چشم نظر | دفع چشم نظر

به چشم نظر اعتقاد داری؟ بعد مهمونی این کار یادت نره + فیلم

اگر از چشم نظر و انرژی منفی هایی که از افراد حسود روی زندگی شما تاثیر میزاره خسته شدید ادامه مطلب برای شماست

چشم نظر
ویکی گردی:

آیا شما به چشم زخم اعتقاد دارید؟ گاهی اوقات با ساخت یا ورود به منزل جدید و یا حتی خرید یک وسیله جدید مانند اتومبیل و یا وسایل برقی، بلافاصله دچار یکسری اتفاقات و مشکلات خانوادگی شویم که باعث بر هم زدن آرامش در منزل می شوند. یکی از مهم ترین علل این گونه از اتفاقات چشم زخم یا چشم زخم افراد حسود و شور چشم است که باعث می شود افراد حاضر در آن منزل تحت تاثیر قرار گرفته و مدام در حال درگیری باشند. در این مطلب راه حلی برای مقابله با چشم زخم نظر به شما آموزش می دهیم.

دعای سریع الاجابه برای چشم زخم

برای دفع چشم زخم برای ابطال چشم زخم و دفع نظر بد ، در ابتدا نیت کرده و در زمان سعد و مکانی پاک با رعایت آداب و شرایط و طهارت دعای ذیل را بخواند و آن دعا اینست :

دفع انرژی منفی خانه و محل کار با سرکه + روش

(اَللّهُمَّ ذَا السُّلْطانِ الْعَظیمِ وَالْمَنِّ الْقَدیمِ وَالْوَجْهِ الْکَریمِ ذَا الْکَلِماتِ التّامّاتِ وَالدَّعَواتِ المُسْتَجابات عافِ فُلاناً مِنْ اَنْفُسِ الْجِنِّ وَ اَعْیُنِ الاِْنْسِ ) .

خدایا ای صاحب سلطنت بزرگ و نعمت دیرین و ذات بزرگوار و صاحب کلمات تام و تمام و دعاهای مستجاب شده عافیت ده فلانی را از نفسهای جنیان و چشم مردم.

همچنین برای ابطال هر نوع چشم زخم میتواند صبح روز جمعه دعای عظیم الشان فوق را بر ظرفی از آب پاک به تعداد هفت مرتبه بخواند و آن آب را در سه نوبت در همان روز جمعه بنوشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر