وام | دریافت وام

خبر خوش برای متقاضیان وام فوری | پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی تنها با یک ضامن

جدیدترین جزییات از دریافت وام ۳۰۰ میلیونی را در این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید

وام
ویکی گردی:

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح  وام فوری  ازدواج را تصویب کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها موظفند تنها یک ضامن تا مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را از دریافت کننده تسهیلات، تقاضا کنند چرا که این مسئله آیین نامه و بخشنامه لازم را داشته و باید به درستی اجرایی شود،در غیر این صورت این مسئله تخلف بانکی محسوب شده و باید مورد برخورد قرار گیرد.

نظریه جالب هوش مصنوعی در مورد زبان فارسی + فیلم

محمد باقری بناب، با اشاره به مشکلات مردم در زمینه ارائه تضامین بانکی برای دریافت تسهیلات گفت: ما در کمیسیون اقتصادی به جد پیگیر رفع مشکلات ارائه وام ازدواج، فرزندآوری، ودیعه مسکن و حمایت از تولید هستیم و دولت موظف است این تسهیلات را در اختیار مردم قرار دهد.

وی با بیان اینکه ارائه برخی از تسهیلات به مردم ضرورت دارد، ادامه داد: ارائه تسهیلات فوری برای رفع مشکلات در زمینه بیماری، آتش سوزی ،خسارات طبیعی و خشکسالی باید به سرعت مد نظر سیستم بانکی قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به واقع بانک‌ها باید به صورت مدیریت شده تسهیلات تکلیفی را به مردم ارائه دهند تا  پایه پولی و نقدینگی در کشور افزایش پیدا نکند.

باقری تاکید کرد: بانک‌ها موظفند تنها یک ضامن تا مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را تقاضا کنند چرا که این مسئله آیین نامه و بخشنامه لازم را داشته و باید به درستی اجرایی شود،در غیر این صورت این مسئله تخلف بانکی محسوب شده و باید مورد برخورد قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این حال کمیسیون اقتصادی اینگونه مسائل را به جد مورد بررسی قرار خواهد داد./خانه ملت

شرایط دریافت وام فوری مشاغل خانگی ۱۴۰۲

معاون وزیر کار توضیحات بیشتری درباره وام ۱۵۰ میلیونی مشاغل خانگی عنوان نکرده و مشخص نیست که اقساط ماهانه این وام چقدر است و این وام اشتغال‌زایی به چه کسانی پرداخت می‌شود. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که متقاضی دریافت وام مشاغل خانگی نباید از شاغلان بخش دولتی باشد. البته گفته می‌شود که بازنشستگان دولتی می‌توانند از این وام استفاده کنند.

تنها راه بازگشت مردگان به دنیا چیست؟

متقاضیان این وام ابتدا باید وارد سامانه smkh.mcls.gov.ir شوند و برای دریافت این وام ثبت‌نام کنند. البته پیش از مراجعه به این سامانه،‌ متقاضیان باید به درگاه ملی مجوز های کشور مراجعه کرده و اقدام به احراز هویت و درخواست صدور مجوز، برای کسب و کار خانگی مورد نظر خود کنند.

همچنین تاکید شده که متقاضی تنها می‌تواند در رشته‌ای درخواست وام کند که در آن رشته مهارت و گواهی فعالیت داشته باشد.

از دیگر شرایط دریافت وام ۱۵۰ میلیونی اشتغال‌زایی می‌توان به داشتن حداقل سنی ۱۸ سال، گواهی عدم سوء پیشینه کیفری و کارت پایان خدمت اشاره کرد. البته دریافت این وام نیازمند ضامن است.

در طرح ارغوان بانک سینا شما می‌توانید با ایجاد میانگین ۲ تا ۶ ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید. البته فرد متقاضی باید خوش حساب باشد، هیچگونه چک معوقه بانکی یا برگشتی نداشته باشد. البته گواهی اشتغال اعم از جواز کسب یا فیش حقوقی و هرچه از این دست نیز از باقی مدارکی است که فرد می‌باید آنها را در دست داشته باشد و این شرایط همچنین برای ضامن‌ها نیز برقرار است و اعتبار آنان بسته به میزان دریافتی و درآمدهای ماهانه آنها خواهد بود.

بانک سینا در قالب انواع طرح‌های مختلف، به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات می‌پردازد. این بانک براساس ابلاغ بانک مرکزی، انواع وام‌های تکلیفی را نیز به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‌کند.

این تسهیلات می تواند به ویژه برای مستاجران شرایط مناسبی را برای تامین افزایش شدید رهن خانه های استیجاری کمک کند و از آنجایی که نرخ تورم بر اساس پیش بینی های خوشبینانه رئیس کل بانک مرکزی حداقل در محدوده ۲۰ تا ۳۰ درصد خواهد بود، لذا دریافت این نوع تسهیلات نیز با نرخ های پیشنهادی و انتخابی منطقی است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    همش دروغه

  • ارش

    همش الکی
    من پول خوابوندم
    ۲۰۰ میلیون وام
    باید ۳۰۰ برگردونی
    بد دو تا ضامن رسمی میخواد
    وگرنه نمیدن

  • ناشناس

    همش حرف و هیچ عملی در کار نیست دروغ پشت دروغ

  • نسرین

    همش دروغ
    نمیدونم این خبرها برای کدوم کشور ایرانه
    توی ایرانی ما زندگی میکنیم از این خبرها نیست
    رفتم بانک ملی میگم وام کارت اعتباری که توی خبرهاهست چه شرایطی داره میگه ما همچین وامی نداریم