آویشن | خواص آویشن | درمان ورم معده با آویشن

برای درمان ورم معده ات این نسخه معجزه میکنه | خواص شگفت انگیز آویشن برای معده + فیلم

آویشن یکی از گیاهانی است که برای ورم معده و همچینن نفخ معده بسیار مفید است. و بسیاری از بیماری های گوارشی را درمان می کند.

آویشن
ویکی گردی:

یکی از گیاهانی که برای درمان ورم معده بسیار مفید است، آویشن است. شما میتوانید با این نسخه که در ادامه خواهیم گفت به راحتی ورم معده را در خانه درمان کنید. آویشن یکی از گیاهان معجزه آسا برای درمان ورم معده است. در ادامه از با خواص آویشن برای درمان ورم معده بیشتر آشنا می شنوید.

معجره آویشن برای درمان ورم معده

 افراد مبتلا به ورم و نفخ معده از مصرف بادمجان، خیار،گوجه، ماست، نوشابه، انواع ساندیس و غذاهای کارخانه‌ای، چیپس، پفک، کاکائو، قهوه، نسکافه، پیتزا، لازانیا، ماکارونی و انواع آش پرهیز کنند.

آویشن یکی از گیاهانی که برای ورم معده، روده و نفخ مفید است و افراد مبتلا به ورم و نفخ معده دمنوش آویشن مصرف کنند.

خواص جادویی گل محمدی در درمان بیماری ها + طرز تهیه دمنوش

ورم معده

افراد مبتلا به نفخ معده و ورم معده بهتر است از مصرف حبوبات نیز پرهیز کنند و پیاز و سیر را به صورت پخته مصرف کنند و از مصرف پیاز و سیر خام پرهیز کنند چرا که ورم و نفخ معده را تشدید می‌کند.

اگر مبتلا به ورم معده هستید حتما نگاه کنید!

مواد لازم برای از بین بردن ورم وعده:

  • آویشن
  • نمک معدنی

توجه: میزان نمک نصف آویشن باشد. با هم مخلوط کرده و آسیاب کنید. قبل و بعد غذا به مقدار نصف قاشق چای خوری از آن بخورید. ورم معده خود را با این مخلوط گیاهی درمان کنید.

آویشن تسکین‌دهنده بیماری‌های گوارشی

چای آویشن اصولاً به عنوان گیاهی شفابخش برای هضم صحیح غذا و از بین بردن نفخ و گاز معده و سوء هاضمه توصیه می‌شود، گیاه شناسان بر این عقیده‌اند که علاوه بر این‌که روغن‌های فرار آویشن خاصیت ضد نفخ دارند، فنول‌هایموجود در این گیاه هم با توانایی ضداسپاسمی، گرفتگی عضلات روده را از بین می‌برند.

آویشن به صورت دم‌کرده، جهت برطرف نمودن برخی از انواع ناراحتی‌های معده استفاده می‌شود، دمنوش آویشن به هضم غذا کمک و درد شکم را بر طرف می‌کند و همچنین در درمان نفخ به کار می‌رود.

این گیاه معطر پاک‌کننده ریه، معده، جگر و روده‌ها از رطوبت است، جوشانده آویشن برای درمان اسهال و پیچش روده بسیار توصیه می‌شود و اشتهاآور است، دمنوش آن باعث رفع کولیت‌های مزمن می‌شود.

دیگه برای تسکین درد، دیکلوفناک مصرف نکن! + هل سبز، مسکن طبیعی

دمنوش آویشن

طرز تهیه دمنوش آویشن

برای تهیه دمنوش آویشن، یک قاشق غذاخوری آویشن خشک‌شده را داخل دو لیوان آب جوش بریزید، قوری را روی شعله غیرمستقیم قرار دهید و اجازه دهید تا 15 دقیقه دم بکشد، سپس به مقدار دلخواه، عسل به آن اضافه و میل کنید، همچنین می‌توانید موقع دم‌کشیدن، برای خوش طعم‌تر شدن دمنوش به آن لیمو عمانی و یا چند قطره لیمو تازه نیز اضافه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر