جین | استایل جین

معجزه پارچه جین در استایل زنانه + عکس و ایده

استفاده از جین در استایل زنانه، تنوع و کاربرد فراوانی دارد. جهت ایده های شیک با استایل جین در ادامه با ویکی گردی همراه باشید

جین
ویکی گردی:

استایل زنانه با استفاده از پارچه جین، یکی از محبوبترین و جذاب ترین استایل های فشن در دنیای مد است. پارچه جین به عنوان یک نماد شهری، جوانپسند و خوش ساخته شناخته می‌شود و در سال های اخیر به یک قطعه بسیار مورد علاقه در لباس های زنانه تبدیل شده است. استفاده از پارچه جین، زنان را به نمادی از استقلال و قدرت تبدیل می‌کند. این پارچه، قابلیت تلفیق با تقریباً هر نوع لباس و سبک را داراست.

آیتم های متنوعی مانند شلوارهای جین، دامن ها، پیراهن ها و کاپشن ها از پارچه جین ساخته می‌شوند که به زنان امکان می‌دهد تا در هر موقعیتی با استفاده از این طرح جذاب و منحصر به فرد، شیک و راحت باشند.

استایل تابستونیت رو با رنگ کرم جذاب کن  + عکس

جین

استفاده از جین در استایل زنانه، تنوع و کاربرد فراوانی دارد. می‌توانید با یک پیراهن جین و دمپایی یا با شلوار جین و یک تیشرت ساده، ظاهری خوشایند و غیررسمی داشته باشید. همچنین، می‌توان با هماهنگی یک جین بالا با یک دامن یا شلوار رسمی و یک جفت کفش درجه یک، به طور همزمان خوشتیپ و حرفه‌ای به نظر رسید.

با توجه به راحتی و قابلیت تنوع پارچه جین، این استایل می‌تواند برای تمام فصول سال مناسب باشد. در بهار و تابستان می‌توان از لباس های جینی نیمه نازک استفاده کرده و در پاییز و زمستان با استفاده از پارچه جینی ضخیم توسط لباس های گرم و محافظت کننده از سرما، دست به قدرتی خوشبختی زده و ظاهری شیک و دلنشین داشته باشید.

جین

کت جین بپوشید البته به سبک 1402

یکی از ترندهای جذاب دنیای مد را در سال جدید می توان کت های کراپ دانست، این کت ها برای تابستان امسال از نوع کنفی گرفته تا جین بسیار پر رنگ ظاهر شده اند. پس اگر می خواهید تابستان امسال را ترندی و در عین حال شیک تجربه کنید، بهتر است که به جای مانتوهای بلند و نخی یک کت جین کراپ انتخاب نمایید و آن را بسیار هوشمندانه با شلورا جین های تابستانی و خنک و شومیزهای لینن ست کنید. بله درست متوجه شدید کت های کراپ به دلیل قد کوتاهی که دارند نمی توانند به صورت تنهایی مورد استفاده قرار بگیرند، پس اگر می خواهید از این کت ها برای استایل بیرونی خود استفاده کنید لازم است که برای زیر آن ها از شومیز های لینن نچرال با قد متوسط کمک بگیرید.

این تابستون به جای مانتو پیراهن مانتویی بپوش  + عکس

جین

با وست و اورال جین استایلی متفاوت و جذاب بسازید

دومین پیشنهاد ما برای استایل تابستانی شما این است که از اورال ها و یا وست های جین برای تمایز استایل خود استفاده کنید. فراموش نکنید که انتخاب رنگ جین ها برای هر آیتمی که باشد باید با توجه به رنگ پوست و یا فرم استایل و بدن تصمیم گیری شود. برای مثال اگر اندام درشتی دارید می توانید از لی های تیره تر استفاده کنید تا شما را لاغرتر و کشیده تر نشان دهند و اگر هم لاغر اندام هستید می توانید از لی های دارای سنگشور و روشن برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید. برای ست کردن اورال های جین بهتر است از یک شومیز یا مونت تک رنگ استفاده کنید، البته فراموش نکنید که شومیزهای جین هم می توانند مکمل های خوبی برای این استایل جذاب و تابستانی باشند.

جین

شلوار و مانتو لی را فراموش نکنید؛ مثل سلبریتی ها تابستان را بگذرانید

مانتو لی یکی از مانتوهایی است که حتی در استایل بسیاری از سلبریتی های جوان مانند ترلان پروانه به دفعات دیده شده است، پس اگر می خواهید شیک و در حین حال مانند افراد مشهور لباس بپوشید بهتر است از مانتو لی غافل نشوید. رنگ‌ های بژ، سفید، سیاه و خاکستری، چون جزو رنگ‌ های خنثی هستند به خوبی با مانتو‌های لی ست می‌ شوند و راحت‌ ترین و بی دردسرترین ست‌ های رنگی را برایتان می سازند. البته اگر به دنبال استایل های خاص تر و جسورانه تر می گردید می توانید به جای این رنگ ها از رنگ های جذابی مانند قرمز، سبز زارا و یا زرد استفاده کنید، در این حالت استایل پویاتری هم خواهید داشت.

استایلی خاص با مانتو شومیزی | ایده های شیک پوشی + عکس

جین

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر