قیمت تخم مرغ |‌ کاهش قیمت تخم مرغ

تغییرات چشمگیر قیمت تخم مرغ |‌ بالاتر از این نرخ تخم مرغ نخرید!

مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن در خصوص تغییرات قیمت توضیحات داد که در این گزارش از سایت ویکی گردی می توانید مطالعه کنید.

قیمت تخم مرغ
ویکی گردی:

قیمت تخم مرغ کاهش یافت؟ تخم مرغ در ایران به عنوان یکی از مهمترین محصولات خوراکی، تأثیر قابل توجهی بر روند هزینه‌های خانوارها و بازار مصرف دارد. قیمت تخم مرغ تحت تأثیر عوامل مختلفی نظیر تقاضا و عرضه، هزینه تولید و شرایط بازار قرار می‌گیرد. هرچند قیمت تخم مرغ در فروشگاه‌ها و رستوران‌ها ممکن است با توجه به عوامل دیگری نظیر هزینه نگهداری و خدمات افزوده، متغیر باشد.

 مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن با بیان این که هر‌ کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری بیش از ۱۰ هزار تومان کمتر از نرخ مصوب خود به فروش می‌رسد گفت: کاهش خرید تخم مرغ در فصل گرما، قیمت این محصول را کاهش داد.

اگر موقع سوخت‌ گیری خودرو، ورودی باک آتیش گرفت چیکار کنیم؟

محمد مرادی مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: مشکلاتی و خلاءهایی برای تامین نهاده های دامی از جمله سویا وجود داشت که با ورود وزارت جهاد کشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام و شخص قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی این مسائل در حال رفع است.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم به عمل آمده تا محموله‌های واردکنندگان نهاده های دامی در کمترین زمان ممکن ترخیص شود  افزود: بارگیری نهاده ها در حال انجام است و روزانه حجم قابل توجهی نهاده به سمت کشور منتقل می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر