روبیکا | روش های کسب درآمد از روبیکا

کسب درآمد از روبیکا | با نشستن تو خونه حتی روزای تعطیل پول در بیار

در این مطلب از سایت ویکی گردی به روش های کسب درآمد از روبیکا می پردازیم. با ما همراه باشید

روبیکا
ویکی گردی:

کسب درآمد از روبیکا سوال اکثر کاربران است. طی چند سال اخیر و با توجه به محدودیت‌ های موجود برای شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌ های مختلف نظیر تلگرام و اینستاگرام، فضا برای رشد شبکه‌های اجتماعی ایرانی، بازتر شد و برنامه‌هایی نظیر روبیکا، ایتا، بله و … توانسته‌ اند کاربران زیادی را جذب کنند. اگه به دنبال یه شغل خانگی و پر درآمد می گردی روش کسب درآمد از روبیکا رو بهت پیشنهاد می کنیم. برای کسب درآمد از روبیکا، می توانید به روش های زیر اقدام کنید:

روبیکا راه حل مشکل فلیترینگ را ثبت کسب و کار توسط صاحبان آن در این اپلیکشن می ‌‌داند.‌‌‌‌ اگر دارای کسب و کار هستید و به فکر رونق شغل تان، نگران نباشید امروزه‌ با استفاده از روبیکا می ‌توانید به کسب و کار آنلاین ملحق شوید. ممکن است کسب و کاری را اداره نکنید و خواستار آن باشید که بلاگر شوید. در این مقاله به کسب درآمد از روبیکا و انواع روش کسب درآمد مطابق خواسته هر فرد خواهیم پرداخت.

15 روش فوق العاده و آسان برای پولدار شدن در ایران

روبیکا چیست؟

روبیکا، یک اپلیکیشن ایرانی است و به عنوان نسخه‌ ای از اینستاگرام شناخته می ‌شود. محبوبیت روبیکا به دوران اوج همه ‌‌گیری ویروس‌‌ کرونا، بر می‌‌ گردد. آن دوره‌‌ دانش ‌‌آموزان برای شرکت در کلاس‌ های درس از روبیکا استفاده می‌‌ کردند. پیش از دوره کرونا می ‌توانستید از طریق روبیکا در رای گیری ‌های برنامه‌ های پر مخاطب تلویزیونی، شرکت کنید. با گذشت زمان، روبیکا با به روز رسانی و تمهیدات جدید بستری تازه برای درآمدزایی فراهم کرده است.

همچنین، اپلیکیشن روبیکا رسانه چند منظور است و بسیاری از خدمات اپلیکشن‌ هایی مانند: تلگرام و اینستاگرام و برنامه‌های سرگرمی را دراختیار کاربران خود قرار می ‌دهد. روبیکا شامل؛ تماشا فیلم وسریال، بازی، فروشگاه آنلاین و کسب درآمد است که موضوع اصلی مقاله ماست و قرار است به آن بیشتر بپردازیم.

نحوه استفاده از روبیکا

شما بعداز دانلود روبیکا و نصب آن روی گوشی هوشمندتان باید یک حساب کاربری بسازید. ساخت حساب کاربری با ورود اطلاعات کامل می‌شود. بعد از ساخت در قسمت روبینو، می‌توانیدحساب کاربری خود را مشاهده کنید. اگر مایل به بخش کسب درآمد هستید، فعال شدن آن با تایید هویت امکان پذیر است.

برای کسب درآمداز روبیکا از بخش روبینو، نیاز به ‌‌جمع ‌‌آوری دنبال شونده دارید. اگر اپلیکش اینستاگرام داشته‌اید به راحتی می‌توانید از روبیکا استفاده کنید. بخش پیام رسان هم مانند تلگرام قابلیت ایجاد کانال را دارد.

روش‌ های کسب درآمد روبیکا

 شما می ‌توانید از روبیکا کسب درآمد کنید با سرمایه کم و با امکانات موجود که در اختیار دارید. کسب و کار آنلاین می تواند به عنوان شغل دوم و درآمد مازاد برایتان باشد. کسب درآمد از روبیکا با ایجاد کانال صورت می ‌گیرد. بسیار از صاحبان پلتفرم ‌های نام برده امروز در روبیکا به فعالیت می ‌پردازند. بخ ش‌های نام برده و روش ‌های کسب درآمد از آنها را در ادامه به طور کامل توضیح خواهیم داد.

5 دلیلی که اجازه نمیدهد شما پولدار شوید!

کسب درآمد از روبیکا با روبینو

روبینو، صفحه مشابه با قسمت اکانت پیج اینستگرام است در آن تعداد دنبال کننده و دنبال شونده و پست گذاری را مشخص می‌‌شود. شما دقیقا برای شروع فعالیت ‌تان نیاز به دنبال شونده یا به اصطلاح فالورو دارید.

همچنین بهترین راه برای شروع کسب و کار از روبیکا و بخش روبینو، ایجاد محتوای مناسب و جذاب با کارتان است. تمام کاری که در روبینو باید بکنید گرفتن بازدید بیشتر است و رفتن به قسمت ویترین که مشابه اکسپلور اینستاگرام است چون بازدیدکنندگان بیشتری را دعوت می‌‌کند تا از پیج شما دیدن کنند.

 در ادامه به چند مورد از تولید محنوا در بخش روبینو اشاره خواهیم‌‌‌‌کرد. انواع تولید محتوا در روبینو عبارت‌اند از:

فروش محصولات و خدمات

اگر محصولات یا خدمات خاصی ارائه می‌‌ دهید، می ‌‌توانید از روبیکا برای فروش آنها استفاده کنید. برای کسب درآمد از روبیکا یک فروشگاه آنلاین در روبیکا ایجادکنید و محصولات خودرا به ‌‌فروش برسانید. همچنین، اگر خدماتی مانند آموزش، طراحی و … را ارائه می ‌دهید، می ‌‌توانید از طریق برنامه روبیکا مشتریان جدید پیدا کنید.

 این روش نیازمند تبلیغ و بازاریابی مناسب است تا بتوانید مشتریان جدید را جذب کنید.‌‌ اگر فعالیت ‌تان مربوط به مشاغل خانگی است، به عنوان مثال: دارای کترینگ خانگی هستید، می ‌توانید با زدن پیچ و تبلیغات در این زمینه به فروش بیشتر دست پیدا کنید. درحالی که درمنزلتان هستید به سادگی کسب و کار خودتان را اداره کنید.

تبلیغات

فضاهای تبلیغاتی را در روبینو خود ایجاد کنید. برای این کار، می‌ توانید از تبلیغات نمایشی (بنرها، ویدیوها)، تبلیغات تحت پست‌ها استفاده کنید. با جذب تبلیغات‌ دهندگان و دریافت هزینه برای نمایش تبلیغات در روبینو خود، می ‌توانید درآمدزایی کنید. این روش زمانی که به تعداد قابل توجهی از دنبال کننده یا فالورو رسیده باشید امکان پذیر است. در واقع باید زمینه سازی آن را با جذب فالورو بالا انجام دهید. در این مرحله خود صاحبان کسب وکار به شما پیشنهاد همکاری می‌ دهند.  این راه منبع درآمد قابل توجهی برایتان رقم خواهد زد.

کسب در آمد از  روبیکا با بلاگری

 جالب است بدانید از اشتراک گذاشتن ویدیوهای روزانه تا پست‌ های آموزشی درمورد تهیه غذا و پخت شیرینی، و …‌‌ بلاگری‌‌ ‌‌ محسوب ‌‌می ‌‌شوند. در صورتی‌‌ که‌‌علاقمند به این روش هستید، باید بدانید که بسیار مورد توجه ‌‌کاربران قرار گرفته ‌است. بسیاری‌‌ از افراد مشهور در اپلیکشن اینستاگرام در زمینه‌ های هنری و سرگرمی و ازجمله کسب و کار که مخاطبان اختصاصی دارند و آنها را دنبال می‌ کنند به روبیکا پیوستند.

  همچنین فعالیت آنها را دوست دارند و به محصولات آنها علاقه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مند هستند. اگر می‌‌ خواهید به یک فرد قابل توجه در روبیکا تبدیل شوید این راه یکی از راه‌های انجام آن است.

کسب در آمداز روبیکا با ایجاد کانال

با ایجاد کانال می ‌‌توانید همچون برنامه تلگرام در پیام رسان روبیکا با فروش محصولاتتان درآمدزایی کند. کسب درآمد از ایجاد کانال در بخش پیام رسان تنها به شغل شما محدود نمی شود بلکه شما با کانال‌ های مختلف در زمینه ‌هایی ازجمله: هنری، خبری، ادبی و… می‌ توانید کسب درآمد از روبیکا داشته باشید. چگونگی کسب درآمد از روبیکا در فضای پیام‌رسان کمی با روبینو متفاوت است. درواقع برای کسب و کار باید یک گروه راه‌ اندازی کنید و به بارگذاری متن، فیلم یا عکس مشغول شوید. در پیام ‌رسان سقف درآمد برعکس روبینو که با تعداد اعضا سروکار دارد به حجم دانلود وابسته است؛ ولی هرچقدر تعداد اعضای گروه بیشتر باشد حجم دانلود هم بالاتر است و میزان درآمد شما بیشتر خواهدشد.

معرفی 10 شغل پردرآمد و آینده دار در ایران 

 کسب درآمد از روبیکا با سرویس اشتراک ماهانه

 این روش به ‌‌کاربران امکان می ‌دهد تا با پرداخت یک مبلغ ثابت در ماه، به قابلیت ‌های خاصی دسترسی پیدا کنند. با جلب تعدادی از کاربران برای استفاده از این سرویس می ‌توانید دسترسی به ویژگی ‌های پیشرفته را برای آنان فعال کنید و از این روش درآمدزایی کنید. برای مثال: شما یک کانال فیلم و سریال دارید، می ‌توانید برای دنبال کنندگان خود سرویس اشتراک ماهیانه در نظر بگیرید. همچنین در مقابل سرویس‌ های منحصر به فردی که برایشان راه انداری می ‌‌کنید، به درآمد بالایی برسید.

کسب درآمد از روبیکا با انجام بازی

این روش خیلی متداول نیست اما شما با انجام بازی و نفر اول شدنتان می ‌توانید به کسب درآمد از روبیکا برسید. البته برای بازی کننده ‌های حرفه ‌ای روش مناسب و جالبی برای درآمدزایی است.

کسب درآمد از طریق آموزش و مشاوره

 اگر تخصص خاصی در زمینه‌ ای خاص دارید، می ‌توانید خدمات آموزش و مشاوره را ارائه دهید. می ‌توانید به عنوان مرجعی در زمینه‌ ای خاص برای دیگران عمل کنید و برای آنها مشاوره ارائه دهید. می ‌توانید آموزش‌ های آنلاین برگزار کنید و از این طریق کسب درآمد از روبیکا را فراهم کنید. در زمان بعد از کرونا موسسات آموزشی همگی از پلتفرم ‌های متفاوت برای ادامه راه خود استفاده کرده‌ اند. برای مثال: اگر متخصص مشاوره تحصیلی هستید، می ‌توانید با مشاوره درسی به کسب درآمد از روبیکا برسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • فریبا

    خیلی خوب است

  • امیر

    هیچ نظری ندارم