هوش مصنوعی | معرفی ابزار انیمیشن سازی هوش مصنوعی | ساخت انیمیشن

با این ابزار هوش مصنوعی از خودت انیمیشن بساز + آموزش

شما به راحتی می توانید با این ابزار هوش مصنوعی هر ویدئویی که دوست دارید رو بارگذاری کنید و آن را به صورت انیمیشن تحویل بگیرید.

هوش مصنوعی
ویکی گردی:

از مهم ترین ابزارهای هوش مصنوعی که این روزها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد، ابزار ساخت انیمیشن است. هیجان انگیزه که بتونید ویدئوی مورد نظرتون رو به این ابزار هوش مصنوعی بدید و انیمیشن تحویل بگیرید. در ادامه یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت انیمیشن رو آموزش میدیم.

معرفی ابزار  Gen 1 برای ساخت انیمیشن با استفاده از هوش مصنوعی

قطعا بهترین ابزار برای ساخت انیمیشن نرم‌افزار Gen 1 است. این نرم‌افزار یکی از بهترین نرم‌افزارها برای ساخت انیمیشن است. Gen 1 بر اساس ویدیو کار می‌کند و یکی از فوق‌العاده‌ترین ابزارها برای ساخت انیمیشن از روی ویدیو است. استفاده از این نرم‌افزار رایگان است و برای استفاده از این هوش مصنوعی کافی است تا در گوگل عبارت runway را جستجو کنید و وارد این سایت شوید و سپس پروژه Gen 1 را پیدا کنید.

(ویدیو) عکس کارتونی خودت رو با هوش مصنوعی بساز + آموزش

ورود به سایت runway

Gen 1 امکانات بسیار زیادی برای ساخت انیمیشن از روی ویدیو دارد و شما به راحتی می‌توانید هر ویدیویی که دوست دارید را به این هوش مصنوعی بدهید و سپس انیمیشن خود را از ویدیوی مورد نظر داشته باشید. برای ساخت انیمیشن با استفاده از هوش مصنوعی Gen 1 سه الگوی متفاوت وجود دارد که شما می‌توانید از آن استفاده کنید. در پایین به‌طور مختصر به این سه الگوی متفاوت اشاره شده است.

انیمیشن هوش مصنوعی

  •  Image: در این قالب شما باید یک عکس از انیمیشنی که می‌خواهید در اختیار هوش مصنوعی قرار دهید و سپس هوش مصنوعی به‌طور خودکار ویدیوی شما را به انیمیشن درخواستی شما تبدیل می‌کند.
  •  Presets: هوش مصنوعی Gen 1 قالب‌های آماده‌ای هم دارد که شما می‌توانید از این قالب‌ها استفاده کنید و ویدیوهای خود را به انیمیشن تبدیل کنید. از جمله مهمترین این قالب‌های آماده می‌توان به قالب‌های بسیار معروف مانند paper origami، Claymation و .. اشاره کرد.
  •  Prompt: این الگو یکی از جالب‌ترین بخش‌های این هوش مصنوعی است و شما می‌توانید با تایپ دستورهای مختلف از هوش مصنوعی بخواهید که انیمیشن شما را آنگونه که مایل هستید، بسازد. برای مثال شما می‌توانید از هوش مصنوعی بخواهید که شما را به یک مرد آهنی در انیمیشن تبدیل کند، برای این منظور کافی است تا عبارت Ironman را تایپ کنید.

با این ابزار هوش مصنوعی تو خونه لباس عروس پرو کن + آموزش

انیمیشن با ابزار هوش مصنوعی

آموزش ساخت انیمیشن با استفاده از هوش مصنوعی با Gen 1

برای شروع کار با هوش مصنوعی Gen 1 و تبدیل ویدیوی خود به یک انیمیشن کافی است تا مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • قدم اول ساخت انیمیشن با استفاده از هوش مصنوعی Gen 1: ساخت حساب کاربری

همان‌طور که در بالا اشاره شد، برای ساخت انیمیشن از ویدیو باید وارد سایت runway شوید و سپس بر روی گزینه try runway for free کلیک کنید. بعد از کلیک بر روی این گزینه شما وارد قسمت اطلاعات حساب کاربری می‌شوید، در این قسمت شما به راحتی و با استفاده از حساب کاربری خود در گوگل می‌توانید، وارد ابزار Gen 1 شوید و ویدیوی خود را به انیمیشن تبدیل کنید.

ابزار هوش مصنوعی

  • قدم دوم ساخت انیمیشن با استفاده از هوش مصنوعی Gen 1: استفاده از ابزارهای Gen 1

بعد از وارد کردن اطلاعات ایمیل خود وارد داشبورد خود در هوش مصنوعی Gen 1 خواهید شد. Gen 1 ابزارهای بسیار زیادی را در اختیار شما قرار داده است که مهمترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • ابزار Video to Video:
  • ابزار Text to Video
  • ابزار Train your own Generator
  • ابزار image to image
  • ابزار infinite Image
  • و ..

با این ابزار هوش مصنوعی، فیلم های خارجی رو دوبله کن + فیلم آموزشی

آموزش زیر مجموعه ابزار هوش مصنوعی Gen 1

ابزار Video to Video

کار با این ابزار بسیار ساده است و تنها کافی است تا فایل مورد نظر خود را در اختیار هوش مصنوعی قرار دهید. تصور کنید که شما ویدیوی از یک گربه دارید که می‌خواهید آن را به انیمیشن تبدیل کنید. برای این منظور هوش مصنوعی Gen 1، سه استایل رفرنس به شما می‌دهد. شما می‌توانید تصویر (Image) یک شیر را به عنوان رفرنس به هوش مصنوعی بدهید و گربه را به یک شیر تبدیل کنید. البته می‌توانید از Presetsهای آماده استفاده کنید و ویدیوی خود را به انیمیشن تبدیل کنید. جالب‌ترین قسمت این بخش Prompt است که شما هر چیزی که دوست دارید، می‌توانید بنویسید. برای مثال می‌توانید، بنویسید یک شیر در جنگل و هوش مصنوعی ویدیو را به انیمیشن تبدیل می‌کند.

انیمیشن با هوش مصنوعی

ابزار image to image

تبدیل عکس به عکس یکی دیگر از امکانات جذاب این هوش مصنوعی است. شما اگر سکانس‌های فیلم مورد نظر خود را بخواهید به‌صورت png دریافت کنید و در نهایت این تصاویر را به یک انیمیشن زیبا تبدیل کنید، باید از ابزار image to image استفاده کنید.

وب‌سایت شماره دو: voki

هدف وب‌سایت voki ساخت آواتار برای معلم ها یا دانش آموزان است تا بتوانند در قالب شخصیت ساختگی خودشان، توضیحاتی را به دیگران بدهند.

روند ساخت انیمیشن در این سایت:

  •     انتخاب شخصیت
  •     انتخاب رنگ زمینه
  •     صداگذاری
  •     خروجی گرفتن

امتیاز ویژه این سایت این است که در آن می‌توانید انیمیشنی که ساختید را به صورت کد دریافت کنید تا در سایت خودتان هم به صورت کد آپلود کنید.

ساخت انیمیشن

منبع: محتوا نایس
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • یلدا

    عالی

  • robiiii

    سخته،این چیزهایی ک گفته باید کجا سرچ کنیم تا برنامه اش و بتونیم نصب کنیم؟