محمد صادقی | محمد صادقی در سریال افرا

عاشقانه ترین سکانس سریال افرا با بازی محمد صادقی + فیلم

شما می توانید یکی از سکانس های به یاد ماندنی و احساسی سریال افرا با بازی محمد صادقی را در این مطلب تماشا کنید.

محمد صادقی
ویکی گردی:

محمد صادقی متولد 22 فروردین 1372 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. محمد صادقی فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت اجرایی با گرایش صنایع می باشد که از 18 سالگی با تئاتر شروع کرد و با سریال «مانکن» و «افرا» به شهرت رسید. محمد صادقی از 10 سالگی رشته تکواندو را بصورت جدی شروع کرد و حتی مقطعی به اردوی تیم ملی نوجوانی نیز دعوت شد و در باشگاه سایپا نیز مدتی بازی کرد.

سکانس عاشقانه سریال افرا

جهت تماشای فیلم فیلتر شکن خود را خاموش کنید

 

محمد صادقی که  با تغییر چهره و آرایش زنانه در اینستاگرام به دنبال جلب مخاطب بود .

گفته می شود بعد از حضور ماموران او با حضور در بالکن منزل تهدید به خودکشی کرده است اما در نهایت خود را تسلیم ماموران می کند.

محمد صادقی با رژ قرمز و کفش پاشنه بلند + عکس

استفاده از پوشش زنانه نشان می دهد که او قصد داشته برای دریافت پناهندگی اقدام کند اما برای دوقبضه شدن شانسش در دریافت پناهندگی ژست اپوزوسیون نیز به پوشش زنانه و استفاده از رژ لب و تاپ اضافه کرده است.

محمد صادقی ، بازیگر  دیروز با انتشار فیلمی از خود ماموران پلیس را تهدید کرده بود که صبح امروز ماموران اطلاعات تهران برای دستگیری او راهی خانه اش در شرق تهران شدند.

این فرد وقتی متوجه حضور ماموران را داشت قصد داشت خود را از طبقه سوم به پایین پرت کند که با حضور امدادگران آتش نشانی و مقام قضایی از تصمیم خود منصرف و دستگیر شد.

این بازیگر ۳۸ ساله در ادامه تحویل ماموران شد و تحقیقات از او با دستور قضایی ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر