هدیه | هدیه تولد

به پسرا چی هدیه بدیم؟ | 6 ایده تضمینی برای خوشحال کردن پسران

با مطالعه این مقاله انتخاب بسیار راحت‌تری برای هدیه تولد پسر مورد نظرتان خواهید داشت.

هدیه
ویکی گردی:

برای روز تولد پسران هدیه‌ های فراوانی به ذهن والدین و دوستان می‌آید. روز تولد خاطره‌انگیزترین روز زندگی هر فردی است. انتخاب هدیه‌ برای پسران تقریبا کار دشواری است و لیست وسایل فراوانی برای این روز وجود دارد. در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین هدیه‌ تولد برای پسران را معرفی کنیم.

1-کنسول بازی؛ یکی از هیجان‌انگیزترین هدیه‌ها برای روز تولد پسران

هدیه‌های تولد معمولا با غافلگیری همراه هستند و موجب شگفتی می‌شوند. یکی از هدیه‌های هیجان‌انگیز برای تولد پسران کنسول بازی است. قیمت کنسول بازی مقداری گران خواهد بود، اما در نظر داشته باشید این هدیه خاص تا سال‌ها کاربرد دارد و برای همیشه ماندگار است. البته در هنگام خرید هدیه باید به سلیقه و علاقه پسران توجه کرد. برخی از پسران دغدغه خرید ساعت اورجینال دارند، برخی آرزوی خرید کنسول بازی را در سرشان می‌پرورانند. اما در حالت‌کلی کنسول بازی می‌تواند در لیست بهترین کادو تولد برای پسران قرار بگیرد. البته بازی‌های کنسول نیز هدیه ارزشمند و کاربردی برای روز تولد هستند. این هدیه می تواند حتی یک پسر 30 ساله را نیز خوشحال کند.

آموزش ساخت پاکت هدیه در خانه | فقط با یه کاغذ پاکت هدیه بساز

2-هندزفری و ایرپاد؛ هدیه‌ای کاربردی و خاص برای تولد پسران

معمولا همه افراد در طول روز به موسیقی گوش می‌کنند و هر شخصی ایرپاد یا هندزفری دارد. هندزفری یکی از کادوهای جذاب و کاربردی برای روز تولد پسران است. از هندزفری در هر جایی می‌توان استفاده کرد. اگر فرزند یا دوست شما عاشق پیاده‌روی و ورزش است، شک نکنید که هندزفری را به‌عنوان جذاب‌ترین کادو می‌توانید تهیه کنید. در حال حاضر مدل‌های خوب و مقرون‌به‌صرفه‌ای از هندزفری موجود است. یکی از برندهای محبوب بازار هندزفری تولید کرده که همراه با ساعت مچی مردانه و زنانه عرضه می‌شود. گوشی‌های چپ و راست هندزفری داخل محفظه مشخص ساعت قرار می‌گیرند؛ بنابراین هندزفری نیز در لیست بهترین کادو تولد برای پسر قرار می‌گیرد.

3-خرید عطر و ادکلن؛ کادوی تولد ماندگار و شیک

یکی از گزینه‌های اصلی کادو تولد برای پسر عطر و ادکلن است. البته برای خرید عطر و ادکلن باید به سلیقه افراد به‌خوبی توجه کرد. رایحه ادکلن‌ها با یکدیگر متفاوت‌اند و برخی افراد فقط از ادکلن با رایحه گرم استفاده می‌کنند و برخی نیز از ادکلن سرد برای خوشبو کردن بدن کمک می‌گیرند. دنیای عطر و ادکلن بسیار گسترده است و انتخاب ادکلن خوشبو طبق سلیقه‌های مختلف تقریبا کار دشواری است.

4-کتاب ؛ هدیه‌ای فرهنگی برای علاقه مندان به کتاب

یک کتاب خوب می‌تواند نگاه افراد را به زندگی تغییر دهد. کتاب موجب رویاپردازی می‌شود و ایده‌های فراوانی در ذهن به‌جا می‌گذارد. همچنین کتاب هدیه‌ای بسیار ارزشمند و نفیس است. البته باید توجه داشته باشید طبق سلیقه‌ای که افراد دارند، کتاب را انتخاب کنید. مطالعه کتاب موجب کاهش استرس و افزایش خلاقیت می‌شود؛ بنابراین خرید کتاب ارزشمند برای هدیه تولد بسیار کاربردی و جذاب خواهد بود.

5-ساعت مچی؛ یکی از بهترین هدیه‌های تولد برای پسران

ساعت مچی یکی از بهترین هدیه‌های تولد برای پسران است. با خرید ساعت مچی به عنوان هدیه ارزشمند، زمان را به آن‌ها یادآوری خواهید کرد. برای خرید ساعت مچی به‌عنوان هدیه تولد باید به نکات ویژه‌ای دقت کرد.

جدیدترین مدل های کیک تولد با زیباترین دیزاین ها + عکس

    برند ساعت: برخی از ساعت‌ها هستند که طراحی اسپرت و جذابی دارند. کالکشن‌های برندهای کاسیو ادیفایس و جی شاک جزو بهترین ساعت‌های اسپرت هستند.

    امکانات ساعت: ساعت‌های مختلفی در بازار وجود دارند که امکانات مختلفی مانند کرنومتر، شبرنگ، ثانیه‌شمار یا قابلیت اتصال به تلفن همراه دارند. انتخاب این ساعت‌ها برای هدیه تولد بسیار جذاب است.

خرید ساعت طبق سلیقه پسران کار سختی نیست. فقط باید به علاقه‌مندی‌های آنان توجه ویژه‌ای داشته باشید و شک نکنید با خرید چنین هدیه‌ای بسیار غافلگیر می‌شوند.

6-لباس؛ مخصوص پسران اهل مد و فشن

پسرها و آقایان معمولاً به اندازه خانم‌ها اهل خرید لباس برای خودشان نیستند؛ از این رو شما می‌توانید به عنوان هدیه تولد برای پسر مورد نظرتان یک لباس جدید مثل یک تی شرت، سویی شرت، پیراهن، کفش و … را در نظر بگیرید. علاوه بر لباس به سراغ وسایل جانبی پسرانه نیز مثل دکمه سردست، ساعت، کمربند و … نیز می‌توانید بروید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • کمرو

    سشوار