اپلیکیشن | معرفی اپلیکیشن | اپلیکیشن های ضروری سفر به کربلا

اگه قصد سفر به کربلا رو داری حتما این اپلیکیشن ها رو نصب کن

برای اربعین قصد سفر به کربلا داری؟ پس به هیچ وجه فراموش نکن که این اپلیکیشن ها رو نصب کنی. خیلی لازمت میشه!

اپلیکیشن
ویکی گردی:

یکی از کارهایی که میتونی برای سفر به کربلا و آسان تر شدن سفرت انجام بدی، نصب اپلیکیشن های ضروری سفر به کربلا است. این اپلیکیشن ها بسیار کاربردی هستند و سفر  و پیاده روی اربعین رو برات راحت تر میکنند. در ادامه اپلیکیشن های ضروری سفر به کربلا رو بهتون معرفی می کنیم.

اپلیکیشن های ضروری برای سفر به کربلا

اپلیکیشن زبان‌آموز اربعین

حتما در سفر کربلا نیاز به صحبت کردن به زبان عربی پیدا خواهید کرد. اغلب عراقی‌ها فارسی یا انگلیسی نمی‌دانند و گاهی تنها راه برقراری ارتباط زبان عربی است. از طرفی یادگیری زبان عربی فقط برای یک سفر چند روزه چندان معقول به نظر نمی‌رسد. اپلیکیشن زبان‌آموز کربلا به شما لغات و جملاتی را می‌آموزد که اختصاصا در همین سفر با حال و هوای مذهبی‌اش به دردتان خواهد خورد.

معرفی جذاب ترین بازیگران ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس

برنامه جامع اربعین، بهترین اپلیکیشن برای سفر به کربلا

مهمترین قابلیت این اپلیکیشن نقشه آفلاین نجف و کربلا است که مسیر یابی شما را بسیار ساده می‌کند. همچنین این نقشه نیاز به اینترنت ندارد و در مسیر پیاده‌روی که اغلب پوشش خوبی برای اینترنت ندارد می‌توانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

این برنامه بخشی به نام کوله پشتی دارد. در این قسمت تمام آیتم‌های ضروری که باید حتما در کوله خود جای دهید را ذکر کرده و کار شما در بستن بار سفر را هم آسان می‌کند.

سفر به کربلا

اگر نمی‌خواهید یک مفاتیح‌الجنان بزرگ را با خود حمل کنید، می‌توانید به راحتی در اپ جامع اربعین به مجموعه‌ای از ادعیه ضروری برای این سفر دسترسی پیدا کنید. این اپ بخشی به نام خاطرات من دارد که در آن می‌توانید خاطرات روزانه خود را ثبت کنید و آن را با باقی دوستانی که اپ را دارند به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن نینوا

نینوا شما را به مجوعه‌ای کامل از سخنرانی‌های آموزنده در مورد کربلا، اربعین و امام حسین و همچنین مداحی‌ها متصل می‌کند. امکانات صوتی و تصویری می‌توانند کمکی برای پر کردن تنهایی شما در سفر و در طول پیاده‌روی باشند.

اپلیکیشن آلبوم صوتی اربعین

در این اپلیکیشن تعداد قابل توجهی از انواع و اقسام مداحی‌ها و مناسب با سلیقه شما وجود دارد. می‌توانید آنها را به صورت آفلاین در طول مسیر پیاده‌روی گوش کنید.

اپلیکیشن راهنمای زائر اربعین

اپلیکیشن زائر اربعین

اپلیکیشن راهنمای زائر اربعین یکی از برنامه‌های جامع و کاربردی است که برای استفاده در سفر به کربلا و پیاده روی اربعین بسیار مفید و کاربردی است. در این برنامه نقشه نجف و کربلا به صورت آفلاین و با دقت بالایی ارائه شده است و کاربران می‌توانند با استفاده از امکان ارسال موقعیت مکانی از طریق پیامک، به هماهنگی لازم بین اعضای گروه دست یابند. در نرم افزار راهنمای زائر اربعین، موکب‌های مستقر شده در مسیر به همراه شماره عمود نمایش داده می‌شود و کاربر می‌تواند در کنار تمام این امکانات از بخش ادعیه صوتی اپلیکیشن نیز نهایت استفاده را ببرد.

با این ابزار هوش مصنوعی، ویدئوهات رو دوبله کن + فیلم آموزشی

اپلیکیشن نکات پیاده روی اربعین

پیشنهاد می‌شود چنانچه قصد تشرف به پیاده روی اربعین را دارید حتما اپلیکیشن «نکات پیاده‌ روی اربعین» را قبل از سفر روی گوشی خود نصب کنید. این برنامه مجموعه‌ای از نکات مهم و کاربردی برای قبل از سفر و در طول سفر است و توصیه‌های ارزشمندی در زمینه‌های امنیتی، بهداشتی، کنسولی، جغرافیایی و … را به کاربر ارائه می‌کند. خاطر نشان می‌شود به علت وجود سیستم اطلاع رسانی، مقدار بسیار اندکی از اینترنت کاربر مصرف خواهد شد.

اپلیکیشن های ضروری کربلا

اپلیکیشن از مهران تا کربلا

یکی دیگر از برنامه های کاربردی که می‌توانید از آن برای سفر کردن به کربلا و اربعین استفاده کنید، برنامه از مهران تا کربلا است. در بخش خبر آن مجموعه ای از اخبار در مورد وضعیت زائران، آب و هوای شهرهای عراق، وضعیت راه های آن، ایاب و ذهاب از مرز مهران نمایش داده می‌شود.

در بخش دیگر آن فهرست امکان مذهبی ارائه شده و در یک بخش دیگر شاهد ارائه لیست اقامتگاه ها و مراکز خدماتی خواهید بود. به صورت کلی اگر تمایل دارید مجموعه عظیمی از اطلاعات را در قالب یک اپلیکیشن ساده برای سفر به کربلا و سپری کردن اربعین به همراه داشته باشید، برنامه از مهران تا کربلا (اربعین) این امکان را به شما می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر