایل خود به دسته کیف، عینک آفتابی و یا مچ دست خود ببندید تا متمایز و جذاب تر تابستان را تجربه نمایید.

معرفی ترندهای جدید عینک آفتابی 2023  + عکس

اکسسوری

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    🙏

  • ناشناس

    🙏

  • ناشناس

    😭

  • ناشناس

    😭🙏

  • ناشناس

    مریم بانو