بیرانوند | علیرضا بیرانوند | استوری برادر علیرضا بیرانوند

استوری توهین آمیز برادر علیرضا بیرانوند به تیم پرسپولیس + عکس

در این مطلب از سایت ویکی گردی استوری جنجالی برادر علیرضا بیرانوند را مشاهده کنید.

بیرانوند
ویکی گردی:

علیرضا بیرانوند صبح امروز با حضور در سازمان لیگ، قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به صورت یک طرفه فسخ کرد. این در حالی است که از روز گذشته شایعه پیشنهاد باشگاه استقلال به علیرضا بیرانوند ملی‌پوش مطرح شده بود که تایید نشد. در ادامه ای مطلب جدیدترین استوری برادر علیرضا بیرانوند  پس تایید قرار داد وی با تیم استقلال را مشاهده کنید .

استوری برادر بیرانود با قلب آبی بر روی لگوی پرسپولیس

بیرانوند

شاهرخ استخری عمارت شاهانه اش در بلژیک را به رخ کشید + عکس

 

با این همه برخی منابع گزارش داده‌اند که بیرانوند شب گذشته با باشگاه استقلال برای پیوستن به این تیم به توافق قطعی رسیده و به همین خاطر امروز به سازمان لیگ رفت تا قراردادش با پرسپولیس را فسخ کند.

گفته می‌شود مبلغ این پیشنهاد نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان برای ۲ فصل است که یکی از هواداران متمول استقلال اعلام کرده که این مبلغ را برای استقلالی شدن بیرانوند می‌پردازد.

به نظر می‌رسد در صورت صحت ادعاهای مطرح شده، امروز شاهد یک نقل و انتقال پر سر و صدا در فوتبال ایران خواهیم بود که شاید جدایی مهدی هاشمی‌نسب از پرسپولیس و رفتنش به استقلال را تا حدودی کمرنگ کند!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • پرسپولیس قهرمان

    پرسپولیس بدون بیرانوندهم پرسپولیسه ، قطعا قطعاقطعا بیرانوند بخشی از ناخن انگشت کوچک پای !!!!! علی دایی ومهدوی کیا ، نمیشه ، پرسپولیس بدون دایی ومهدوی کیا ، پرقدرت وسرپا باقی موند ، بیرانوند کیه ؟؟؟!!!!!؟؟؟؟؟!!!!!!!!