خوش عکس بودن | راز های خوش عکس بودن | ایده برای خوش عکس بودن

میخوای راز خوش عکس بودن سلبریتی ها رو بدونی؟ + عکس و توضیحات

اگه می خوای راز های خوش عکس بودن رو یاد بگیری و خیلی خفن عکس بندازی حتما تا پایان این مطلب از سایت ویکی گردی همراهمون باش.

رازهای خوش عکسی
ویکی گردی:

هنوز رازهای خوش عکس بودن رو بلد نیستی؟ عکس گرفتن یک روش بی ‌نظیر برای ثبت خاطرات و به یادگار ماندن یک لحظه شگفت انگیز در زندگی شما است. گاهی برای یک عکس بارها ژست خودتان را عوض می ‌کنید و برای خوش عکس بودن  تلاش می‌ کنید و در انتها هیچ چیز آن طوری که انتظار دارید پیش نمی ‌رود. با خودتان فکر می ‌کنید چرا خوش عکس نیستم و چطور باید در عکس‌ها زیباتر به نظر برسم. در اکثر مواقع افرادی که در عکس ‌ها خوب می‌ افتند، از ترفندها و روش های خوش عکس بودن آگاه هستند که شما از آن بی ‌خبر هستید. برای پاسخ به این سوال که برای خوش عکس بودن چه کنیم، اصلا چگونه خوش عکس باشیم و در عکس خوب بیفتیم بهتر است مطلب راز خوش عکس بودن را از سرویس سبک زندگی در  ویکی گردی بخوانید.

نکاتی که برای خوش عکس بودن باید رعایت کنید

 

معرفی گوشی با کیفیت عکاسی بالا + رنج قیمت

۶ نکته مهم که هنگام عکاسی حتما باید رعایت کنید

چگونه با نور مناسب عکس را زیبا کنیم

یک راز مهم و ترفند برای خوش عکس بودن استفاده از نور مناسب است. نور در عکاسی همانند فتوشاپ در روتوش کردن و زیباتر به نظر رسیدن شما عمل می‌ کند. زمانی که در مکان درستی قرار بگیرید و نور مناسبی به چهره‌ تان بتابد، تمام چروک ‌ها و لکه ‌های روی پوست محو می ‌شود. قبل از اینکه شروع به عکاسی کنید بهتر است یک منبع نور مناسب برای این کار پیدا کنید. می توانید در مقابل لامپ یا یک چراغ بایستید و یا عکس تان را جلو پنجره یا درب ورودی که نور خوبی دارد بگیرید. سپس در جهات مختلف نور چند عکس بگیرید و ببینید که کدام زاویه برای عکاسی مناسب تر است.

برای این کار می ‌توانید در مقابل پنجره بایستید تا نور مستقیم به چهره‌تان بتابد سپس در چند زاویه عکس بگیرید و عکس ‌ها را با دقت بررسی کنید. هیچ ‌گاه زیر نور مستقیم آفتاب ظهر عکس نگیرید. زیرا این کار دقیقاً نتیجه عکس دارد و از طرفی سایه‌ های عمیقی روی صورت ایجاد می ‌کند که در عکس چندان جالب به نظر نمی ‌رسد. و آن وقت غصه می خورید که بد عکس هستم. عکس گرفتن زیر نور آفتاب موجب می‌ شود تا نقص‌ های صورت و بدن شما در عکس برجسته ‌تر شود. معمولاً عکس گرفتن زیر آفتاب صبحگاهی یا غروب آفتاب بهترین ایده برای عکاسی است. زیرا در این زمان نور آفتاب معمولا ملایم‌ تر است. نور در هنگام صبح و نزدیک به غروب معمولاً ملایم‌ تر است و موجب زیباتر شدن چهره شما در عکاسی می‌ شود.

تولدم چجوری ژست بگیرم؟ | ایده ژست عکاسی تولد + عکس

چگونه در عکس خوب بیفتیم؛ حرفه ای آرایش کنید

اگر پوست براق یا چربی دارید، مهم ‌ترین کاری که لازم است قبل از عکس گرفتن انجام دهید، این است که با استفاده از یک دستمال، چربی روی پوستتان را پاک کنید. براق شدن بینی موجب برجسته شدن آن در عکس می شود و از این رو اگر چربی روی بینی تان را درست پاک نکنید و یا از پنکیک یا پودر مات کننده استفاده نکنید احتمالاً با عکسی روبرو خواهید شد که بینی‌ تان از چیزی که در مقابل آینه می‌ بینید بسیار بزرگ ‌تر است. بهتر است روی بخش ‌های براق صورت از پنکیک یا پودر مات کننده و پوشاننده استفاده کنید.

چشم ‌ها نقش مهمی در زیبایی شما دارند و در اکثر مواقع که با خودتان فکر می‌ کنید چرا خوش عکس نیستم، آرایش چشم مناسبی ندارید. آرایش چشم اسموکی راز خوش عکس بودن شما در عکس ‌ها خواهد بود. کنتراستی که این آرایش در چهره شما ایجاد می ‌کند، موجب جذاب‌تر به نظر رسیدن چهره و برجسته نشان دادن چشم‌هایتان می‌شود.

