معرفی فیلم | معرفی فیلم 2023

معرفی فیلم 2023 معروف که این روزها سینمای جهان را تسخیر کرده است + تیزر

این روزها سینماهای جهان به نمایش این فیلم محبوب و پرطرفدار پرداخته اند. اگه شما هم مشتاق دیدن بهترین فیلم ها هستید در ادامه با معرفی فیلم 2023 باما همراه باشید.

بهترین فیلم 2023
ویکی گردی:

در این قسمت به معرفی فیلم 2023 که این روزها سینمای جهان را تسخیر کرده است می پردازیم. انتظارها به پایان رسید و یکی دیگر از بهترین آثار کریستوفر نولان اکران شد که در  ادامه به معرفی فیلم اوپنهایمر می پردازیم . فیلم اوپنهایمر، بهترین فیلم 2023 است که داستان شگفت انگیزی را در مورد تولید کنندگان بمب هروشیما و ناکازاکی روایت می کند. شما میتوانید نقد بهترین فیلم 2023 را در ادامه ببینید و از طریق لینک هایی که قرار دادیم بهترین فیلم 2023 را دانلود کنید. با ویکی گردی همراه باشید تا به معرفی فیلم اوپنهایمر بپردازیم.

معرفی فیلم اوپنهایمر: بهترین فیلم 2023

فیلم Oppenheimer یا در زبان فارسی «اوپنهایمر» یکی از جدیدترین آثار بیوگرافی، درام و تاریخی شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) است که به‌دست کارگردان، نویسنده و تهیه کننده بااستعداد و فوق‌العاده محبوبی به نام کریستوفر نولان ساخته شده است.

معرفی 8 تا از برترین سینماهای تهران + عکس و آدرس

این فیلمساز پیش از این، ساخت فیلم Tenet (تنت)، فیلم Dunkirk (دانکرک)، فیلم Interstellar (میان ستاره‌ای)، فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی برمی‌خیزد)، فیلم Inception (اینسپشن) و غیره را در رزومه کاری خود دارد.

این اثر در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. زمانی که یکی از مقامات آمریکا به نام لسلی گرووز از دانشمندی به نام رابرت اوپنهایمر می‌خواهد تا بر روی پروژه عظیم و مخفی‌ای در منتهتن کار کند‌. اوپنهایمر و تیمش نیز سال‌ها بر سر این پروژه پرخطر کار می‌کنند اما آیا چیزی که قرار است ساخته شود، به نفع بشر خواهد بود؟

تیزر فیلم جذاب و دیدنی اوپنهایمر

بازیگران فیلم اوپنهایمر

تیم بازیگران فیلم اوپنهایمر کریستوفر نولان پس از مدتی کامل شد. کیلیان مورفی اولین بازیگری بود که حضورش در فیلم سینمایی Oppenheimer اعلام شد. وی پیش از این نیز در چندین فیلم نولان بازی کرده است. این فیلم‌ها عبارتند از: سه‌گانه شوالیه تاریکی (2005-2012)، فیلم Inception (2010) و فیلم Dunkirk (2017). همکاری این کارگردان خوش‌آوازه و این بازیگر مستعد و جذاب، ما را برای تماشای فیلم اوپنهایمر بیش از پیش وسوسه می‌کند. دیگر بازیگران فیلم عبارتند از:

فیلم اوپنهایمر

  • کیلیان مورفی در نقش جی رابرت اوپنهایمر
  • رابرت داونی جونیور در نقش لوئیس اشتراوس
  • مت دیمون در نقش لزلی گرووز
  • امیلی بلانت در نقش کاترین اوپنهایمر
  • فلورنس پیو در نقش جین تاتلا‌ک
  • بنی سفدی (Benny Safdie) در نقش ادوارد تلر
  • جاش هارتنت (Josh Hartnett) در نقش ارنست لارنس
  • متیو موداین (Matthew Modine) در نقش ونیوار بوش
  • دیلن آرنولد (Dylan Arnold) در نقش فرانک اوپنهایر

لینک دانلود فیلم اوپنهایمر: بهترین فیلم سال 2023

 

اوپنهایمر

نقد فیلم سینمایی اوپنهایمر

این اثر همزمان با فیلم باربی اکران شد و توانست نمرات بالای اولیه منتقدان را نسبت به باربی دریافت کند. البته مقایسه این دو فیلم به دلیل فضای متفاوت آنها چندان درست نیست و همچنین باید مدت بیشتری از اکران فیلم‌ها بگذرد. در جدول زیر نمرات اوپنهایمر imdb، Rotten Tomatoes و Metacritic را مشاهده می‌کنید. از مجموع 60 منتقدی که به این اثر رای داده‌اند، 59 نفر نظری مثبت و تنها یک نفر نظری متوسط داشت.

سایت امتیاز
IMDb 9/10
Rotten Tomatoes 93/100
Metacritic 90/100
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    هر چیزی که فیلمش اومده بعد به واقعیت پیوسته
    فکر کنم زمان مجدد استفاده از بمب اتم نزدیکه