ست کردن | ست کردن رنگ کرم | اصول ست کردن رنگ کرم

استایلتو با رنگ کرم ست کن محشر میشه! | ایده های ست کردن رنگ کرم + عکس

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با چند تا از جدیدترین استایل های تابستانی با رنگ کرم آشنا شوید.

رنگ کرم
ویکی گردی:

در تابستان، استفاده از رنگ کرم به عنوان یک ست کردن مد روز است. رنگ کرم با طبیعت خود، احساس آرامش و خنکی را به ما منتقل می کند. این رنگ متناسب با جو باغچه ها و ساحل های آفتابی است و در طول روزهای گرم تابستان، برای لباس ها ایده آل است. با اینکه رنگ کرم ظرافتی طبیعی دارد، بهتر است با توجه به رنگ پوست خود، نگهداری از تعادل رنگی در ست کردن آن را در نظر بگیرید. همچنین، توجه به جزئیات مثل الگوها و بافت ها نیز می تواند شیوه ای جالب برای ست کردن رنگ کرم در تابستان باشد.

خوب است که بدانید رنگ کرم به دلیل خنثی بودن با بیشتر رنگ ها ست می شود ولی با رنگ های سرد باعث ایجاد معجزه در استایل شما خواهد شد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با رنگ کرم آشنا شوید.

چه رنگ هایی به هم میان؟ + عکس

 

معجز رنگ نارنجی در کنار کرم؛ رنگ هایتان را تابستانی انتخاب کنید

یکی از رنگ هایی که می تواند به عنوان مکمل در استایل تابستانی در کنار رنگ کرم استفاده شود، رنگ نارنجی است. البته فراموش نکنید که در استایل های زمستانی و پاییزه هم می توانید از این رنگ استفاده کنید، به شرطی که لباس هایتان را از نارنجی های تیره و یا اصطلاحا چرک انتخاب نمایید. در استایل تابستانی کاملا برعکس است، یعنی شما می توانید لباس های مکمل خود را از نارنجی فسفری و جیغ انتخاب کنید تا استایلی بی نظیر را تجربه کنید. در استایل های تابستانی سعی کنید به ترندی بودن لباس های انتخابی دقت کنید و در نهایت از اکسسوری های مناسب فصل برای جذابیت بیشتر استایل خود کمک بگیرید.

این تابستون به جای مانتو پیراهن مانتویی بپوش  + عکس

ترکیب کرم و سبز؛ از سبز پاستلی گرفته تا سبز زارا

ترکیب رنگ کرم با رنگ سبز چه سبز لجنی چه سبز پاستلی می تواند استایلی جذاب را برای شما به ارمغان بیاورد. پس اگر می خواهید تابستان امسال را جذاب و در عین حال ترندی بگذرانید برای ست کردن مانتو کرم خود از رنگ سبز کمک بگیرید. فراموش نکنید که اگر مینیمال و یا مونوکروم می پوشید از استایل مونوکروم کرم هم می توانید استفاده کنید، ولی اگر کژوال و یا ماکسیمال را می پسندید می توانید از یک رنگ دیگر برای مثال سرخابی یا نارنجی در کنار رنگ سبز و کرم استفاد کنید. پیشنهاد ما برای استایل تابستانی امسال انتخاب شلوار کرم به همراه مانتو سبز و اکسسوری های نارنجی است، شاید به نظرتان کمی عجیب بیاید ولی این ترکیب رنگی می تواند برای استایل روزمره شما معجره کند.

تابستان را با کرم و آبی متفاوت تجربه کنید

بیشتر خانم‌ ها حداقل یک عدد مانتو کرم را در کمد خود نگهداری می‌ کنند، زیرا کرم جزو آن دسته رنگ‌ های خنثی است که با تمامی رنگ‌ ها را می‌ تواند به راحتی ست شود. پس نیازی به تفکر نیست شما می توانید مانتو کرم خود را با هر نوع آبی ای که دوست دارید ست کنید برای مثال مانتو کرم در کنار آبی آسمانی و یا آبی نفتی استایل بی نظیری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. فراموش نکنید که در یک استایل کرم و آبی شما می توانید از شلوار جین های دوست داشتنی و جذاب هم استفاده کنید، البته اگر کژوال پوش هستید زیرا استایل های کلاسیک با شلوارهای جین زیادی جور نیستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر