بازی دسته جمعی | بازی های هیجان انگیز | بازی گروهی | معرفی بازی

خنده دارترین بازی های هیجان انگیز مخصوص دورهمی ها

وقتی با دوستان و عزیزانت دور هم جمع میشید با انجام این بازی ها اوقات خوشی را کنار هم بسازید

بازی
ویکی گردی:

در زندگی‌ پرمشغله امروز که بازی‌ های کودکی و شور و حال قدیم فراموش شده و همه برای بازی گوشی های هوشمند و تبلت را انتخاب می کنند، شک نکنید رفتن به سراغ همان بازی‌ های گروهی و خاطره‌انگیز قدیمی، دورهمی ها و مهمانی های شما را لذت بخش تر خواهد کرد و بچه ها هم یاد می گیرند که کمی از گوشی فاصله بگیرند و بازی گروهی انجام دهند

معرفی چند بازی گروهی سرگرم کننده و جذاب

اگه نه، بله؛ اگه بله، نه

می‌خواهید یکی دیگر از بازی‌های گروهی جذاب را به شما معرفی کنم؟ بازی بله و نه معکوس یکی از همان جذاب‌ترین‌ بازی‌های دورهمی است‌‌ که در عین ساده‌بودن، بسیار پیچیده است و تمرکز ذهنی زیادی می‌طلبد. اصلا هول نشوید! سوالات ساده و بدیهی هستند، کافیست حواس خود را جمع کنید و در جواب به سوالاتی که جواب‌شان بله است، بگویید نه و بالعکس. مثلا همین الآن که این مطلب را می‌خوانید روز است؟ اگر روز است بگویید نه و اگر روز نیست بگویید بله. ساده بود نه؟! اگر سوالات به‌صورت سریع و پشت‌سر هم مطرح شوند، قول می‌دهم نظرتان چیز دیگری باشد!

اصطلاحات بازی مافیا رو بلدی؟ | توضیح کامل اصطلاحات بازی مافیا

خلاف انجام بده، برنده شو

اشتباه نکنید؛ این بازی بدآموزی ندارد و با خیال راحت می‌توانید آن را در جمع صمیمی خانواده هم انجام دهید! منظور از خلاف، این است که سعی کنید هرکاری که به شما گفته می‌شود، خلاف‌ش را انجام دهید. مثلا اگر به شما بگویند بنشین، باید بایستید، اگر بگویند برو، باید بمانید یا اگر من به شما بگویم این مطلب را نخوانید، حتما آن را بخوانید. به عبارتی، لجبازی کنید تا برنده شوید! این بازی هم می‌تواند یکی از خنده‌دارترین بازی‌های دورهمی شما باشد.

شعر یادت نره

یک یا دو قسمت از یک آهنگ معروف را بنویسید. چند کلمه را از قصد جا انداخته و به جای آن ها خط تیره بگذارید.

2- نام آهنگ را کنار متن بنویسید تا از درست بودن متن مطمئن باشید.

3- به چند گروه تقسیم شوید.

4- به هر گروه این شانس را بدهید تا هنگامی که شما متن ترانه را می خوانید آن ها جا های خالی را پر کنند. اگر تیم یا بازیکنی نتوانست جواب درست را بیان کند ، شانس را به گروه یا فرد بعدی بدهید. گروهی که بیشترین تعداد پاسخ های درست را داشت برنده خواهد شد.

 برای اینکه این بازی را خیلی راحتتر و بدون دردسر بازی کنید می توانید اپلیکیشن های شعر یادت نره رو دانلود کنید و طبق همون بازی کنید.

صندلی موزیکال

هرچند که این بازی از نوستالژی های کودکی بسیاری از ماست ، می توانید آن را در دورهمی های بزرگ ترها نیز انجام دهید. تعداد شرکت کنندگان را در نظر بگیرید و یکی کمتر از کل این تعداد صندلی را به صورت دایره در کنار هم بچینید. مثلا اگر 9 نفر هستید ، 8 صندلی را به شکل دایره کنار هم قرار دهید. یک آهنگ پخش کنید. زمانی که آهنگ تمام شد ، همه باید سعی کنند روی یک صندلی بنشینند و کسی که موفق به نشستن نشود ، بازنده است. این بازی را چند دور اجرا کنید. کسی که در دور آخر ، یعنی مرحله دونفره برنده شود ، برنده کل بازی است.

چند راهکار مهم برای دفاع از خود در بازی مافیا + فیلم

مشاعره

کسانی که اهل ذوق و ادبیات هستند، قطعا شیفته این بازی می‌شوند. بازی به این صورت است که نفر اول شروع به خواندن یک بیت شعر می‌کند و با حرف آخر بیت نفر قبلی، نفر بعدی باید بیت شعر دیگری بخواند. قاعده بازی به این صورت است که نباید مکث طولانی کرد و شعر‌ها هم نباید تکراری باشد. این بازی بیشتر در بین کسانی که به شعر و شاعری علاقه دارند بیشتر رواج دارد. در این بازی سعی کنید شعر‌هایی را حفظ کنید که حرف آخر آن‌ها به ز و یا مانند آن‌ها ختم شود تا بتوانید رقیب‌های خود را از میان بردارید. داشتن حافظه خوب در به خاطر سپردن اشعار در این بازی، از شما یک برنده می‌سازد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر