رزرو هتل | شرایط رزرو هتل

میتونیم با صیغه نامه هتل رزرو کنیم؟ | قوانین رزرو هتل با صیغه‌ نامه + توضیحات

در این مطلب از سایت ویکی گردی صفر تا صد رزرو هتل با صیغه نامه در ایران را بخوانید

رزرو هتل
ویکی گردی:

رزرو هتل با صیغه‌ نامه دغدغه بسیاری از افراد است. بسیاری از زوجین با این روشِ محرمیت تصمیم به رزرو هتل دارند. با اینکه این روش محرمیت کاملاً قانونی است؛ اما بسیاری از هتل‌ها قوانین خاص خودشان را در رابطه‌ با پذیرش صیغه نامه دارند. حالا اگه رزرو هتل با صیغه نامه از دغدغه های شما هست تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

یک صیغه نامه برای این که مورد پذیرش هتل واقع شود باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

در این مقاله قصد داریم در خصوص ویژگی صیغه نامه و شرایط پذیرش آن برای هتل ها مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. برای بسیاری از کاربران این سوال پیش می آید که:

به هیچ عنوان چکی که سررسیدش روز تعطیل باشه رو قبول نکن + فیلم

آیا می توانند با همسر خود که در حال حاضر در عقد موقت و یا همان صیغه هستند به هتلی برای پذیرش بروند؟

و یا این که حتما باید نام آن ها در شناسنامه یکدیگر باشد تا مورد پذیرش هتل ها واقع شوند؟

چه نوع صیغه نامه ای مورد پذیرش هتل ها می باشد ؟

در ایران با توجه بر این که ما صیغه نامه های متفاوتی داریم و برخی از صیغه نامه ها هستند که تنها یک برگه کاغذ هستند، در نتیجه باید به صیغه نامه ای اکتفا کنید که قانونی ترین شکل آن هست و دارای مهر برجسته محضری می باشد، که معمولا اکثر هتل های ایران این نوع از صیغه نامه را قبول می کنند.

لازم به ذکر است که این نوع از صیغه نامه به هیچ عنوان در شناسنامه ثبت نمی شود و همان عقد موقت است که دارای مدت زمان معین و همین طور مهریه مشخص می باشد. بعضی از صیغه نامه ها نیز هستند که دارای مهر برجسته نیستند؛ این نوع از صیغه نامه ها برای پذیرش هتل معمولا با مشکل مواجه می شوند و ممکن است یا پذیرفته نشود و یا این که از زوجین بخواهند به نزدیک ترین اداره اماکن بروند و یک نامه اخذ کنند.

هتل هایی که صیغه نامه را قبول نمی کنند!

بله همان طور که پیش تر هم گفتیم برخی از هتل ها هستند که صیغه نامه را قبول نمی کنند و حتی ممکن هست که شما از قبل هتل را رزرو کرده باشید و هزینه را هم متقبل شده باشید، اما در روزی که برای گرفتن اتاق می روید شما را پذیرش نکنند و پولی را که هزینه کردید هم سوخت شود. به همین جهت هست که توصیه می شود حتما قبل از رزرو اتاقا در این خصوص هماهنگی انجام دهید.

لازم به ذکر است که این موضوع در برخی از شهر ها نیز متفاوت است، در استان ها و شهر هایی که توریستی هستند معمولا پذیرش با صیغه نامه را دارا می باشند، اما برخی از شهر ها هستند که در خصوص صیغه قوانین سخت گیرانه ای دارند و معمولا پذیرش ندارند.

کدام هتل ها در تهران هستند که پذیرش با صیغه دارند ؟

از جمله مهم ترین هتل هایی که در تهران هستند و به زوجینی که دارای صیغه نامه هستند اتاق نمی دهند می توان به هتل اوین که یک هتل ۴ ستاره هست اشاره کرد، هتل اسپیناس که در هر دو شعبه پذیرش ندارد. از دیگر هتل های معروف تهران می توان اشاره داشت به هتل انقلاب، هتل کوثر، هتل هما، هتل لاله و هتل هویزه که هیچ کدام پذیرش با صیغه نامه را ندارند.

هتل های تهران که با صیغه نامه پذیرش اتاق دارند

این هتل ها که در ادامه نام میبریم تنها با شرط این که صیغه نامه دارای مهر برجسته باشد، زوجین را پذیرش می کند مانند هتل های فرودگاه امام خمینی، هتل پاریز، هتل بزرگ تهران، هتل ۵ ستاره آزادی، هتل استقلال در پارک وی هم مشکلی با این موضوع ندارد، هتل فردوسی، هتل هالی و هتل آساره نیز پذیرش دارند.

باز کردن رمز گوشی بدون اجازه جرمه؟ | جرم چک کردن گوشی همسر چیه؟

قوانین پذیرش زوجین با صیغه نامه در هتل

در مورد پذیرش زوجین در هتل ها اولین و مهم ترین بحث، بحث محرمیت می باشد که مورد بررسی قرار می گیرد، که باید زوجین حتما عقد نامه و یا صیغه نامه را به همراه داشته باشند در پذیرش با عقد نامه معمولا مشکلی پیش نمیاد ولی در خصوص صیغه نامه چون تنوع زیادی دارد لازم هست که حتما از نوعی باشد که در دفتر خانه ثبت شده باشد و دارای مهر برجسته باشد.

سخن آخر

به طور کلی برای گرفتن اتاق و رزرو آن برای افرادی که می خواهند با صیغه نامه این کار را انجام دهند، توصیه می شود ابتدا این که حتما صیغه نامه با مهر برجسته داشته باشند که مورد قبول همه ی مراکز اقامتی و اماکن هست و از طرفی دیگر حتما قبل از این اتاقی را رزرو کنند از این موضوع کسب اطلاع کنند خیلی از سایت ها هستند که در خصوص اماکن اقامتی شرایط را می گذارند و یا این که خود اماکن اقامتی وب سایت دارد، می توانید داخل آن جا را نیز چک کنید زیرا که معمولا مطالبی را در این خصوص می گذارند.

چطوری به صورت آنلاین استعلام گذرنامه بگیریم؟

همان طور که پیش تر هم گفتیم اکثر مراکز اقامتی شهر های توریستی نظیر مشهد و کیش با صیغه نامه پذیرش می گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر