هوش مصنوعی | معرفی ابزار هوش مصنوعی | هوش مصنوعی

خفن ترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

هوش مصنوعی یکی از مزایای خوبی که داشته، کمک بسیار زیادی برای تولید محتوا کرده که در ادامه به معرفی ابزار هوش مصنوعی برای تولید می پردازیم!

هوش مصنوعی
ویکی گردی:

هوش مصنوعی انجام خیلی از کارها رو برای ما راحت کرده و نیاز نیست زمان زیادی براشون بزاریم. یکی از این کارها تولید محتوا است که می توانیم با ابزار هوش مصنوعی انجام بدیم. در ادامه ابزار هوش مصنوعی که برای تولید محتوا بسیار مناسب است را معرفی خواهیم کرد.

ابزار های هوش مصنوعی مناسب تولید محتوا

تولید محتوا با هوش مصنوعی به جنبه خلاقانه همه ما کمک می‌کند و به ما امکان می‌دهد موضوعات وبلاگ فوق‌العاده‌ای داشته باشیم و محتوایی عالی بنویسیم. در حالی که جنبه خلاقانه می‌تواند سرگرم‌کننده باشد، جنبه علمی آن بسیار پیچیده‌تر است. علاوه بر این، تولید محتوا یک فرآیند بزرگ است که به زمان، تلاش و ورودی زیادی نیاز دارد.

   1- ابزار هوش مصنوعی Shortly AI

با استفاده از Shortly AI، می‌توانید به طور ساده و با کیفیت بالا مقالات و وبلاگ‌های خود را بنویسید. این ابزار برای داستان‌نویسان نیز یک ابزار عالی است. برای استفاده از این ابزار، کافیست نام پروژه خود را مشخص کنید و یک توضیح مختصر درباره موضوع مورد نظر ارائه دهید. سپس، با فشار دادن دکمه \”برایم بنویس\”، هوش مصنوعی به صورت هوشمند و با درک کامل از محتوا، متن مورد نظر را تولید می‌کند.

این ابزار فقط به چند سوال اول پاسخ می دهد ولی اگر می خواهید از این ابزار برای تولید محتوا استفاده کنید باید نسخه پولی آن را تهیه کنید.

از طریق این لینک می‌توانید وارد سایت Shortly AI شوید.

با این ابزار هوش مصنوعی امضا شخصی خودتو بساز + لینک سایت

2- ابزار Jasper AI

Jasper AI یکی از بهترین ابزارهای تولید متن هوش مصنوعی موجود است که آن را در بهترین چت بات های هوش مصنوعی نیز معرفی کرده بودیم. این ابزار ویژگی‌های قدرتمندی دارد که به شما امکان می‌دهد ۱۰ برابر سریع‌تر محتوا ایجاد کرده و در زمان صرفه جویی کنید.

Jasper AI محتوای ۱۰۰ درصد عاری از سرقت ادبی تولید می‌کند. علاوه‌ بر این Grammarly در داخل آن تعبیه شده است تا در کمترین زمان محتوایی بدون خطای گرامری ارائه دهد. رابط کاربری آن بسیار ساده است و برای دریافت متن‌های شگفت‌انگیز تنها باید آنچه که نیاز دارید را وارد کنید.

ابزار Jasper AI

3- ابزار  Grammarly

یکی از ابزارهای ویرایش و تصحیح تولید محتوا با هوش مصنوعی گرامرلی است که اغلب برای متن‌های انگلیسی استفاده می‌شود. نوشتن اغلب اصل تولید محتوا است، اما محتوای شما باید خوانا و جذاب باشد. Grammarly از فناوری هوش مصنوعی برای پیشنهاد عبارات بهتر استفاده می‌کند، دستور زبان شما را بررسی می‌کند و اساساً مطمئن می‌شود که محتوای شما جذاب و در دسترس افراد مناسب است.

4- ابزار Copy.AI

Copy.AI با هزاران کاربر ازجمله مایکروسافت و نستله ویژگی‌های استثنایی برای آسان‌تر و سریع‌تر نوشتن ارائه می‌کند. این پلتفرم شامل بیش از ۹۰ ابزار و قالب قدرتمند است که سطح تولید محتوا را ارتقا می‌دهند.

مدل هوش مصنوعی جدید گوگل که می شنود و ترجمه می کند!

رابط کاربری پلتفرم ساده و سرراست است و تقریبا هرکسی می‌تواند از آن استفاده کند. برای شروع، باید پروژه را انتخاب کنید؛ برای مثال یک عنوان در رسانه‌های اجتماعی یا یک مقاله خوب در مورد یک موضوع خاص. در مرحله بعد می‌توانید توضیحات کوچکی از آنچه از محتوا انتظار دارید، وارد کنید تا به هوش مصنوعی کمک کند انتظارات شما را درک کرده و بر اساس آن به تولید محتوا بپردازد.

 ابزار Copy.AI

5- ابزار ContentBot

ContentBot یکی از رهبران حوزه تولید متن است که به راحتی به شما کمک می‌کند محتوای بهینه‌شده برای سئو سایت خود بنویسید و با کمک ابزارهای بررسی سرقت ادبی و بازنویسی آن محتوای متنی تولید کنید.

این ابزار نوشتاری برای انواع مشاغل، بازاریابان محتوا و صاحبان وب‌سایت مناسب است و با بیش از ۴۵ ابزار هوش مصنوعی به ایجاد هر نوع محتوا مانند پست وبلاگ و توییت کمک می‌کند.

ابزار ContentBot

6- ابزار RYTR

RYTR یک نویسنده محتوای هوش مصنوعی همه‌کاره است که درک عمیقی از مدل‌های زبان دارد. می‌توانید از آن برای نوشتن نظرات، توصیفات، بیوی پروفایل، ایمیل‌ها، محتوای وبلاگ، کپی‌های تبلیغاتی فیسبوک و صفحه فرود و غیره استفاده کنید. برای نوشتن مطالب ۱۰ برابر سریع‌‌تر ازحد‌معمول، بیش‌از ۴ میلیون نویسنده از شرکت‌های معروفی مانند دل، فورد، آدیداس، پایونیر از Rytr استفاده می‌کنند.

منبع: گجت نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر