سیب زمینی | سیب زمینی آبپز

اگه می خوای سیب زمینی خوش طعم بشه با آب خیارشور بپزش + روش

در این مطلب از سایت ویکی گردی روشی ساده و بی‌نظیر برای پختن سیب‌زمینی که تا به حال نمی‌دانستید را برایتان آموزش می دهیم.

سیب زمینی آبپز
ویکی گردی:

سیب زمینی‌ چه پخته چه آب‌پز غذایی ساده و خوشمزه است، که همه اقشار جامعه ازش اسفاده میکنن. اما گاهی اوقات ممکن است کمی بی‌طعم و مزه باشد. یه سری سیب زمینی ها هستن که مزه ندارن. حالا من میخوام امروز بهت یاد بدم که با این سیب زمینی های بی مزه چیکار کنی.

در حقیقت یک روش ساده وجود دارد که می‌تواند عطر و طعم بیشتری به سیب زمینی بدهد. با ویکی گردی همرا باش تا بهت بگم.

بجای دور ریختن آب خیارشور پس از خالی کردن بطری، می‌توانید آن را دوباره استفاده کنید و برای اضافه کردن عطر و طعم به سیب زمینی‌های پخته خود بکار ببرید.

ترفند ساده برای سریع تر جدا کردن پوست سیب زمینی آبپز + فیلم

افزودن آب خیارشور به آب هنگام جوشاندن سیب زمینی‌ها می‌تواند به آنها طعم تند و لذیذی بدهد که قطعاً سلیقه شما را راضی خواهد کرد. همچنین آب خیارشور حاوی الکترولیت‌های مفیدی است و مطابق با گزارش میشیگان مدیسین، می‌تواند به پیشگیری از گرفتگی عضلات کمک کند و در نتیجه یک افزودنی سالم برای غذای شما باشد. با توجه به طعم ترش و شور آب خیارشور، می‌توانید از اضافه کردن نمک بیشتر به سیب زمینی‌هایتان صرف نظر کنید تا به عطر و طعم آنها اضافه شود. همچنین، اضافه کردن آب خیارشور به سیب زمینی‌های جوشیده، یک مرحله آسان است که می‌توانید به راحتی در دستور پخت خود ادغام کنید.

برای استفاده از آب خیارشور، فقط کافیست یک قابلمه را با آب پر کرده و نصف لیوان آب خیارشور ریخته و آن را به جوش بیاورید، سپس سیب زمینی‌های خود را اضافه کنید و به آسانی بپزید. همانطور که سیب زمینی‌ها جوش می‌خورند، آب خیارشور را جذب می‌کنند و عطر تند و شور اسید استخراجی آن را به خود می‌گیرند. این کار به آنها یک طعم منحصر به فرد و خوشمزه می‌دهد که قطعاً جالب و جدید است.

بعد از پختن سیب زمینی‌های خود به دلخواه، آنها را آبکش کنید و گرم سرو کنید. می‌توانید ادویه‌های اضافی مانند سبزیجات تازه یا سیر را اضافه کنید تا عطر و طعم آنها بیشتر شود. همچنین، می‌توانید از سبزیجاتی که در آب خیارشور به کار رفته، مانند شوید، استفاده کنید.

پس از آماده کردن این غذا، می‌توانید با اطمینان آن را سرو کنید. حتماً تلاش کنید این روش جالب و لذیذ را در دستور پخت خود امتحان کنید و از آن لذت ببرید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • مهدی حسینی

    یه قابلمه پر آب، بعد `یه قطره`! آب خیار شور !؟
    به نظرتون مزه ش خیلی تند نمیشه!!!؟؟؟ 😏