نقد فیلم | فیلم مگه تموم عمر چند تا بهاره؟

سروش صحت اینبار هم گل کاشت | نقد فیلم «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» + لینک دانلود

سروش صحت کاراکترهای خود را به خوبی انتخاب می کند و این بار باز هم در سریال خانگی «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» کار خود را به خوبی انجام داده است. در ادامه لینک دانلود سریال را قرار داده ایم.

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟
ویکی گردی:

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟ با موضوع کمدی و خانوادگی خود، این روزها به نمایش در آمده است. سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟ اولین اثر تولید شده توسط سروش صحت است که وارد نمایش خانگی شده است. در ادامه به نقد این فیلم خواهیم پرداخت و لینک دانلود سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟ را برای شما قرار داده ایم.

نقد سریال خانگی مگه تموم عمر چند تا بهاره؟

سریال نمایش خانگی «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» را باید پنجمین مجموعه تلویزیونی سروش صحت در مقام کارگردان دانست که بعد از «ساختمان پزشکان»، «پژمان»، «شمعدونی» و «لیسانسه‌ها» ساخته شده و در این میان تنها فیلم سروش صحت در مقام فیلمساز در سال ۱۳۹۷ یعنی «جهان با من برقص» به نمایش درآمد که به نظر می‌رسد «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟»، ترکیبی پخته و کامل‌تر از تجربیات صحت در مقام کارگردانی در تلویزیون و سینما است به شکلی که حال و هوای ابزورد «شمعدونی»، شوخی‌های بامزه «لیسانسه‌‌ها» و «ساختمان پزشکان» و همچنین فضای اگزیستانسیالیستی «جهان با من برقص» در جدیدترین اثر صحت با هم ترکیب و تجربه بهتر و کامل‌تری از او را روانه پلتفرم‌های نمایش خانگی کرده است.

سریال سروش صحت

بازی‌ها در سریال جدید سروش صحت

مشخصه ثابت آثار سروش صحت، بازی‌های خوب و متفاوت است. کسانی مثل بهنام تشکر، محمد نادری و هوتن شکیبا با سریال‌های او به شهرت رسیدند و بازیگرانی مثل بیژن بنفشه‌خواه، امیرحسین رستمی، کاظم سیاحی و … رویی دیگر از توانایی خود را با آثار صحت بروز دادند. «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» هم از این قاعده مستثنا نیست و شاهد عملکرد خوب بازیگران بودیم.

کاظم سیاحی وارد جلدی تازه رفته و آناهیتا افشار پس از مدت‌ها دروی از عرصه سریال، توانایی‌اش را با اثری کمدی محک زده است. در همین گام نخست، مجید یوسفی در نقش نیما جای خود را باز کرده و نقطه عطفی مهم در کارنامه‌اش رقم خورده. ‌‌فارغ‌التحصیل کارشناسی طراحی صحنه از دانشگاه سوره پیش‌تر روی صحنه درخشیده بود و در فیلم «تمارض» عملکردی تحسین‌آمیز داشت. «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» جدی‌ترین تجربه بازیگری اوست و به‌خوبی توانسته شمایل یک جوان رویا‌پرداز را نشان دهد.

مگه تموم عمر چند تا بهاره

سریال جدید سروش صحت موفق خواهد بود؟

قضاوت درباره سریالی که تنها دو قسمت آن پخش شده، نه منطقی و نه حرفه‌ای است اما تجربه فراوان سروش صحت در مجموعه‌های مختلف طنز تلویزیونی و سال‌‌ها همکاری با دو طنزساز سرشناس در ایران یعنی مهران مدیری و رضا عطاران در کنار خلاقیت و نبوغ ذاتی صحت که علاوه بر بازی و نویسندگی در کارگردانی و فضاسازی آثار قبلی‌اش شاهد بودیم، نوید یک مجموعه تلویزونی پرطرفدار می‌دهد که قرار است علاوه بر سرگرم‌کردن و خنداندن مردم، مسیر راهی برای آثار کمدی در نمایش خانگی باشد و الگوی طنز مدرن و مردمی را در میان برنامه‌سازان و طراحان نمایش خانگی پایه‌ریزی کند.

این نخستین سریال تولید شده توسط سروش صحت برای شبکه نمایش خانگی به شمار می رود.

سریال جدید سروش صحت

 

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟‌ پنجشنبه ها ساعت ۸ صبح از نماوا پخش می شود.

دانلود سریال «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر