تعطیل | تعطیل شدن مشهد | آلودگی هوا مشهد را تعطیل کرد

مشهد تعطیل شد | از خانه بیرون نیایید + فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مشهد از تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

تعطیل
ویکی گردی:

دلیل تعطیل شدن مشهد چیست؟ شاخص‌های وضعیت آلودگی هوا از ابتدای صبح امروز به شدت افزایش یافته و عدد ۳۰۰ را رد کرده است. به همین دلیل جلسه اضطراری آلودگی هوا در استان با حضور دستگاه‌های متولی برگزار و با نظر مساعد استاندار تصمیم بر این شد تا ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از ساعت ۹ صبح امروز تعطیل شوند. جزئیات بیشتر در خصوص تعطیل شدن مشهد را در ادامه بخوانید.

وی با اشاره به جزییات این تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: این تعطیلی شامل دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و بانک‌ها نمی‌شود و این دستگاه‌ها خدماتشان به مردم را در سطح استان ارائه خواهند داد.

ادارات این استان ها امروز ساعت 10 تعطیل می شوند! + توضیحات

وی افزود: همچنین دستگاه‌هایی که آزمون برگزار می‌کنند، همانند آموزش و پرورش نیز در صورت داشتن این قبیل برنامه‌ها از این تعطیلی مستثنا هستند؛ در غیر این صورت آنها نیز تعطیل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی گفت: منشأ این آلودگی هوا، گرد و غبار غرب کشور است که برای جلوگیری از تشدید آن تصمیم گرفته شده تا تمامی سنگ شکن‌های استان که باعث آلودگی می‌شوند نیز تعطیل باشند.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود آلودگی هوای استان تا اواخر امشب ادامه داشته باشد و به همین دلیل از مردم به ویژه بیماران قلبی و ریوی درخواست می‌کنیم تا از منازل خود خارج نشوند.

آخرین وضعیت واگذاری سهام عدالت به جاماندگان اعلام شد

شفیق تاکید کرد: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خراسان شمالی نیز در حالت آماده باش قرار دارند تا با هرگونه شرایط خاصِ پیش آمده برای مردم که نشأت گرفته از وضعیت موجود است، مقابله کرده و اقدام به درمان مراجعه‌کنندگان کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر