سهام عدالت | کلاهبرداری سهام عدالت

کلاهبرداری به نام سهام عدالت! | سهامداران حتما توجه کنند!!

توضیحات مهم مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در خصوصو کلاهبرداری به بهانه سهام عدالت را در ادامه بخوانید

سهام عدالت
ویکی گردی:

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت با تشریح روش‌های کلاهبرداری به بهانه ثبت نام و دریافت سود سهام عدالت تاکید کرد: مردم خبر‌های مرتبط با سهام عدالت را تنها از رسانه‌های رسمی و معتبر مانند رادیو و تلویزیون و خبرگزاری‌ها دنبال کنند.

به نقل از ایسنا، مهدی حاجی‌وند با اشاره به این که هر از گاهی خبر‌هایی منتشر می‌شود که برخی افراد کلاهبردار از ناآگاهی شهروندان استفاده کرده و به بهانه‌های مختلف از جمله ثبت نام یا توزیع سود سهام عدالت اقدام به اخاذی می‌کنند، گفت: انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر این که برای ثبت نام سهام عدالت یا دریافت سود، شهروندان اقدام به "نصب اپلیکیشن و یا نرم‌افزاری ویژه" کنند، یکی از این راه‌های کلاهبرداری است.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت با تشریح روش‌های کلاهبرداری به بهانه ثبت نام و دریافت سود سهام عدالت تاکید کرد: مردم خبر‌های مرتبط با سهام عدالت را تنها از رسانه‌های رسمی و معتبر مانند رادیو و تلویزیون و خبرگزاری‌ها دنبال کنند.

روش پیگیری سهام عدالت با کد ملی + آموزش

به گزارش ایسنا، مهدی حاجی‌وند با اشاره به این که هر از گاهی خبر‌هایی منتشر می‌شود که برخی افراد کلاهبردار از ناآگاهی شهروندان استفاده کرده و به بهانه‌های مختلف از جمله ثبت نام یا توزیع سود سهام عدالت اقدام به اخاذی می‌کنند، گفت: انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر این که برای ثبت نام سهام عدالت یا دریافت سود، شهروندان اقدام به "نصب اپلیکیشن و یا نرم‌افزاری ویژه" کنند، یکی از این راه‌های کلاهبرداری است.

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت افزود: همچنین "ارسال پیامک" به شهروندان و درخواست از آن‌ها برای مراجعه به سایت یا نصب نرم‌افزار و اپلیکیشن و یا کلیک بر روی لینک‌های آلوده از دیگر راه‌هایی است که کلاهبرداری از آن‌ها با عنوان ثبت نام سهام عدالت برای جاماندگان و یا ثبت نام برای دریافت سود سهام عدالت استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: هک کردن آی‌دی افراد در پیام‌رسان‌ها و ارسال لینک‌های آلوده" و همچنین "تماس‌های تلفنی" از دیگر راه‌های کلاهبرداری و اغوای شهروندان به بهانه ثبت نام برای سهام عدالت و نیز دریافت سود این سهام است.

حاجی‌وند با تاکید بر این موضوع که در حال حاضر هیچ‌گونه ثبت نامی برای سهام عدالت وجود ندارد، گفت: در صورتی که قرار باشد ثبت نام جدیدی از جاماندگان سهام عدالت صورت گیرد، از رسانه‌های رسمی همانند رادیو، تلویزیون و خبرگزاری‌ها این موضوع تشریح و اعلام می‌شود؛ بنابراین مردم خبر‌های مرتبط با سهام عدالت را تنها از رسانه‌های رسمی و معتبر پیگیری کنند.

چطوری به صورت آنلاین استعلام گذرنامه بگیریم؟ 

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت واریز ادامه داد: باید تاکید کرد که برای دریافت سود سهام عدالت، سهامداران نه تنها نیازی به مراجعه حضوری به کافی‌نت‌ها و هیچ جای دیگری ندارند، بلکه نباید روی هیج لینکی کلیک کنند، نباید به سایت خاصی مراجعه کنند، نباید به هیچ پیامکی توجه کنند و نیز نباید مبلغی را برای این کار بپردازند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر