هدیه | هدیه ازدواج

بهترین هدیه برای عروس و داماد چیه؟ + عکس

روز عروسی می خوای به عروس و داماد هدیه بدی ولی نمیدونی چی باید بخری؟ در ادامه بهت میگم بهترین

هدیه
ویکی گردی:

بهترین هدیه برای عروس و داماد چیه؟ شاید شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که می خواهید این روزها یکی از عزیزانتان را راهی خانه ی بخت کنید و در حال تدارک بهترین هدیه برای عروس و داماد هستید. اگر هنوز در انتخاب کادوی عروسی مناسب مردد هستید و می خواهید کادویی متنوع و خاص تر از یک سکه ی ساده ی برای آن ها تدارک ببینید با این مطلب از ویکی گردی همراه باشید تا با هم با بهترین هدیه ها برای عروس و داماد آشنا شویم.

روز عروسی معمولا روز بسیار ویژه ای است که در آن دو نفر پیوندی آسمانی برقرار می کنند . در طول برنامه ریزی برای روز عروسی ،قدردانی و تشکر از تمامی افرادی که در برپایی جشن کمک کرده اند بسیار مهم و ضروری است . معمولا دادن یک جواهر کوچک بهترین راه برای قدردانی از آنهاست . این جواهرات کوچک در قیمت ها و محدوده های وسیعی در بازار موجودند . در این مطلب قصد داریم چند پیشنهاد در این مورد ارائه دهیم .

آموزش ساخت پاکت هدیه در خانه | فقط با یه کاغذ پاکت هدیه بساز

لیست بهترین کادو برای عروس و داماد

برای انتخاب کادوی عروسی چند معیار مهم را باید مد نظر قرار دهیم. همه ی ما برای انتخاب کادو در وهله اول ناخواسته به سراغ علایق خود میرویم، یعنی چیزی که خود تمایل به داشتن آن را داریم برای عزیزانمان انتخاب میکنیم. و اگر بخواهیم کمی بیشتر از منطق استفاده کنیم به این فکر میکنیم که شخص مورد نظر به چه چیز هایی علاقمند است.

عده ای نیز این دو نکته را مد نظر قرار نمیدهند و فقط به این فکر میکنند که چه چیزی برای طرف کارایی و ارزش بیشتری دارد یا با گرفتن چه وسیله ای گره از کار او باز میشود.

قطعا شما یکی از این 3 دسته هستید و یا دست کم تصمیم میگیرید که جزو کدام دسته باشید.

اما توجه داشته باشید که هدیه ای که شما میگیرید به نوعی نشانگر شخصیت شماست از طرفی بیانگر عواطف و احساسات شما نسبت به شخصی است که میخواهید به او کادو دهید. پس در بحث گرفتن هدیه برای عروس داماد تصمیم عجولانه و بدون فکر نگیرید.

طلا و جواهرات

یکی از رایج ترین و محبوب ترین کادو ها در بین مردم طلا و جواهرات است. در اکثر میهمانی ها شاهد هستیم که عده ای سکه ی طلا، انواع پلاک های طلا، یا جواهرات کوچکی تهیه میکنند و معمولا با اعتماد به نفس بالایی این کادو ها را تقدیم میکنند.

این مدل هدیه ها میتواند یکی از بهترین هدیه ها باشد، چرا که نگهداری آن ها راحت تر، ارزش مادی آن ها بروز و ظاهر و کارایی شیک و مدرنی دارند. یعنی کادویی که هم جنبه استفاده دارد و هم میتواند یک سرمایه گزاری خوب و یک پس انداز عالی برای شخص باشد.

این هدیه ها هرچند ظریف و کوچک، میتواند علاقه و احساسات شما را به خوبی ابراز کند. و به نوعی میتواند پایانی برای دغدغه فکری و نگرانی شما برای گرفتن کادو باشد. اما آیا واقعا همه ی ما توانایی خرید طلا بعنوان کادو برای تازه عروس و داماد را داریم.

دستبند طلا

آلات موسیقی

اگر به دنبال یک ایده خاص برای خرید کادوی عروسی هستید گزینه های بهتری از طلا و وجه نقد داریم. ممکن است عروس و دامادی که میخواهید به آنها هدیه بدهید علاقه زیادی به هنر داشته باشند. برای این افراد یک ساز موسیقی میتواند بسیار دلنشین و ارزشمند باشد. معمولا افرادی که به موسیقی و هنر علاقه دارند گرفتن یک ساز برای آن ها جرقه ای برای شروع یادگیری آن ساز است.

کادو تولد چی بخرم؟ | راهنمای خرید هدیه جشن تولد

اگر به فکر تهیه یکی از انواع ساز های موسیقی برای هدیه دادن به عروس و داماد هستید باید این نکته را مد نظر قرار دهید که چه سازی بگیرید که هم بودجه زیادی نخواهد و هم ارزشمند باشد. امروزه سازهای موسیقی بسیار زیادی وجود دارد اما همه ی آن ها قابلیت تبدیل شدن به یک هدیه زیبا و ارزشمند را ندارند.

هدیه

گل و گیاه

عده ای دیگر احساسات لطیف تری دارند و دوست دارند برای عزیزان خود گل و گیاه تهیه کنند. اگر شما در این دسته قرار دارید باید یک نکته را فراموش نکنید که گل و گیاهی که قرار است بعنوان هدیه برای منزل عروس و داماد تهیه کنید حتما باید ماندگاری طولانی داشته باشد.

گل هایی که ماندگاری بالایی دارند در داخل یک گلدان زیبا و شیک میتواند یکی از بهترین هدیه ها باشد. این هدیه زیبا علاوه بر طراوت و شادابی و القای حس خوب میتواند یک دکوری زیبا و خلاقانه نیز باشد.

نیاز به وجود گل و گیاه در داخل منزل بر کسی پوشیده نیست و قطعا همه میدانند که بودن گل و گیاه در داخل خانه چه فواید و مزایایی دارد و در حس و حال اطرافیان تا چه مقدار تاثیرات مثبتی دارد. پس میتوانید برای انتخاب یک هدیه مناسب گرفتن یک گیاه ماندگار و زیبا را مد نظر قرار دهید.

از طرفی برخی گیاهان ماندگار، ارزش مادی بالایی دارند و جالب تر این که به مرور با رشد آن ها بر ارزش آنها افزوده میشود. پس میتوانیم بگوییم که این هدیه ارزش مادی بروزی نیز دارد که میتواند بسیار ارزشمند باشد. از طرفی شما میتوانید کادو برای عروس در عید ها و مراسمات دیگری که پیش رو دارید از این گزینه استفاده کنید

معرفی گیاهان آپارتمانی مقاوم

تابلو

یک تابلو نقاشی یا یک تابلو عکس نیز میتواند کادوی خوبی برای عروس و داماد باشد. هدیه دادن یک تصویر زیبا به کسانی که دوستشان داریم باعث میشود تا همیشه یاد و خاطره ما برای هم زنده باشد. تابلو ها نیز به دلیل ماندگاری بالا و استفاده دکوری از آن ها بسیار محبوب میباشد که میتوانید با خیالی آسوده آن را مد نظر قرار دهید.

ایده های رمانتیک تزئین کادو ولنتاین + عکس

یک تابلو هدیه میتواند تابلو نقاشی، تابلو عکسی مشهور و یا یک تابلو فرش باشد. یکی از زیباترین طرح هایی که امروزه بسیار دیده میشود تابلو فرش هایی هستند که ارزش مادی نسبتا بالایی دارند. اگر به فکر تهیه یک هدیه مدرن و لوکس برای عروس و داماد هستید قطعا تابلو فرش های نفیس میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن باشد.

هدیه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر