وام | وام بازنشستگی

جزئیات پرداخت وام به بازنشستگان مشخص شد + توضیحات

وام با سود 4 درصدی برای بازنشستگان در راه است. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید

وام بازنشستگان
ویکی گردی:

 نعمت‌الله ترکی-مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به افزایش رقم و سقف پرداخت تسهیلات وام در سال 1402 تا 100 درصدی به نسبت سال گذشته گفت: پرداخت وام ضروری تا سقف 30 میلیون تومان برای 460 هزار نفر در سال جاری در نظر گرفته شده است که مجموع اعتبار صرف شده بدین منظور حدود 15 هزار میلیارد تومان می‌شود. در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی آخرین اخبار از وام بازنشستگان را بخوانید.

جزئیات وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان

این وام که در قالب تسهیلات در نظر گرفته شده است، تا پایان امسال به این تعداد پرداخت می‌شود و متقاضیان می‌توانند با ثبت‌نام در سایت صندوق، درخواست خود را اعلام کنند. البته به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، به این منظور هر ماه قرعه‌کشی خواهد شد و ماهانه به 35 هزار نفر این تسهیلات پرداخت می‌شود.

وام اربعین به چه کسانی تعلق می گیرد؟ + شرایط و مبلغ وام

مبلغ وام 300.000.000 میلیون ریال است و فقط به حساب متقاضی در بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده و از این حساب حقوق بازنشستگی/وظیفه دریافت می‌کند، واریز خواهد شد. هرگونه تسویه حساب مربوط به وام‌های ادوار گذشته تاثیری در اولویت‌بندی و یا احراز شرایط دریافت وام ایجاد نخواهد کرد.

متقاضیانی که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آن‌ها کمتر از یک سال گذشته، مجاز به ثبت‌نام نیستند. وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه‌بگیری حذف می‌شوند، مجاز به ثبت‌نام نیستند. متقاضیانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده است، مجاز به ثبت‌نام نیستند.

فقط یکی از وراث وظیفه‌بگیر با رضایت سایر وراث وظیفه‌بگیر می‌تواند از وام استفاده کند لذا سایر وراث می‌بایست پس از ورود به لینک «سامانه تعهد وراث» و تکمیل آن، رضایت خود را از دریافت وام توسط متقاضی اعلام کنند. لازم به ذکر است جهت تکمیل مشخصات در سامانه تعهد وراث برای وظیفه‌بگیران بیش از یک نفر الزامی است. تنها در صورت تکمیل و تایید مشخصات در سامانه تعهد وراث درخواست ثبت‌نام کننده در لیست متقاضیان وام ضروری قرار خواهد گرفت.

معرفی 7 تا از معروف ترین تالاب های گیلان که یه تیکه از بهشت ان!

درخصوص تعهد وراث صغیر و محجور، تنها از طریق سامانه مدیریت‌های استانی و با ارائه مستندات (قیم نامه، حکم سرپرستی صادره توسط دادگستری جمهوری اسلامی ایران) قابل تائید است.

دیدگاه شما در خصوص جزئیات وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ویکی گردی در میان بگذارید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • سید مهدی میرسلطانی

    باسلام ودرود
    درصورت امکان در خصوص وام ۳۰ میلیونی چنانچه مقدور باشد یک نوبت کلیه واجدین شرایط را قرعه کشی و بر اساس اولویت نفرات را برای هر نوبت مشخص تا هر ماه همکاران دنبال این نباشن که آیا وام بنامشون در آمده یا خیر . ممنونم

  • اسماعیل دریساوی...

    با سلام به مسولین صندوق بازنشستگی که مجری وام سی تومن هستید...خواهش مندم اولویت پرداخت وام رو به کسانی بدهید که زودتر ثبت نام کردند...مثلا من اسفند ماه ثبت نام کردم ولی هنوز به حسابم واریز نشده...و بدهکار هستم..سپاسگژارم.

  • فریدون

    باسلام بخاطرخداانقدراین قشرزحمتکشوسرکارنذاریدوبرا۲۰درصدحقوق که پول۲کیلوگوشت نمیشه یکیال دررورنامه ورسانه مانورندیدمگه نمبگیددولت اسلامیه پس اینهمه دروغ چطوربه اسلام وصله مبزنیدضمنن وام ضروری اولویت بکسانی بدیددخترشوهردادن ویاماهیانه یکدوملیون تمن پول دارومیدن بعدبقیه رولحاظ کنیدهرچنداونام مشکلدارن معلم بازنشسته خرم اباد

  • محمدرضا

    بنده حقیر وام ضروری را درتاریخ همان ششم که سایت باز شد ثبت نام کردم ولی خبری از پرداخت ان نیست

  • بازنشسته

    بنده به شدت به این وام نیازدارم.ولی هرماه که نتایج اعلام میشه به من تعلق نگرفته. نمیدونم چه پارامترهایی رو درنظرمیگیرن ولی به نظرخودم باتوجه به وضعیت مالی بدی که دارم این وام میتونه بخشی از مشکلات منو حل کنه.بنده مستاجرهم هستم

  • ناشناس

    ما ۶ماهه ثبت نام کردیم ولی هنوز به ما ندادن این چجور وامیه

  • ناشناس

    با سلام وخسته نباشی وام ۲۰ ملیونی چی شد برای من مسیج اومد که بمن تعلق گرفته ولی هیچ خبری نشده تا الان تاکی صبر کنم لطفاً جواب بدین ممنونم

  • غلامرضا داوطلب

    طرح جدیدقرعه کشی ماهیانه(البته...)اصلاخوب نیست چون به امثال من بدشانس ۹۹سال دیگه هم وام تعلق نمیگیره.ولی درطرح قبلی بالاخره ،ازمرحله دریافت وام مطلع می‌شدیم وهمه راضی بودیم

  • عبدالعزیز امامی

    باسلام فکری هم برای وام به بازنشستگان نیروهای مسلح بکنید ماهم سالها زحمت کشیدیم و حالا ول معطلیم وصاحبی نداریم توی این وا نفسانی گرانی تمامی لوازم خانگیمان فرسوده است چرا مسیولین این موضوعات را رصد نمی‌کنندچرا !!!!

  • حشمت اله ولدی جهان ا

    سلام من اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کردم ولی هنوز خبری از پاریس آن نیست...

  • ناشناس

    این وام بسیار خوب است و قسمتی از مشکلات کم درآمد بازنشستگان محترم را برطرف می‌کند

  • ناشناس

    سلام خواهش میکنم طوری قرعه کشی کنید که آنهایی که وام گرفتند بروند کنار. و بقیه بازنشستگان رو قرعه کشی کنیدتا شامل همه ی بازنشستگان بشود اینطوری که شما قرعه کشی میکنید هیچ وقت شامل من بازنشسته ی شهرستانی نمیشه نمیدونم شهرستانی ها سهمیه ندارن یا شانس نداریم

  • فریدون

    با سلام .بنده هم جزء اولین نفراتی بودم که اسفندماه
    ثبت نام کردم ولی متاسفانه از این قرعه کشی سر در نیاوردم هیچ بدهی به بانکی را ندارم دلم خوش است که هر ماه قرعه کشی میشه .اینم شد عدالت.یکبار قرعه کشی را انجام دهید و نوبت هر کس را مشخص کنید تا هر ماه چشم انتظار نباشیم.







  • خدیجه زینلی

    سلام .بنده بازنشسته کشوری هستم وضیعت مالیم خرابه .چرا فکر ماها نستین که پسر ودختر دم بخت داریم وهزار گرفتاری دیگه.خدارو خوش نمیاد که اینقدر به ما فشار میاد. این قرعه کشی رو ی بار انجام بدین که بدونیم چه ماهی وقت وام ما هست ،چقدر استرس بکشیم.