برای زیبا افتادن در عکس باید طبیعی لبخند بزنید

بیشتر اوقات راز خوش عکس بودن شما در لبخندی که می ‌زنید نهفته است. زمانی که طبیعی می‌ خندید و واقعاً خوشحال هستید، حالت چهره شما زیباتر و دوست داشتنی‌ تر به نظر می ‌رسد. درواقع اولین قدم برای اینکه بدانیم چگونه خوش عکس باشیم این است که یاد بگیریم با چشمانمان بخندیم. زمانی که با اجبار جلوی دوربین می ‌خندید، چشمان شما همه چیز را برملا خواهد کرد. حس شما از چشم ‌ها منتقل می ‌شود و برای اینکه لبخندتان طبیعی‌ تر به نظر برسد، باید یاد بگیرید که طبیعی بخندید. برای این کار می ‌توانید به اتفاقات خوب، یک جک خنده‌ دار و یا لحظات شیرین زندگی‌ تان فکر کنید و لبخندی بزنید که چشمانتان را نیز درگیر کند.

برای اینکه لبخندتان طبیعی ‌تر به نظر برسد، بهتر است گوجه لبتان کمی به پایین متمایل شود. قرار دادن زبان پست دندان ‌هایی بالایی نیز به شما کمک می ‌کند تا طبیعی ‌تر لبخند بزنید. برای این کار می توانید جلوی آینه تمرین کنید و ببینید که چطور لبخند زیباتری دارید و تفاوت لبخند مصنوعی و طبیعی ‌تان را نیز کاملاً حس کنید.

از راه های خوش عکس شدن این است که کمی بازیگوش باشید

لازم نیست جلوی دوربین خیلی جدی باشید. زمانی که در حال عکس گرفتن هستید، دائم در ذهنتان تکرار نکنید که چرا خوش عکس نیستم. بهتر است کمی بیشتر خودتان را دوست داشته باشید. برای زیبا بودن جلوی دوربین باید دست از جدی بودن بردارید. خودتان را رها کنید. بخندید، شاد باشید و دقیقاً خودتان باشید. حتی می ‌توانید گاهی شکلک درآورید و عکس ‌های بامزه از خودتان بگیرید. مطمئن باشید که کمی بازیگوشی موجب جذابیت بیشتر شما می ‌شود. هیچ‌ گاه برای عکس گرفتن حالت لبخندتان را برای ۵ دقیقه حفظ نکنید. زیرا این لبخند دیگر شباهتی به لبخند واقعی شما ندارد و کاملاً مصنوعی به نظر می‎ رسد. به ژست عکس گرفتن و حالات صورت و بدن خودتان توجه کنید ولی در عین حال سعی کنید راحت باشید و ژست ‌های متفاوتی را تجربه کنید

نوزادت رو نبر آتلیه خودت تو خونه ازش عکس بگیر + فیلم

برای خوش عکس شدن به حالت موهایتان توجه کنید

داشتن موهای خوش حالت و زیبا یکی از رازهای مهم و یکی از بهترین راه ها برای خوش عکس شدن است. زمانی که موهای شما و نامرتب باشد آن ‌چنان که باید در عکس خوب ظاهر نخواهید شد. سعی کنید قبل از اینکه از خودتان بپرسید چرا خوش عکس نیستم ابتدا کمی به صورت و موهایتان توجه کنید. برای عکس گرفتن موهایتان را به بهترین شکل حالت دهید. اگر موهای ناسالمی دارید کمی بیشتر به سلامت موهایتان اهمیت دهید. استفاده از روغن ‌های طبیعی می ‌تواند ایده خوبی برای از بین بردن حجم اضافی و وزهای مو باشد. در هنگام عکس گرفتن موهای خود را باز کنید و به شکل ‌های مختلفی عکس بگیرید. جلوی آینه بایستید و ببینید کدام حالت مو بیشتر به چهره شما می ‌آید.

مهم‌ ترین راز خوش عکس بودن، توجه به محل قرار گرفتن دوربین است

یک راز خوش عکس شدن هم این است: اینکه در زمان عکس گرفتن به محل قرار گرفتن دوربین توجه کنید و در زاویه درستی قرار بگیرید، نقش مهمی در نتیجه عکاسی خواهد داشت. برای درک بهتر این موضوع باید بدانید که زمانی که شما ایستاده ‌اید، دوربین باید دقیقاً در ارتفاع قفسه سینه شما قرار بگیرد. زمانی که دوربین بالاتر از شما باشد قد شما در عکس کوتاه ‌تر به نظر می ‌رسد. برای عکاسی در حالت نشسته عکس گرفتن از ناحیه بالا می ‌تواند ایده خوبی باشد.

برای اینکه در عکس زیباتر به نظر برسید در هر حالتی که نشسته ‌اید سر خود را به سمت دوربین برگردانید. برخورد نور فلش با نور طبیعی از پشت دوربین به سمت صورت شما می ‌تواند چهره شما را زیباتر و نورانی ‌تر نشان دهد. اگر قصد دارید یک عکس سلفی از خودتان بگیرید، حتماً دوربین گوشی را کمی بالاتر از صورت خود نگه دارید، اما مراقب باشید که در این کار زیاده ‌روی نکنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر