شهربازی | شهربازی های تهران | شهربازی های خفن

5 تا از خفن ترین شهربازی های کشور رو برات آوردم با عکس و آدرس

همیشه این سوال پیش می‌آید: در کدام شهربازی بیشتر به ما خوش می‌گذرد؟ پاسخ این سوال را اینجا پیدا می‌کنید. می‌خواهیم بهترین شهربازی های ایران را به شما معرفی کنیم.

شهربازی
ویکی گردی:

شهربازی‌ ها به عنوان مقصدی محبوب برای تفریح و سرگرمی در بین افراد همه سنین شناخته می‌شوند. این مکان‌ها، فضاهایی هستند که طراحی شده‌اند تا با ارائه انواع فعالیت‌ها و سرویس‌های تفریحی، تجربه‌ی خاصی برای بازدیدکنندگان به ارمغان بیاورند. شهربازی ها برای خانواده‌ها، دوستان و گروه‌هایی که به دنبال تفریح و سرگرمی هستند، جاذبه‌ی بسیاری دارند. شهربازی‌ ها به عنوان محلی برای خلق خاطرات خوب، تقویت روابط اجتماعی و تفریح سالم شناخته می‌شوند.

 

پارک ارم ، نوستالژی دهه شصتی‌ها

به پارک ارم که فکر می‌کنیم، حالمان خوب می‌شود. یاد روزهای کودکیمان می‌افتیم که بدون دغدغه بازی می‌کردیم و خوش بودیم. پارک ارم یکی از بهترین شهربازی های ایران است، پر از وسایل سرگرمی و بازی‌های هیجان انگیز.

رحیم علی خرم اوایل دهه 50 خورشیدی این مجموعه را ساخت و نامش را پارک خرم گذاشت. بعدها و پس از انقلاب، نام مجموعه به پارک ارم تغییر کرد. پس همانطور که می‌بینید اینجا یکی از قدیمی‌ترین شهربازی‌های تهران و ایران است.

معرفی ۱۰ تا از بهترین اتاق فرارهای تهران + عکس و آدرس

پارک ارم

مسیر پارک ارم

پارک ارم سه ورودی دارد:

– کیلومتر 4 اتوبان تهران کرج از سمت تهران. پل ستاری را که رد کردید، وارد لاین کندرو، کنار خروجی اتوبان شهید باکری شوید.

– اگر از سمت کرج به پارک ارم می‌روید، وارد بزرگراه شهید باکری-شمال شوید و پس از ورود به اتوبان حکیم غرب، به خروجی شهید باکری جنوب بروید.

– انتهای بزرگراه شهید باکری هم دیگر راه ورود به پارک ارم است.

ساعت کار پارک ارم

ساعت کاری پارک ارم در فصول مختلف سال متفاوت است. هر موقع خواستید به پارک ارم بروید، حتما به ساعت دقت کنید:

– شهربازی ارم در 6 ماه اول سال، شنبه تا پنحشنبه از ساعت 17:30 تا 1 بامداد باز است. ساعت کاری ارم، جمعه و روزهای تعطیل به 16 تا 2 بامداد تغییر پیدا می‌کند.

– در فصل پاییز، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 17 تا 22 به پارک ارم بروید. روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی هم ساعت کاری پارک ارم از 17 تا 23 است.

– شهربازی ارم در زمستان ها تعطیل است. اگر دوست داشته باشید، می‌توانید از باغ وحش دیدن کنید.

وسایل بازی پارک ارم، از سقوط آزاد تا ستاره گردان

وارد شهربازی که می شوید، انبوه وسایل سرگرم‌کننده و بازی‌های هیجان‌انگیز، شگفت‌زده‌تان می‌کند. در پارک ارم همه نوع سرگرمی هست، از تونل وحشت گرفته تا سقوط آزاد و ترن هوایی. امتحان کردن بعضی از دستگاه‌ها واقعا دل و جرات می‌خواهد. اگر اهل هیجان باشید و نترسید، در شهربازی ارم به شما خوش می‌گذرد.

بعضی از وسایل بازی پارک ارم، بیشتر از بقیه طرفدار دارند:

ستاره گردان پارک ارم: ستاره گردان، سال 95 از سوئد آورده شد. اصلا خود نگاه کردن به دستگاه 17 میلیاردی پارک ارم هم در وجود آدم ترس و هیجان می‌آورد. وقتی سوار شدید، ستاره می‌چرخد و بالا و پایین می‌رود.  حتما ستاره گردان را امتحان کنید. البته قبلش باید با ترس و ارتفاع کنار بیایید.

سقوط آزاد پارک ارم: تا حالا از بالای یک ساختمان 28 طبقه پایین پریده‌اید؟ در سقوط آزاد پارک ارم قرار است همینکار را انجام دهید. در این بازی با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت، از ارتفاع 85 متری سقوط می‌کنید.

اولش دستگاه آرام آرام شما را بالا می‌برد، اما ناگهان می‌فهمید چقدر از زمین فاصله گرفته‌اید. مواظب باشید وسط راه پشیمان نشوید. فقط 2 ثانیه لازم است که از ارتفاع 85 متری به زمین برسید. سقوط آزاد پارک ارم توسط آلمانی‌ها آورده شده و تجربه آن واقعا لذت بخش و دلهره آور است.

تونل وحشت پارک ارم: ترسیدن هم خودش عالمی دارد، به خصوص اگر در تونل وحشت پارک ارم باشید. تونل وحشت از اولین روزهای تاسیس شهربازی بوده و همیشه هم طرفداران زیادی داشته. در تونل وحشت پارک ارم، همه جا تاریک است و مدام غافلگیر می‌شوید. حریم وحشت در قلعه سحرآمیز هم جای خوبی برای ترسیدن است.

معرفی 5 تا از برترین پارک آبی های کشور + عکس و آدرس

شهربازی پارک ملت مشهد

الان که به مشهد می روید، شهر پر از پارک آبی، پاساژها و شهربازی‌های مدرن شده. اما باز هم شهربازی پارک ملت مشهد چیز دیگری است. اینجا بزرگترین چرخ و فلک خاورمیانه را دارد. البته در پارک به آن فانفار می‌گویند.

پارک ملت مشهد سال 1343 تاسیس شده. این پارک خیلی بزرگ است، دو برابر پارک لاله تهران وسعت دارد. 72 هکتار فضای تفریحی که درونش 35 هزار اصله درخت هم کاشته شده. پارک ملت مشهد یکی از شهربازی های بزرگ ایران است. از بابت ایمنی هم خیالتان راحت باشد. شهربازی پارک ملت مشهد اولین جایی است که استاندارد جهانی IAAPA را گرفته.

شهربازی پارک ملت مشهد

آدرس پارک ملت مشهد

پارک ملت غرب مشهد است، در حاشیه بزرگراه وکیل آباد ضلع شمال غربی تقاطع آزادی. میدان آزادیِ کنار پارک را مردم به نام فلکه پارک می‌شناسند.

ساعت کاری شهربازی پارک ملت مشهد

پارک ملت مشهد در روزهای سرد باز نیست. در 6 ماه اول سال و اوایل پاییز می‌توانید به پارک ملت مشهد بروید. در بهار و تابستان، ساعت کاری پارک ملت مشهد اینگونه است:

– تمام روزهای هفته به جز پنجشنبه و جمعه از ساعت 14:30 تا 24

– پنجشنبه و جمعه از ساعت 14:30 تا 1 بامداد

ورودی شهربازی پارک ملت مشهد، نفری 30000 تومان است. با پرداخت این مبلغ می‌توانید از بیشتر وسایل بازی استفاده کنید.

وسایل بازی پارک ملت

– بزرگترین چرخ و فلک خاورمیانه: چرخ و فلک یا فانفار پارک ملت واقعا رویایی است. 448 نفر همزمان سوارش می‌شوند و تا ارتفاع 80 متری بالا می‌روند. حتما چرخ و فلک پارک ملت را امتحان کنید، واقعا ارزشش را دارد.

– اسکیت: اسکیت پارک ملت مشهد خیلی هیجان انگیز است. همه بازدیدکنندگان هم دوستش دارند. 16 نفر روی صندلی ها می‌نشینند و با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت جا‌به‌جا می‌شوند. ریل اسکیت 30 متر ارتفاع دارد.

تونل وحشت، ترن هوایی و سورتمه هم هیجان‌انگیز هستند. مشهد یکی از بهترین شهربازی های ایران را دارد. به مشهد رفتید، شهربازی پارک ملت را فراموش نکنید.

یادتان هم باشد که با اجاره سوئیت ارزان قیمت در سراسر ایران می‌توانید خانه دومی داشته باشید و همراه خانواده یا دوستان به هر کدام از این شهربازی‌ها که دلتان خواست سری بزنید.

شهر رویاها اصفهان

اصفهان نصف جهان است، پس باید شهربازی مدرن و درخوری هم داشته باشد. برای همین در سال 1388 شهرداری اصفهان شروع به ساخت شهر رویاها کرد. بزرگترین شهربازی خاورمیانه و یکی از بهترین شهربازی های ایران ، 5 سال بعد افتتاح شد. شهر رویاها در اصفهان پر از سرگرمی‌های هیجان‌انگیز است. سینمای 4 بعدی هم دارد و خانواده‌ها اوقات خوبی در آن خواهند داشت.

شهر رویاها اصفهان

ساعت کار شهر رویاها

در تابستان و بهار، می‌توانید روزهای یکشنبه تا جمعه از ساعت 18 تا 1 بامداد به شهر رویاها بروید. در پاییز و زمستان، ساعت کاری تغییر می‌کند. حتما قبل از رفتن با مجموعه تماس بگیرید.

7 دریاچه رویایی و بکر ایران که جون میده واسه سفر تابستون 

آدرس شهر رویاها اصفهان

وارد جاده کمربندی شرق اصفهان شوید. روشن دشت را که رد کردید، قبل از دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان، تابلوی شهر رویاها را می‌بینید. از مرکز اصفهان تا شهر رویاها 20 کیلومتری راه است. اگر ترافیک نباشد، بعد از نیم ساعت به شهر رویاها می‌رسید.

قیمت بلیط شهر رویاها اصفهان

دو راه برای استفاده کردن از وسایل بازی دارید: اول اینکه برای همه بازی‌ها 60 هزار تومان پرداخت کنید. راه دیگر این است که 10 هزار تومان ورودی بپردازید و هزینه وسایل بازی هم جداگانه بدهید. بلیط شهر رویاها اصفهان کمی گران است، اما به شما واقعا خوش می‌گذرد.

وسایل بازی شهر رویاها

ترن معلق: عاشق ترن هوایی معلق شهر رویاها خواهید شد. سوار یک کابین شده و به آسمان می‌روید. ترن معلق مرتب می‌چرخد و بالا و پایین می‌رود.

کارتینگ: ماشین‌سواری در کارتینگ شهر رویاها واقعا لذت‌بخش است. در 6 دقیقه مسیر 600 متری پر از پیچ و خم را با ماشین‌های مدرن طی می‌کنید. کارتینگ شهر رویاها خیلی پرطرفدار است.

تونل وحشت: اگر خیلی وقت است نترسیده‌اید، سری به تونل وحشت شهر رویاها بزنید. در این تونل وحشت 9 بعدی انواع جلوه‌های ویژه و فیزیکی جلوی چشمتان می‌آیند، آن هم به طبیعی‌ترین شکل ممکن. انگار که دایناسورها از چندین میلیون سال پیش زنده شده‌اند.

دنیای زیر آب: تا حالا از نزدیک موجودات دریایی را دیده‌اید؟ سینمای 4 بعدی شهر رویاها آنها را پیش شما می‌آورد. با ربات‌های خرچنگ و میگو و جلوه‌های ویژه باد و خاک و حرکت، به اعماق اقیانوس می‌روید

سفینه‌بازی و شهر واژگون را هم فراموش نکنید. شهر رویاها اصفهان فود کورت و امکانات دیگر هم دارد. همین چیزهاست که آن را جزء بهترین شهربازی های ایران قرار داده.

شهربازی لونا پارک شیراز

شیراز را همه با آوازه شاعرانش می‌شناسند. اما شهر حافظ  و سعدی دیدنی‌های دیگری هم دارد. در لونا پارک شیراز، حسابی به شما خوش می‌گذرد. لونا یعنی شادی، در لونا پارک هم شادی و هیجان را تجربه می‌کنید.  گردشگردان این شهربازی را خیلی دوست دارند و آن را یکی از بهترین شهربازی های ایران می‌دانند. لونا پارک جای خوبی برای تفریح است، خیلی از جاذبه های شیراز هم نزدیکش هستند. مانند آرامگاه حافظ و درآوزه قرآن

شهربازی لونا پارک شیراز

آدرس و ساعت کاری لونا پارک شیراز

لونا پارک شیراز از ساعت 16:30 تا 30 دقیقه بامداد باز است. آدرس هم خیلی مشخص است. دروازه قرآن در ورودی شهر را که پیدا کردید، لونا پارک کاملا مشخص است، به خصوص با چرخ و فلک بزرگی که دارد.

امکانات لونا پارک شیراز

حریم وحشت: اینجا قرار است تا آخرین حد ممکن بترسید. تصور کنید یک نفر با اره برقی به سراغتان بیاید، آن هم در تاریکی کامل. مواظب باشید بیش از حد نترسید، اینجا چیزهایی می‌بینید که اصلا انتظارش را ندارید.

استخر: چسبیده به لونا پارک، استخری بزرگ و تمیز وجود دارد. مجموعه آبی المپیک، جای خوبی برای تفریح کردن و آب‌تنی است. جکوزی و سونا و حوضچه آب سرد، حسابی شما را سرحال می‌آورند.

سالتو: هر کسی جرات سالتو سوار شدن را ندارد. تصور کنید مدام در حال چرخش و گشتن دور خود باشید، آن هم روی هوا. سالتو در لونا پارک شیراز، واقعا خوب و حسابی هیجان‌آور است.

شهربازی باغلار باغی تبریز

باغلار باغی تبریز تنها در یک سال ساخته شد. مسئولان وقت سال 1372 کار را شروع کردند و سال 1373 ساخت یکی از بهترین شهربازی های ایران را تمام کردند. باغلار باغی جای خوبی برای خوشگذرانی است. جایی که می‌توانید در آن شاد باشید. شهربازی امکانات زیادی دارد. رستوران باغلار باغی در ورودی پارک، یکی از رستوران‌های خوب تبریز است. حرف از ورودی شد، قیمت بلیط پارک باغلار باغی برای هر نفر 10 هزار تومان است.

شهربازی باغلار باغی تبریز

باغلار باغی تبریز کجاست

این سوال را خیلی‌ها می‌پرسند. باغلار باغی در بلوار استاد شهریار است، جنب پارک ولیعصر. درهای باغلار باغی هر روز ساعت 17:30 باز می‌شود. تا ساعت 2 بامداد می‌توانید در شهربازی باشید و خوش بگذرانید. البته دز زمستان‌ها شهربازی معمولا بسته است. هوا در تبریز بسیار سرد می‌شود. قبل از رفتن حتما با مجموعه تماس بگیرید.

معرفی هیجان انگیزترین پل های معلق ایران

امکانات شهربازی باغلار باغی

زیپ لاین: زیپ لاین یعنی هیجان، یعنی همه چیز را از بالا دیدن، آن هم با سرعت و دلهره زیاد. 3 سال پیش بود که زیپ لاین وارد شهربازی شد. زیپ لاین باغلار باغی 200 متر است و سه خط دارد.

باغلار باغی وسیله بازی زیاد دارد، از چرخ و فلک و رنجر گرفته تا سینمای 4 بعدی. چند سال پیش دلفیناریوم باغلار باغی هم افتتاح شد. اما دلفین‌ها و حیوانات باغلار باغی دوام نیاوردند. مرگ حیوانات دلفیناریوم، خبرساز شد و در نهایت باعث شد دلفین ها را به ارمنستان ببرند.

باغلار باغی امکانات خوبی دارد. می توانید چند ساعتی را با خانواده باشید و خوش بگذرانید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۶ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • آزاده

    با سلام فقط شهربازی پارک ملت مشهد.. بهترین وسیله های بازی ها رو داره 😍😍😍

  • عسل جون

    وای آره پارک ملت مشهد حرف نداره بی‌نظیره تو ایران رودست نداره بعدش ارم تهرانه

  • زهرا

    شهربازی «قهرمانان»
    مشهد هم خیلی باحاله

  • کاوه

    خوبه این شهر بازی هایی که گفتین بهترین هستند
    خیلی عالی از جمله شهر بازی قلعه سهرامیر که در استان تهران کوی ارم هست من قبلاً شهربازی قلعه سهرامیز رفتم اونجا هم بزرگه هم خیلی خوبه و یکی دیگه از خوبیش اینکه وقتی یک شخص که تازه به شهربازی اومده یک سی دی میدن که مجانی هست و توی آن سی دی پر بازی و کارتون هست

  • ناشناس

    پارک ارم در تهران خیلی خوبه

  • ناشناس

    همشون خطرناکه

  • کرمانشاهی

    شهربازی فانفار در طاقبستان کرمانشاه که در سال ۱۳۴۷ساخته شدباداشتن بلندترین سرسره دنیا یکی از دیدنی ترین جاذبه های کلانشهر کرمانشاه است

  • ناشناس

    عالی من هر وقت میرم تبریز میرم باغلار باغی 💫✨

  • امیر

    شهربازی دالفک قزوین هم یکی بهترین شهر بازی هاست

  • ناشناس

    بچه ها لونا پارک شده بهترین پارک جهان ولی بستنش اونجا خیلی قشنگ بود
    اونا رو برای ا
    ین بستن که یک دختر بچه از یکی از دسگاه های پر ارتفا پرت شد
    و مرده

    • ناشناس

      همینطور کوهستان پارک مشهد خیلی بهتر ازاینا بود

  • الهه

    شهر رویاها عالی از همه نظر بزرگترین پارک خاورمیانه است

    • آسنا

      دوستان این ها همه الکی است

    • آسنا

      همون تهرانپارس بهتر از این ها است بنزرم😀

  • سارا

    لونا پارک که خیلی وقته تعطیل شده

  • ناشناس

    من من پارک ملت مشهد رفتم

    • شیطونیش به تُ نیومده

      تو مشهد بهترین و بزرگترین شهربازی مشهد قهرمانانه تازه اون از ملت هم بهتره شما اشتباه میکنید

  • ناشناس

    من همه این شهربازی هارو رفتم ولی ارم و رویاها از همه بهتر بودند

  • آسنا

    من با سارا جون موافقم

  • فریبا

    بچه ها شما چقدر بیکار هستید

  • ناشناس

    بهترین و بزرگترین شهربازی ایران با بهترین بازی هارو فقط پارک ارم داره من دیشب ارم بودم سقوط ازاد اینا سوار شدم و بهترین پارک ایرانه