زانو انداختن شلوار جین | جلوگیری از زانو انداختن شلوار جین

چیکار کنم شلوار جین زانو نندازه؟ +فیلم

اگر شلوار جین می پوشی و همیشه نگران زانو انداختن شلوار جین هستی این ویدئو رو تا آخر ببین.

شلوار جین
ویکی گردی:

شلوار جین از اون دسته لباس هاییه که توی هر کمدی پیدا میشه و طرفدار زیاد داره. اگه شلوار جین مورد علاقه مون زانو انداخت و فرم خودش رو از دست داد چیکار کنیم؟ یک ترفند کاربردی وجود داره که از زانو انداختن شلوار جین جلوگیری میکنه. تا انتهای این مطلب با ویکی گردی همراه باشید.

جلوگیری از زانو انداختن شلوار جین 

در این بخش  راهکارهایی را ارائه میدهیم که از زانو انداختن شلوار جین شما جلوگیری کند شما می توانید با نگهداری درست و اصولی از شلوار جین خود، مانع از زانو افتادن شلوار جین خود شوید و برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید این راهکارها عبارتند از:

مدل شلوارهایی که باید حتما تو کمدت داشته باشی + عکس

استفاده شلوار جین گشاد در زانو انداختن شلوار جین

استفاده شلوارجین آزاد و گشاد که به بدن چسبیده نباشد، سبب می‌شود میزان کشسانی در سر زانو ها کاهش پیدا کند؛ زیرا ساق های لاغر باعث فشار آوردن به زانو ها خواهد شد وباعث زانو انداختن شلوار  خواهد شد. در این صورت اگر می خواهید از زانو انداختن شلوار جین خود جلوگیری کنید بهتر است از شلوار جین گشاد استفاده کنید .

استفاده از شلوار جین کشی در زانو انداختن شلوار جین

شلوارجین کشی از پارچه های کشسان که از جنس پلی استر و اسپندکس تولید شده اند . یکی از راه هایی است که می تواند نگرانی ها بابت زانو انداختن شلوار جین را کم کند. شلوار جین  کش سان بدون این که آثار بد زانو انداختن را بوجود اورد، در مقایسه با شلوار جین  معمولی اثر زانو انداختن را کم تر جلوه گرخواهد کرد و کاربرد  راحت تری خواهد داشت .

استفاده بوت یا چکمه در زانو انداختن شلوار جین

برای ایجاد یک استایل شیک و جذاب که با پوشیدن چکمه و شلوار لی درست شود، ابتدا لازم می‌باشد  پاچه  شلوار جین را درون چکمه بگذارید. در ظاهر شاید این کار موثر نباشد، اما در واقع یکی از راه هایی به شمار می رود که می توان برای رفع زانو انداختن شلوار جین به کار برد.

استفاده از کمربند در زانو انداختن شلوار جین

از جمله موثرترین روش هایی که می توان از زانو انداختن شلوار جین جلوگیری کند، استفاده کمربند می‌باشد. هنگامیکه  کمربند را به شلوار جین  وصل میکنید، شلوار شما پایین نخواهد آمد، و همین کار سبب خواهد شد که  قسمت ران شلوار جین به پایین نیاید. اگر اینگونه نباشد  با پایین آمدن ران شلوار بر روی زانو، شلوار جین  دچار زانو انداختن خواهد شد و شیک بودن آن از بین می رود و شاید ظاهر شما بد جلوه کند.

شلوار جین رو چجوری بشوریم؟ | افزایش عمر شلوار جین با این روش

استفاده آب سرد در شستشوی شلوار جین

زمان  شستن شلوار جین  به هیچ عنوان  آب گرم استعمال نکنید، زیرا شلوار جین زمانی که با حرارت یا آب داغ تماس پیدا می‌کند، به سرعت سایز کم کرده و به شدت چروک خواهد شد. در اثر شستشو با آب گرم به مرور  قسمت زانوی شلوار نازک تر خواهد شد  و زانوخواهد انداخت . نکته بسیار مهمی که در شست و شوی شلوار جین باید به آن توجه کنید آن است که قبل از شستن شلوار لی  آن را  برگردانید. این کار باعث تثبیت رنگ شلوار جین خواهد شد  و همچنین ماندگاری آن بالا خواهد رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر