رحمان 1400 | فیلم سینمایی رحمان 1400 | سکانس های فیلم رحمان 1400

فحش دادن به سبک بهرام افشاری | خنده دار ترین سکانس فیلم رحمان 1400 + فیلم

در این مطلب از سایت ویکی گردی شما می توانید یکی از سکانس های خنده دار فیلم رحمان ۱۴۰۰ را تماشا کنید

رحمان ۱۴۰۰
ویکی گردی:

رحمان ۱۴۰۰ فیلمی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان است که در ۱۳۹۷ به نمایش درآمد. بازیگران فیلم رحمان ۱۴۰۰ مهران مدیری، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، بهرام افشاری، ساره بیات، غلامرضا نیکخواه و محمدرضا گلزار هستند.فیلم‌برداری این فیلم از اوایل مرداد ۱۳۹۷ شروع شد و در مهر ۱۳۹۷ به پایان رسید. این فیلم در ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شده‌است. پس از چند هفته از اکران فیلم طبق بررسی‌های صورت گرفته معلوم شد که نسخهٔ درحال اکران، نسخهٔ اصلاح‌شدهٔ فیلم نیست و اکران فیلم در سراسر کشور متوقف شد. رحمان ۱۴۰۰ چهاردهمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران است.

بیوگرافی بهرام افشاری

بهرام افشاری (زادهٔ ۶ خرداد ۱۳۶۶)، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. اولین حضور وی در تلویزیون با سریال پایتخت ۲ بود که به عنوان بازیگر مهمان، حضور داشت اما در پایتخت ۵ و پایتخت ۶ حضور پررنگ‌تری پیدا کرد.

بهرام افشاری

بیوگرافی سعید آقاخانی

سعید آقاخانی متولد 4 اسفند 1350 در بیجار کردستان، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران می باشد که از فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و سال 1371 در 21 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا کارگردانی هم می کند

سعید آقاخانی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر