گوشی شیائومی |‌ ردمی نوت ۱۲ شیائومی

معرفی جدیدترین گوشی شیائومی زیر ۱۰ میلیون تومان + فیلم

تازه نفس ترین گوشی شیائومی به نام Redmi Note 12 4G قراره اینحا بهت معرفی کنم. همراهمون باش

گوشی شیائومی
ویکی گردی:

بررسی طراحی گوشی شیائومی Redmi Note 12 4G. نسخه 4g ردمی نوت 12 به جای طراحی خمیده و شبیه به نسخه سال قبل از یه بدنه کاملا تخت و با لبه های تیز مثل نسخه های پرو امسال استفاده کرده که باعث میشه ظاهر و طراحی گوشی به نسبت قیمت بهتر و جذاب تر به نظر برسه. بدنه این گوشی شیائومی کاملا پلاستیکی ساخته شده ولی قسمت پشتی یه صیقل خاصی خورده که باعث شده شبیه به گلس براق به نظر بیاد و به راحتی گلس هم کثیف نمیشه و اثر انگشت و لکه روش باقی نمی مونه. در ادامه با تماشای فیلم زیر ما را در معرفی گوشی شیائومی Redmi Note 12 4G همراهی کنید.

جهت تماشای فیلم فیلتر شکن خود را خاموش کنید

به خاطر طراحی تخت، قطر کم و وزن کم حدود 184 گرمی گریپ خوبی توی دست داره و خیلی احساس سنگینی توی دست نمی کنید و یه گوشی خوش دست و نسبتا سبک به حساب میاد. البته به خاطر تیز شدن لبه ها ممکنه کمی توی استفاده طولانی مدت انگشتتون اذیت بشه.

قیمت محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲

جزیره دوربین ها مثل گوشی های بالارده شیائومی طراحی شده و سه تا لنز اصلی گوشی به همراه یه فلش LED و نوشته 50MP در یه بخش مجزا با یه برآمدگی متوسط مثل گوشی های اپلی قرار گرفتن. پایین قاب پشتی هم لوگوی REDMI روی بدنه حک شده.

گوشی شیائومی

فریم گوشی از پلاستیک مات ساخته شده که روی لبه راست دکمه های کم و زیاد کردن صدا و دکمه پاور قرار گرفته که به عنوان حسگر اثر انگشت هم استفاده میشه که دقت و سرعت مناسبی داره و مشکل خاصی نداره. بالای گوشی جک 3.5 میلیمتری، فرستنده مادون قرمز و میکروفون، سمت چپ درگاه سیم کارت که به صورت همزمان از دو سیم کارت و یه کارت حافظه جانبی پشتیبانی میکنه قرار داره و پایین گوشی هم میکروفون، پورت تایپ سی و تک اسپیکر گوشی قرار گرفته.

گواهی IP53 (برای محافظت در مقابل نفوذ گرد و غبار و مایعات به گوشی) استفاده شده که برای این بازه قیمتی مناسب و خوبه. طراحی صفحه نمایش تفاوت خاصی نکرده و همون صفحه نمایش تخت با حاشیه نسبتا کم و یه پانچ هول برای دوربین سلفی برای این بخش استفاده شده. البته هنوز یه مقداری حاشیه نمایشگر از پایین زیاده. از محافظ پیش فرض گوریلا گلس 3 برای صفحه نمایش استفاده شده که تا حدودی در مقابل خط و خش از صفحه نمایش محافظت میکنه ولی بهتره برای خاطر جمع شدن از یه گلس محافظ هم استفاده کنید.

بخوایم جمع بندی کنیم شیائومی با استفاده از بدنه تخت و با کیفیت ساخت بالا نسبت به قیمت تونسته یه گوشی با قیمت اقتصادی و خوش دست عرضه کنه که خیلی خلاقیت خاصی نداره و مشابه این طراحی رو قبلا دیدیم ولی برای یه گوشی توی این بازه قیمتی خیلی خوب و مناسبه.

حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان شد

بررسی صفحه نمایش ردمی نوت 12 4 جی

صفحه نمایش 6.67 اینچی با پنل امولد و رزولوشن 1080 جزئیات خوبی به نمایش میذاره و عمق رنگ های مشکی بسیار خوبه. البته دقت رنگ خیلی خوب و عالی نیست ولی با توجه به قیمت خوبه. از قابلیت HDR هم پشتیبانی نمیکنه. دو بخشی که باعث میشه این صفحه نمایش به نسبت قیمت خیلی بهتر عمل کنه و تقریبا رقیبی نداشته باشه، نرخ به روز رسانی 120 هرتزی گوشی ردمی نوت 12 4جی شیائومیه که از اکثر گوشی های این بازه بهتره و باعث میشه یه تجربه روون و سریع موقع کار با گوشی داشته باشید. البته این رفرش ریت هوشمند نیست و فقط میتونید بین 60 یا 120 سوییچ کنید. مورد دیگه روشنایی این صفحه است که میتونه در حالت دستی تا 470 نیت و توی حالت خودکار تا حدود 740 نیت روشنایی رو افزایش بده و میشه گفت حتی توی محیط پر نور خارج از خونه هم میتونید به راحتی با این گوشی کار کنید.

گوشی شیائومی

در مجموع اگه اهل تماشای ویدیو با گوشی هستید یا جزئیات و سرعت پاسخ دهی صفحه براتون مهمه، تقریبا با این قیمت گوشی بهتری نمی تونید پیدا کنید.

مشخصات باتری شیائومی ردمی نوت ۱۲ 4جی

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که تقریبا به یه استاندارد توی اکثر گوشی ها تبدیل شده برای گوشی ردمی نوت 12 4جی هم استفاده شده و در کنار پردازنده نسبتا کم مصرف شارژدهی نسبتا خوبی داره. البته به شارژدهی گوشی Redmi Note 11 نمیرسه ولی به این گوشی نزدیکه و در استفاده معمولی و نسبتا سبک میتونه یه روز و نیم بهتون شارژدهی کنه. به یه نکته مثبت در این بخش میشه به شارژدهی خوب موقع تماشای ویدیو اشاره کرد که به نسبت اکثر گوشی ها مصرف شارژ کمتری داره.

بررسی عملکرد دوربین Redmi Note 12 4G

از سه تا لنز 50 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو برای این گوشی استفاده شده که به نسبت نسخه 5g دوربین اصلی بهتر شده اما در عمل خیلی تفاوت خاصی بین دو گوشی وجود نداره. لنز اصلی توی نور خوب عکس های مناسبی با توجه به قیمت میگیره و شارپنس و جزئیات مناسبی توی عکس ها دیده میشه. رنگ ها طبیعه و کنتراست عکس ها خوبه اما با زوم کردن روی عکس ها میتونید نویز رو ببینید و کمی به سمت آبرنگی شدن میره.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر