سفید کردن لباس | سفید کردن لباس با آسپرین

برای سفید کردن لباس از قرص آسپرین کمک بگیر +روش استفاده

نگران نباشید خوشبختانه یک راه حل اسرار آمیز برای سفید کردن لباس وجود دارد که با پی بردن به آن کمتر به دنبال خرید انواع و اقسام مواد شوینده می روید.

سفید کردن لباس
ویکی گردی:

سفید کردن لباس‌ ها با استفاده از قرص آسپرین یکی از روش‌های خانگی و محبوب است که برخی افراد استفاده می‌کنند. استفاده از این روش برای سفید کردن لباس در اصل بر اساس خاصیت سفید کننده آسپرین می‌باشد. با این حال، این روش توسط برخی مورد تأیید نیست و نتایج یکسانی برای سفید کردن لباس ها به ارمغان نمی‌آورد.

 

حتی اگر از آن شوینده های لباسشویی استفاده کنید که به شما قول می دهند لباس‌های سفید شما سفیدتر از سفید می شوند، باز هم نمی توانید از لکه های خاکستری و لکه های زرد زیر بغل لباس جلوگیری کنید. با هر شستشو، لباس های سفید به نظر می‌رسد کدر تر و خاکستری تر می شوند. بنابراین، چگونه این روند را متوقف می کنید؟

فقط کافی است به سراغ قفسه داروهایتان رفته وپنج قرص آسپرین  ۳۲۵ میلی گرم رابرداشته و در دو گالن آب گرم حل کنید برای آن که قرص ها سریعتر و راحتتر در آب حل شوند می توانید آن ها را شکسته و در آب بریزید.

ترفندهای ساده برای از بین بردن لکه های سیاه جوراب

لباس چرک شده یا دود گرفته خود را در این محلول قرار داده و اجازه دهید حدود هشت ساعت یا حتی یک شبانه روز در آن خیس بخورند، توجه کنید که آب کاملا روی سطح لباس ها را پوشانده باشد.

شما می توانید این قرص ها را در ماشین لباسشویی بریزید اما بهتر است ابتدا لباس ها را در این محلول خیسانده و سپس برای شست و شو از ماشین استفاده کنید.

شستن لباسهای سفید با آسپرین

شستن لباسهای سفید با قرص آسپرین علاوه بر پاک کردن دودها وچرک شدگی از لباس، لکه ها را نیز از بین می برد.

البته در یک مورد  استثنا وجود دارد و این است که به منظور ازبین بردن لکه های خون، شما باید قرص آسپرین را در آب سرد ریخته و لباس لک  شده را به مدت دو ساعت درون آن خیس کنید، توجه کنید این نکته بسیار حائز اهمیت است که لباسی که لکه خون بر روی آن وجود دارد را نباید هرگز با آب گرم بشورید زیرا خون حاوی پروتئینی است که تحت تاثیر آب گرم ثابت شده و پاک کردن آن سخت تر می شود.

گفتنی است، راز قرص آسپرین در یک اسید ضعیف درون آن است که این اثر و عملکرد بسیار عالی را حاصل می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • دربی بی کریم زایی

    عالی وو فوق العاده است